IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Master (De band) Vorige pagina | Volgende pagina
grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 06-08-2003 22:07 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

is Master niet een aftandse deathmetal band?
Die heb ik in ieder geval gezien in de Baroeg gezien.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 06-08-2003 22:13 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 6 augustus 2003 22:07 schreef grindcore het volgende:
is Master niet een aftandse deathmetal band?
Die heb ik in ieder geval gezien in de Baroeg gezien.



Tegenwoordig wel ja, maar ze maakten ooit vette muziek.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-08-2003 22:32 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Nou ik vond ze anders vorig jaar maart nog in de Dynamo wel errug overtuigend overkomen hoor!
Daar KAN je hoofd toch echt niet bij stil blijven


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-08-2003 22:38 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Heb ze in Arnheim gezien, vet

Had toen ook behoorlijk wat -tjes achter de kiezen,


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-08-2003 22:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja, dat was een tof concert toen. Veel bier, en dan die polkabeat van Master met van die simplistische riffs, was cool. Dat wil wel...


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 09-08-2003 10:41 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

Ik vind de Russische band beter


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-05-2006 10:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Wel afgelopen zaterdag in Wageningen heerschte Master een stuk harder dan Impaled Nazarene.
Diep respect voor Paul Speckman. Ondanks dat de muziek van deze man zwaar ondergewaardeerd is, gaat hij gewoon lekker eigenwijs door met death metal maken. Dat is de spirit!!

Death metal opa's heerschen!!


spelfout weggehaald...


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 22-05-2006 17:17 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

Vergane glorie lijkt me (en dat blijkt live ook wel), mister Speckman mag zichzelf iets te graag als de miskende ontdekker van death metal zien.


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 22-05-2006 17:27 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik de eerste twee platen niet geniaal vind. Ik wordt er alleen wat weemoedig van als ik de band nu live zie. Zoals ik zei: vergane glorie...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 22-05-2006 17:55 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wat Varanus zegt. Ze rammelden IN er met gemak uit. Vergane glorie? Mwoah, ik was onder de indruk. Goede drummer ook!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-05-2006 18:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Op On the seventh day god created Master speelt toch Paul Masvidal van Cynic?
Is dat goed terug te horen of speelt hij puur in dienst van speckman's leiding?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 22-05-2006 23:15 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Die cd is inmiddels al antiek. En ja, op die plaat speelt hij puur in dienst van Speckmann. Solo's zijn wel typisch Masvidal...

Ik vond Master ook enorm vet in Unitas. Ik had de dag erna maar meteen weer even de oerklassieker "Master" opgezet.


lampje


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-10-2006 18:49 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 10:41 schreef Egregius het volgende:
Ik vind de Russische band beter


echt niet... die muziek is net als die waardeloos kinderachtige hoes


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 07-06-2007 17:40 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Iemand Slaves To Society al gehoord? Wat sneller en lomper dan de laatste albums, maar eigenlijk weer veel van hetzelfde...Hoe dan ook, het is in ieder geval weer een prettig plaatje geworden



axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 07-06-2007 22:57 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Master heeft een uitstekende plaat afgeleverd, geen western gedoe meer.
Speckman,s allereerste band Warcry is nu ook op c.d. verschenen, US metal uit 1983.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2007 23:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 mei 2006 23:15 schreef Lampje het volgende:
Die cd is inmiddels al antiek. En ja, op die plaat speelt hij puur in dienst van Speckmann. Solo's zijn wel typisch Masvidal...


Ok dan moet ik em toch maar es aanschaffen.

quote:
Ik vond Master ook enorm vet in Unitas. Ik had de dag erna maar meteen weer even de oerklassieker "Master" opgezet.


Die cd is de enige die ik van ze heb...persoonlijk heeft het me nooit echt gegrepen unlike eerdergenoemde Slaughter - Strappado cd; ik zal er nog es een keer induiken..

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-06-2007 23:11]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-06-2007 8:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

de 2e cd van Master is ook super Mutilator. de rest is gewoon aardig tot slecht.


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 08-06-2007 14:19 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

Hoe is die "Unrelased 1985 album" in verhouding tot on the 7th day...?



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-06-2007 14:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2007 14:19 schreef Spearhead het volgende:
Hoe is die "Unrelased 1985 album" in verhouding tot on the 7th day...?


veel slechter. vele van de nummers staan ook op het debuut (alleen bij het debuut in een superieure versie)


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 08-06-2007 15:22 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 8 juni 2007 14:27 schreef attila_de_hun het volgende:
veel slechter. vele van de nummers staan ook op het debuut (alleen bij het debuut in een superieure versie)


Debuut moet ik nog eens aanschaffen. 7th Day is wel behoorlijke goede plaat. Ging displeased die niet re-issuen?

En het album "Speckmann Project" dan? Dat moet een eerdere opname zijn van het debut met andere muzikanten (muv Paul) maar dezelfde nummers. Is die nog het aanhoren waard?



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-06-2007 16:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2007 15:22 schreef Spearhead het volgende:
En het album "Speckmann Project" dan? Dat moet een eerdere opname zijn van het debut met andere muzikanten (muv Paul) maar dezelfde nummers. Is die nog het aanhoren waard?


ik vind eerlijk gezegd van niet. de zoveelste variant van de bekende nummers (en dan in een mindere variant naar mijn mening).
mijn mening is dat de eerste twee cd's van Master
"essentieel" zijn voor de liefhebber van simpele, primitieve oldskool deathmetal (even als slaughter's "strappado" en de hellhammer-ep trouwens) en dat het overige master/speckman-materiaal de "mwoah aardig" status niet overschrijd.


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 08-06-2007 18:12 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Nou!
2 weken terug stonden ze dus in de Bastille
En dat was heel erg Gaaffff
Paul was heel relaxt en zei de hele avond I dont give a fack met een smile op zn bek,
Bleef de band ook nog is op zolder slapen
Hele relaxte avondnacht en ochtend gehad,
Met het optreden hebben we lekker staan beuken en de cd four more years klinkt erg lekker.

Kreeg ik ook nog is een longsleeve van um Woei!


"Sehnsucht"


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 08-06-2007 18:29 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Het Speckman Project moest een volwaardige Master plaat worden. Maar werdt afgekeurd door Markus Staiger van Nuclear Blast, te ver onder de maat om als Master te verkopen.
Het was de tijd dat Speckman ging voor kwantiteit i.p.v. kwaliteit, Deathstrike-Fuckin, Death uit 1991 is wel een uitschieter.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2007 14:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2007 18:12 schreef Rammsteiner het volgende:
Nou!
2 weken terug stonden ze dus in de Bastille
En dat was heel erg Gaaffff
Paul was heel relaxt en zei de hele avond I dont give a fack met een smile op zn bek,
Bleef de band ook nog is op zolder slapen
Hele relaxte avondnacht en ochtend gehad,
Met het optreden hebben we lekker staan beuken en de cd four more years klinkt erg lekker.

Kreeg ik ook nog is een longsleeve van um Woei!


maar je hebt toch wel gezegd: "ik vind Rammstein toch veel beter als Master Speckmann".
Of noem je jezelf vanaf nu speckmanner

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-06-2007 14:03]


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 09-06-2007 17:14 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 9 juni 2007 14:03 schreef attila_de_hun het volgende:
maar je hebt toch wel gezegd: "ik vind Rammstein toch veel beter als Master Speckmann".
Of noem je jezelf vanaf nu speckmanner


Nee we hebben het niet over mijn verzameling gehad



"Sehnsucht"


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen