IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Master (De band) Vorige pagina
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-11-2007 0:38 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2007 18:29 schreef axegrinder het volgende:
Het Speckman Project moest een volwaardige Master plaat worden. Maar werdt afgekeurd door Markus Staiger van Nuclear Blast, te ver onder de maat om als Master te verkopen.
Het was de tijd dat Speckman ging voor kwantiteit i.p.v. kwaliteit, Deathstrike-Fuckin, Death uit 1991 is wel een uitschieter.



ik zit er nu weer effe naar te luisteren ( speckman project)... geweldig dat die kerel vier x nodig had om zn debut op te nemen en dat t uiteindelijk nog verkloot werd ( master-master verkeerde songvolgorde etc...)



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 16-11-2007 15:18 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2007 8:23 schreef attila_de_hun het volgende:
de 2e cd van Master is ook super Mutilator. de rest is gewoon aardig tot slecht.


Niet helemaal met je eens Attila. Ik ben ze vanaf Collection Of Souls (die ik erg vond tegenvallen) destijds uit het oog verloren maar later heb ik uit sentiment een album als 'the Spirit Of The West' ondekt en dat album is inmiddels tot 1 van m'n favoriete Masters uitgegroeid, mede door de variatie. Give it a try zou ik zeggen.


Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 16-11-2007 15:28 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

Respect voor the Master! de nieuwe plaat ragt weer als vanouds. Speckmann rules!

[Dit bericht is gewijzigd door Grafhoer op 16-11-2007 15:30]


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 06-04-2010 1:04 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 22 May 2006 18:09 schreef Mutilator het volgende:
Op On the seventh day god created Master speelt toch Paul Masvidal van Cynic?
Is dat goed terug te horen of speelt hij puur in dienst van speckman's leiding?
Ik lees enkele posts verder dat je hem vanwege Paul Masvidal's werk toch wilde kopen. Dus, wat is nu je oordeel? Is het het checken waard?



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-04-2010 10:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Heb ik overgeslagen. Ik vind het debuut op zich wel ok in verhouding tot de toegeschreven status, maar mijn interesse voor deze band is toch wat beperkt.
Toch zijn Masvidals solo's uit de goeie Cynic tijd dus mss toch een gemis.

Sorry Myth dus ik kan je op t moment niet helpen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-04-2010 10:52]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 05-11-2020 16:37 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen