![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik heb even je aantal posts op 49 gezet. Bij de volgende reactie zou je weer member moeten zijn. (Dat was even makkelijker dan alle rollen goed zetten ![]() ![]() |
|
quote: En dat was? edit: laatmaar, random Belgische jankkneus, zie ik. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 20-09-2016 11:08] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Een goede vriend van jou. ![]() |
|
quote: Ga dood. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Goeie comeback. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
We hebben ze al eens eerder gehoord. ![]() |
|
Graag on topic houden svp. ![]() |
|
Iets voor Wim. Je kunt je nu 46 jaar geleden aanmelden. Username: Hristo Op ZM sinds: Donderdag 01 Januari 1970 - 1:00.00 Username: hunebedsjouwer Op ZM sinds: Donderdag 01 Januari 1970 - 1:00.00 Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Gewoon zo, dan maar weer. Lekker fris en fruitig. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Guttegut. Netjes op tijd mijn mailadres veraqnderd in mijn huidige mailadres. Komt de mail met de link op mijn oude mailadres. Mocht ik eerst daar mijn password resetten om er achter te komen. Afijn. Wachtwoord op het forum aangepast en dan komt vervolgens de bevestiging hiervan weer op mijn nieuwe mailadres binnen? Gedoe. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Wil je mij ook even doen? ![]() ...niets is wat het lijkt... ![]() |
|
quote: Zie die nieuwsgierigheid KVLT. THE GAME IS KVLT. ![]() |
|
quote: Danku KVLT. THE GAME IS KVLT. ![]() |
|
quote: De zin is ietwat bedenkelijk, maar ik doe toch mee. +1! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote:Done ![]() ![]() |
|
quote: Thanx ![]() Alsof je voor de tweede keer ontmaagd wordt. En ditmaal zonder voorspel. Lekker hoor. ![]() ...niets is wat het lijkt... ![]() |
|
quote: Ik ook! Ik ook! ![]() ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Heb jij niet nodig... ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Had je meer dan 1 account met hetzelfde e-mail adres lees dan verder: Voor de gebruikers die meerdere accounts op hetzelfde email adres hebben heb ik het volgende gedaan. 1. Ik heb gecheckt welke user voor het laatst is gebruikt op het forum of de frontpage. 2. De laatst gebruikte user heeft het gekozen email adres toegewezen gekregen. De andere gebruikers hebben een random email adres gekregen en zijn feitelijk gedeactiveerd (of zijn niet aangemaakt). 3. Gebruikers met een ban zijn genegeerd. Dus voor gebruikers zoals faalhaas en dergelijke zou ik gewoon even proberen een wachtwoord aan te vragen. Er zijn misschien nog wel wat problemen met de email (check ook je spam folder) daar ga ik alleen niet over. En anders kan je pim vragen het aan te passen (zie eerste post). ![]() |
|
quote: Hij negeert je gewoon. ![]() ...niets is wat het lijkt... ![]() |
|
Ja, dat ging dus fout. Bij mij is het aan mijn ,ondertussen, voorlaatste account De Tegenpartij gekoppeld, ipv van aan mijn laatste, De Vieze Man. En De Tegenpartij heeft een permban, net als al mijn eerdere accounts(De vieze Man uitgezonderd, natuurlijk). En toen wed het moeilijk. ![]() Maar ik kan prima leven met een nieuwe nick. Als die dan ook naar 49 posts opgeschoven kan worden. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: In het welkomsttopic ook al geen reactie, hehe. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Heb je net gemaild. Je zou nu weer op De Vieze Man moeten kunnen komen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Dat klinkt wel heel ranzig. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |