|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: bij mij nog wel |
|
laat maar Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
CC is tof .. maar kwil nu wel eens wat anders |
|
Ja! MEGA-shuffle erop! Die hele FTP afluisteren. |
|
wat zijn de tijden eigenlijk?? of 24/7 |
|
Hier doet ie niets. Ligt dat aan Winamp 3??? De HTTP geeft geen return? Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ik heb ook winamp 3 en het werkt Metal heerst |
|
rajackar's radio heerst Metal heerst |
|
rajackar's radio heerst Metal heerst |
|
hehe, tnx dudes. Ik heb nu hele cd's draaien. Ik ben nu niet meer thuis dus ik kan er ook ff niks aan veranderen. |
|
quote: Ach we moeten blij zijn dat we niet al die muziek moeten downloaden. p.s. nummers aanvragen is een goed idee maar wie gaat daar weer voor zorgen en hoe willen ze dat doen? Metal heerst |
|
ik wil een interview, ik wil een interview! |
|
quote: LoL Metal heerst |
|
quote: haha, een interview op de radio? Maar verzoekjes ga ik denk ik niet aan beginnen. Weet je hoeveel bakken met mail dat gaat opleveren |
|
Bij mij doet ie nog niets. Geeft alleen Http: Returned o Iemand enig idee? Zit op m'n werk. Winnt en ik weet dat sommige dingen geblockt worden (zoals MSN). Suggesties? Op je knie en pijp voor genade! |
|
haha tering, vette heersch! |
|
quote: de poort zal geblokt zijn ben ik bang |
|
kwistniet dat Inet radio zulke goeie kwaliteit had! of zol 't aan nile liggen anyweez, nu heb ik EINDELIJK goeie muziek op die pc van me pa! :w |
|
ik broadcast in 128 kbps. als je verbinding dat trekt heb je dus goede kwaliteit muziek |
|
quote: Kan dit omzeild worden? Op je knie en pijp voor genade! |
|
hmm dat trekt ie dan wel... aangezien ik van je server ook een geweldige snelheid heb geniaal!!! |
|
quote: met http tunnel kun je wel wat omzeilen maar de snelheid is te laag om een goede verbinding te krijgen |
|
quote: Ga het toch eens proberen, thanks!!! Op je knie en pijp voor genade! |
|
np: Suffication - Funeral Inception ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |