![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Laatste mailtje was van kwart voor 3 vanmiddag. Dat password dan die je me daar toegezonden had, maar dan voor de vieze man nu? Want dat werkt iig niet. edit. LOL! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 20-09-2016 22:12] "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
quote:Hij staat op 49 ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 20-09-2016 22:29] ![]() |
|
Wat een gezeik zeg.... Pfff. Mailtjes die niet verstuurd worden, maar het emailadres was wel geregistreerd... ![]() |
|
quote: Thanks! ![]() "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Wederom een compliment dat de typische ZM-chaos ook nu weer rijkelijk aanwezig is. ![]() ![]() |
|
Eigenlijk had ik verwacht dat Jan van deze chaos gebruik zou maken om een nieuwe identiteit aan te nemen. Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
quote:Bedankt nog hier voor. En IPim ook. ![]() ![]() |
|
hier moet je je dus melden als je met je oude account ivm oude email niet meer kan aanmelden en daarom een nieuwe naam gemaakt hebt en eerst maar weer 50 keer mee moet praten en dat eigenlijk niet wil, maar gewoon gelijk naar de heilige graal wil? ik was altijd underkoffer ![]() |
|
quote: Jep, of even je oude accountnaam doorgeven. He had spoken himself into boldness. ![]() |
|
quote: Mooi! Ik was hiervoor Underkoffer, maar mijn email van dat account zal wel antiek zijn.. dus kan niet opnieuw inloggen helaas.. ik was altijd underkoffer ![]() |
|
quote: Mail even naar stichting@zwaremetalen.com met welk emailadres je je oude account wil hebben! He had spoken himself into boldness. ![]() |
|
Gelukt ![]() Vind ik ook niet ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |