IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Manes Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-01-2006 19:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik heb ook wel eens rondgesneust op die site. Kunnen ze alles wat ze aanbieden ook daadwerkelijk leveren?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 10-01-2006 19:25 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

En bestaat er geen re-release op LP? Vanwege die "hhr031" code die hetzelfde is als bij de digi. Of hebben heruitgaves geen aparte nummers, zodat dit gewoon de code van het origineel is? Ik wil natuurlijk niet een LP met alweer die verlepte hoes krijgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 10-01-2006 19:25]


Jullie zijn allemaal negers!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-01-2006 19:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Het origineel, op CD, is release 'HHR031'. Ik heb zo snel geen idee of die LP ooit is gere-released en/of re-releases een hoger nummers krijgen dan het origineel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-01-2006 19:30 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De LP is nooit ge-re-released door Hammerheart. De LP versie heeft trouwens een andere hoes dan de oorspronkelijke cd en re-release digi-pack cd.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 10-01-2006 19:32 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Hmmm, ik heb zelf ook nog nooit van een heruitgave van de LP gehoord, dus als jouw originele cd'tje datzelfde nummer heeft kan ik het er wel op wagen.

edit: Aha. Heb je daar toevallig ook een afbeelding van, Hub? Of in ieder geval een garantie dat 'ie niet zo verrot als de digi is, aangezien je 'm wel weer in de kast zal hebben?

[Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 10-01-2006 19:34]


Jullie zijn allemaal negers!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-01-2006 19:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De cover van de LP is wederom dat vliegend baby-engel-skeletje of wat het dan ook mag zijn op een zwarte achtergrond....en ja, uiteraard heb ik 'em in de kast staan

De nummering bij alle Hammerheart re-releases is hetzelfde gebleven als op de eerste persingen. De eerste persing van Manes had nr. HHR031 en dus hebben de re-release digi-pack alsook de LP versie nr. HHR031


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 10-01-2006 20:11 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Een zwarte achtergrond klinkt al veel beter, ik neem 'm wel, dan komt de cd later. Ik ga gewoon een Manes collectie opbouwen, ja, hehe. Bedankt!


Jullie zijn allemaal negers!


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 10-01-2006 20:54 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Staat idd HH031 maar er staat ook digi bij, dus... Het is niet de eerste versie.

Die site is zeker betrouwbaar. Ze bestellen je item(s) en dan als ze hem binnen krijgen hoef je pas te betalen. Mocht een item dan toch niet leverbaar zijn dan heb je ook nog niet betaald.


don't mistake lack of talent for genius


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 10-01-2006 21:34 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

klinkt alsof die lp nooit binnen gaat komen smeltneer!


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 10-01-2006 22:15 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Niet geschoten is altijd mis.


Jullie zijn allemaal negers!


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 11-01-2006 14:49 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Soms is er iets inderdaad niet, maar dat heb ik van de vele keren dat ik er besteld heb nog maar 2x meegemaakt.

Ik weet niet waar ze het spul allemaal vandaan halen, maar meestal is het er wel.


don't mistake lack of talent for genius


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-01-2006 14:56 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 januari 2006 18:22 schreef kwelgeest het volgende:
Als ik dat laatste er nou niet bij had gezet dan....


hehe

vanavond maar weer eens vilosophe draaien


Je moeder.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-01-2006 15:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2006 14:56 schreef karnivoor het volgende:
vanavond maar weer eens vilosophe draaien
Sterkte ermee.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-01-2006 14:41 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vandaag de nieuwe digipack "View" gekregen. Deze ligt in het verlengde van "Vilosophe" en is weer genieten (vooral de nieuwe nummers).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Sater
Usericon van Sater
Posted 25-01-2006 19:01 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Is ie al officieel uit? En waar issie te krijgen?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-01-2006 0:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



HEBBEN


Je moeder.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-01-2006 17:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Geen idee waar 'ie te krijgen is. Had ook niet verwacht deze in mijn brievenbus te vinden
Maar hoe vaker ik 'em draai hoe beter ik 'em vind worden. Heerlijke plaat


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-01-2006 17:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

View is in dezelfde lijn als Vilosophe neem ik aan?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 26-01-2006 17:25 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 14:41 schreef Hub de Gallier het volgende:
Vandaag de nieuwe digipack "View" gekregen. Deze ligt in het verlengde van "Vilosophe" en is weer genieten (vooral de nieuwe nummers).


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-01-2006 17:25 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De eigen nummers en de covers wel ja, de remixen zijn experimenteler.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-01-2006 17:26]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-01-2006 17:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2006 17:25 schreef Psychonaut het volgende:....

ah


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 26-01-2006 18:07 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Meh, geef mij maar de oude Manes. Begrijp me trouwens niet verkeerd, ik kan niet zeggen dat ik dit nieuwe werk totaal kut vind, maar het komt echt lang niet zo goed overeen met mijn voorkeuren als het oude. En dat is toch jammer.

Je kan jezelf natuurlijk ook voorhouden dat Manes zoals we het kenden gewoon opgeheven is en dit een andere band is, wat intern ook haast klopt, maar de wrange nasmaak blijft aanwezig omdat je toch met die wetenschap zit dat dit de band is die voorheen de voor jou nagenoeg perfecte muziek maakte, waar nu ook geen invaller voor is (ik, in in ieder geval moet de eerste levende band die hun unieke geluid heeft nog tegenkomen), en nu redelijk vervangbare symphonische poprock. Niet verkeerd, maar vervangbaar. Laat een ander deze muziek maar spelen, denk ik dan, ik wil gewoon het Manes zoals ík het graag hoor. Hun recht natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 26-01-2006 18:17]


Jullie zijn allemaal negers!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-01-2006 20:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zag net dat Displeased 'em ook heeft nu


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-01-2006 20:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik verneem net van onze hoofdredacteur dat View ook mijn kant op komt


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-01-2006 21:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 26 januari 2006 18:07 schreef Meltdown het volgende:
Meh, geef mij maar de oude Manes. Begrijp me trouwens niet verkeerd, ik kan niet zeggen dat ik dit nieuwe werk totaal kut vind, maar het komt echt lang niet zo goed overeen met mijn voorkeuren als het oude. En dat is toch jammer.

Je kan jezelf natuurlijk ook voorhouden dat Manes zoals we het kenden gewoon opgeheven is en dit een andere band is, wat intern ook haast klopt, maar de wrange nasmaak blijft aanwezig omdat je toch met die wetenschap zit dat dit de band is die voorheen de voor jou nagenoeg perfecte muziek maakte, waar nu ook geen invaller voor is (ik, in in ieder geval moet de eerste levende band die hun unieke geluid heeft nog tegenkomen), en nu redelijk vervangbare symphonische poprock. Niet verkeerd, maar vervangbaar. Laat een ander deze muziek maar spelen, denk ik dan, ik wil gewoon het Manes zoals ík het graag hoor. Hun recht natuurlijk.


muzikaal gezien idd andere band maar nog steeds diezelfde zieke/duistere sfeer, dat vind ik dan weer wel knap. maar goed, dat is vrij subjectief dan van die sfeer


Je moeder.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen