IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Master (De band) Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 01-11-2002 19:28 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hey guyz and galz, ik zoek me een ongeluk naar de eerste CD's van Master.
Bij de Large en Perverted Taste hebben ze de laatste 2 (Faith Is In Season, Lets Start A War en Large z'n 18 euro vind ik een rip-off), dus wie weet waar ik de andere CD's kan scoren?

Voor de duidelijkheid:
De band van Paul Speckmann


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 01-11-2002 19:33 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Mmmm hier in Vlaardingen is een CD winkeltje en daar liggen zeker al een jaar lang een aantal albums van Master, maar welke dat zijn weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ze iets van 9 euro per stuk koste, niet duur dus

*typefout*

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 01-11-2002 19:33]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-11-2002 20:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik heb hier nog een kopie van hun tweede liggen. Die mag je zo van me hebben (aangezien ik de origineel pas tweedehands heb aangeschaft). Van het debuut heb ikook een perfecte kopie. Dis kan ik ook wel voor je kopiëren. Verder heb ik origineel : Paul speckman cd. dat is een ssort soloproject waarop afwijkende versie worden gespeeld. en je raad het al, ook hier kan ik best een kopie van maken.

Master regeert.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 01-11-2002 20:27 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Die laatste toch niet, wat is dat een fantasieloos geprul zeg. Hij kan beter Master opdoeken dan was het nog wat geweest met hun perfecte debuut-album. Vergeten en verder gaan met Krabathor, als dat ooit nog eens van de grond komt want daar is ook al lang geen wapen-feit meer van geweest.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-11-2002 20:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik moet toegevn dat ik het laatste materiaal niet ken. Als het slechter is dan het oude werk, eerst luisteren dus. Maar de eerste twee van Master, Deathstrike en Abomination zijn verplichte kost zou ik zeggen. Trouwens er is ook een cd van Martyr(niet de Nederlandse) met Paul Speckman en enkele Krabathor leden. die is best aardig.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-11-2002 20:33 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Die laatste Master moet je laten liggen hoor. Boehhhh.... brrr. Lijkt wel fuckin' afgezaagde bluesrock.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 01-11-2002 20:33 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Ja qua kruisbestuivingen kan die vent er wat van

- Master (Paul Speckmann + Krabathor)
- Krabathor (Krabathor (duh!) + Paul Speckmann)
- Martyr (Paul Speckmann + Krabathor)

hmmmm.......



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-11-2002 20:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 20:33 schreef Dwaallicht het volgende:
Die laatste Master moet je laten liggen hoor. Boehhhh.... brrr. Lijkt wel fuckin' afgezaagde bluesrock.


hmmm, dat is idd een flinke stap in de verkeerde richting. Toch maar eens effe lekker "Funeral bitch", en "Terrorizer"opzetten zo meteen om die goede oude tijd weer eesn te herleven. Weer een oude band in de stront gezakt. (Master kan zo onderhand niet verder zakken tot hun enkels aangezien de bak reeds goed gevuld is met muzikanten )


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-11-2002 22:51 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 november 2002 20:33 schreef Vampire Ricardo het volgende:

- Krabathor (Krabathor (duh!) + Paul Speckmann)

hmmmm.......


jammmmmerrrr van krabathor, ken die gasten persoonlijk, maar die paul heeft de band echt naar de klote geholpen.


Oud Vuil.


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 01-11-2002 23:05 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

Ik heb de eerste (?) van Master getiteld 'On The Seventh Day God Created...Master' op cd, origineel dus. Hij is uit het jaar 1991, van Nuclear Blast. In goede staat. Zou ie veel waard zijn?
Ik wil m wel ruilen als je iets tofs hebt.


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 01-11-2002 23:14 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

Master klinkt lekker


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 02-11-2002 0:21 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Master, Klinkt als Master Blaster = is hele goede


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 02-11-2002 1:08 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

hehe, lekkere zuipmuziek, tijdje trug in Goudvishal gezien, was wel leuk


Ome Roon
Usericon van Ome Roon
Posted 02-11-2002 3:42 by Ome Roon Wijzig reactieProfiel van Ome RoonQuote dit berichthttp://www.slook.nl

Master is cool!

Ik heb die 1e (en dat is "Master" en NIET "On The Seventh Day God Created Master") nog op LP en er ook nog ergens een t-shirt van.

Hier een interview met Paul Speckman, de man achter Master, Abomination en nog tig andere bands:
http://home.nestor.minsk.by/emn/interview/master.html


"Metal is dood"


Mr. Peecock
Usericon van Mr. Peecock
Posted 02-11-2002 11:42 by Mr. Peecock Wijzig reactieProfiel van Mr. PeecockQuote dit bericht

Master is dus goed, speelden een paar maanden geleden samen met het prachtige krabathor in de goudvishal. Echt een van de beste old school death metal concerten van het jaar.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-11-2002 11:53 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik had ze tijdens die toer in de Dynamo gezien...MACHTIG!! (zelfs met 30 betalende bezoekers )


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 06-08-2003 20:14 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

ben net de selftitled cd van Master geluisterd maar omfg wat vet ,

welke cds van hun zijn nog meer zo de moeite waard?


And my marlboro light


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-08-2003 20:17 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Bedoel je deze?
(Ik ken 'm zelf nog niet)
Ik denk dat je ook "On the 7th Day God Created Master" uit kan checken.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-08-2003 20:19]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-08-2003 20:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik zou die latere Master wel vermijden als de pest hoor... beetje aftands blues/hardrock-achtig (?) gedoe.

De oude echter...


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 06-08-2003 20:30 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 20:17 schreef MBMarduk het volgende:
Bedoel je deze?
(Ik ken 'm zelf nog niet)
Ik denk dat je ook "On the 7th Day God Created Master" uit kan checken.


nope hij heet gewoon master en de track listing is:

pledge of allegiance
unknown soldier
mangled dehumanization
pay to die
funeral bitch
master
bass solo / childeren of the grave
terrorizer
the truth
+
bonus tracks

pledge of allegiance (original mix)
re - entry & destruction
terrorizer (original mix)




And my marlboro light


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2003 20:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 20:30 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
nope hij heet gewoon master en de track listing is:

pledge of allegiance
unknown soldier
mangled dehumanization
pay to die
funeral bitch
master
bass solo / childeren of the grave
terrorizer
the truth
+
bonus tracks

pledge of allegiance (original mix)
re - entry & destruction
terrorizer (original mix)




Dat is de eerste officiele uitgebrachte cd van Master. En een hele goede. Het plaatje hierboven is een eerder opgenomen cd die nu pas wordt uitgebracht,(net zoiets als Morbid angel's Abomination..) Alle nummers zijn al op andere releases uitgebarcht maar het is wel leuk om ze in de oer-vorm te horen.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 06-08-2003 20:36 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

aha op die fiets, vind jij de oudere of de nieuwere versies beter??


And my marlboro light


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2003 20:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 20:36 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
aha op die fiets, vind jij de oudere of de nieuwere versies beter??


Het blijft natuurlijk persoonlijk maar ik vind zelf het officiele debuut(die jij hebt) and hun tweede ("on the 7th day") het beste. Het zijn de beste nummers, de productie klinkt vet en de muziek wordt veel strakker gespeeld. Het leuke van die eerst opgenomen, en nu pas uitgebrachte, cd is het rauwe ervan. Maar echt essentieel is die cd niet als je bovengenoemde twee cd's hebt naar mijn mening.
Overigens als, je van die oldskool deathmetal houdt zou ik je verder zeker Slaughter's "Strappado" aanraden.Die is net zo goed als het beste Master materiaal.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-08-2003 21:09 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 20:44 schreef attila_de_hun het volgende:
....Slaughter's "Strappado"....

HEERSCH!
Daar heb ik in ruim 7 jaar niet meer naar geluisterd
//edit
Oke 1 track in de Willem2 zaal in Den Bosch na het optreden van D'666/Diabolic/Behemoth op 3 nov. j.l.



[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-08-2003 21:11]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2003 21:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 21:09 schreef MBMarduk het volgende:
HEERSCH!




Kijk, nu hoor je het ook eens van iemand anders.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 06-08-2003 21:30 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Vet, zal het zeker proberen


And my marlboro light


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen