|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, kan nooit veel kwaad voor ons milieu, ik zal er niet mee zitten Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Maakt me sowieso geen reet uit wie er aan de macht komt. Zolang er maar genoeg bier, wiet en pleepapier voor handen is! |
|
Who gives a fuck? Alle partijen doen het zelfde .. zakkenvullen .. ook de SP vervalt tot een stelletje zakkenvullers als ze éénmaal in de regering zitten. Is de SP overigens niet het zelfde opgebouwd als de LPF ? Ze hebben één figuur die wat kan (Marijnissen) en van de rest heb je nog nooit wat gehoord/gemerkt. |
|
Heersch! Jan for president! quote:En die extrapolatie is waarop gebaseerd? quote:Ben ik het niet met je eens. Inderdaad, Marijnissen is het gezicht van de SP, en een hoop van deze nieuwe zetels komen ongetwijfeld vanwege zijn acties en uitstraling, maar naast Marijnissen heeft de SP een hoop meer leden die wel achter de denkbeelden staan, anders hadden die nooit de afgelopen jaren zich met de SP bezig gehouden. Bovendien hebben de kopstukken, naast Marijnissen, ondanks niet al te grote hoeveelheden zetels, wel politieke ervaring. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Time will tell |
|
nounou, in de peilingen, ik weet niet hoe lang voor de verkiezingen (half jaar?), dat zal dan wel ook gebeuren. ik ga me pas druk om zulke dingen maken als er daadwerkelijk gestemd is en er staat vast dat de sp 19 zetels heeft. nu zeggen nog veel mensen SP, want das anti LPF |
|
hmm zou me zeer verbazen mocht dit echt gebeuren, maar dat zou ik alleen maar mooi vinden... (helaas berusten deze beelden vast niet op de werkelijkheid) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: De mensen die nu voor de SP in de tweede kamer zitten moeten zelfs een deel van hun salaris wat ze ontvangen afstaan aan de partij, die daarmee acties onderneemt... quote: de reden dat veel mensen SP stemmen is niet omdat die zo "anti-LPF" zijn, maar omdat Marijnissen net zoals Fortuyn het volk aanspreekt, veel mensen die dan ook bij de vorige verkiezingen op de LPF hebben gestemd zijn nu overgestapt op de SP. |
|
quote: dat zou wel weer super weird zijn Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Dus alle domme schapen stemmen nu SP .. SP begint dus nog meer op LPF te lijken .. |
|
als er maar natuur in zit. puur natuur |
|
quote: nou er van uitgaan de dat het bovenstaande op de waarheid gebaseerd is, dat weet je namelijk natuurlijk niet Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Mensen die op de LPF hebben gestemd zijn nou niet toonbeelden van een gezond verstand .. |
|
das waar. Maar ik heb de standpunten van sp gelezen en die waren niet slecht. In idd geval beter dan die van de VVD. |
|
ach kgun het die marijnissen wel, lijkt me een goeie kerel. maar of ik het wil, is nog de vraag... we zien wel, ik ga me niet meer zo verdiepen tot de verkiezingen, kstem waar ik op stem en ga me verder niet druk maken over speculaties. Je moeder. |
|
waardeloze partij, alles moet wijken voor het milieu. Zelfs ten koste van onze economie! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Overdrijf niet zo |
|
lol. lees dat programma dan man Minder auto's minder vliegtuigen etc. etc. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
sommige punten ben ik het best wel mee eens maar niet genoeg Je moeder. |
|
minder auto's minder vliegtuigen? Goed toch! back to the roots |
|
Mooi zo. Nou maar hopen dat ze het vasthouden. Ik wil wel weer eens een ECHTE linkse regering na al die jaren CDA, VVD en Paarse terreur. |
|
quote: Minder auto's maar minder vliegtuigen De kleine luchtvaart heeft het al zo moeilijk. Ze willen ons ook al weghebben op rotterdam airport maar voorlopig kunnen we daarvandaan blijven springen |
|
quote: ik weet niet wat jou probleem is, maar onder paars is de economie van nederland nog nooit zo goed geweest! Ik snap al die negativiteit niet, en ja er is altijd ruimte voor verbetering. Maar verbetering bereik je niet door domweg te spenderen bij de vleet, want daar hebben de linkse partijen nogal een handje van. Populaire maatregelen e.d. om maar zieltjes te winnen. [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 01-11-2002 16:46] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik heb geen probleem, dank je. Ik vind milieu en natuurbehoud nogal belangrijk. En volg de perikelen rond de NS maar eens. En kijk maar eens hoe zo iemand als Jorritsma zich er vanaf deed tijdens het verhoor met de bouwfraude. Die had gelijk in de ketens gegooid moeten worden, corrupt wijf dat ze is, net als al die hoge pieten. En denk jij dat rechtse partijen geen geld uitgeven? |
|
het verschil is waaraan ze het uitgeven. aan de ene kant heb ik graag een goede economie en strengere wetgeving, vooral tegen allochtone criminelen, maar aan de andere kant is ben weer voor een sociaal vangnet en de economische voordelen voor mensen die dat niet zelf kunnen. maar dat eerste vind ik zwaarder wegen, puur eigenbelang maar ik stem ook voor mezelf niet voor iemand anders Je moeder. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |