|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Op zeer korte termijn, waarschijnlijk ergens dit weekend ga ik de gebruikers van het forum koppelen aan de gebruikers van de frontpage. Ik kan helaas niet de wachtwoorden van het forum makkelijk omzetten naar de nieuwe site. Dus zal je een nieuwe wachtwoord moeten aanmaken via de "wachtwoord vergeten" functie. Check dan nu of je email adres nog klopt en pas het NU aan. Want dat is na de koppling de enige manier om nog in te kunnen logggen. Mocht je nog problemen ondervinden met het resetten van je wachtwoord stuur dan een mailtje naar stichting@zwaremetalen.com . [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 19-09-2016 20:33] |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik ben zeer benieuwd aan welke frontpage gebruiker ik zal worden gekoppeld. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik ga het dus gelijk trekken. Dan heb je dus maar 1 account voor beiden. Je zal alleen voorlopig nog wel apart moeten inloggen op beiden onderdelen. Maar dat kan dan wel met dezelfde credentials. |
|
quote: Ik weet toch vrij zeker dat ik al 11 jaar lang maar één account heb voor beide. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:De frontpage is over gezet in wordpress. Die heeft een eigen gebruikers administratie. Alleen was er door de ontwikkelaars geen rekening mee gehouden om het forum fatsoenlijk te koppelen. Dat ga ik dus regelen. |
|
quote: Hmz, ik zie nu dat ik inderdaad niet meer kan inloggen op de FP. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Bedankt Paul! Stond nog een heel oud mail adres in... Bazzio Attacks!!! |
|
Overigens, als het achteraf toch niet gelukt is met het herinstellen van je mailadres kan een mailtje gestuurd worden naar stichting@zwaremetalen.com. Ik kan via Wordpress namelijk een nieuw wachtwoord genereren en het emailadres veranderen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik had mijn wijziging 5 minuten online staan maar er lijkt nog iets mis te zijn met het opvragen van een nieuw wachtwoord. Tot die tijd maar op de oude manier. |
|
Beetje zeikmodus maar waarom is dit niet direct gebeurt bij de livegang van de nieuwe site? Je wilt toch compleet in 1x live met de hele site. Nu moeten gebruikersaccounts nog gekoppeld worden, afbeeldingen missen nog steeds op de frontpage, ik zie nog allemaal Engelse teksten in het account gedeelte. Met zoiets ga je toch niet live? Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
quote:Ja inderdaad, helemaal mee eens. Maar goed ik was er deze keer niet verantwoordelijk voor maar ik kon wel een groot deel van de zooi opruimen . |
|
De wijzigingen zijn doorgevoerd. Zie eerste post voor de details. |
|
quote: Krijgt Pim nou ook straf? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Nee, Pim is lief |
|
Dank, Paul The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik doet 't weer. Er was even lichte paniek toen ik niet kon inloggen. De wereld draait weer om haar as. Iedereen kan doorgaan met ademhalen. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Progressief van je zeg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
pfff, dat was ff zweten maar we zijn er weer. Bedankt Pim! Bazzio Attacks!!! |
|
Spann0nd we, maar ik besta weer/nog. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ja je gaat toch even twijfelen of je wel echt bestaat als persoon. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het knaagt mensen.... When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik heb een nieuwe account aangemaakt omdat ik mijn oude gekoppeld had aan dat van een email van 2005 en niet meer gebruik. Bij deze dus. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote: Waarom kan ik niet op onzin? KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote: Omdat je een nieuw account hebt aangemaakt en dus eerst 50 post moet halen Hier had uw advertentie kunnen staan! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Administration | Volgende pagina |