|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ook! |
|
quote: the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
is t iemand opgevallen dat er een stuk duran duran in title ( van [view]) zit... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Dat geven ze zelf ook nog toe dat Duran Duran van invloed is geweest op 'Title', niet alleen in de promo- en persberichten maar ook in interviews dus het zou iedereen ondertussen moeten zijn opgevallen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Godallemachtig, Franse rap. |
|
De Myspace even bekeken en geluisterd maar ik kan hier helemaal niks mee. Zeker als je bedenkt wat een gave bm ze gemaakt hebben in een ver grijs verleden. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Wat? Waar? Jullie zijn allemaal negers! |
|
In minimaal 1 nummer van die nieuwe. |
|
Shit. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Merde. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Scherp. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Oh, wacht. Touché! Jullie zijn allemaal negers! |
|
Hoe is die nieuwe in vergelijking met Vilosophe? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Als ik het zo aanhoor ligt de nieuwe in het verlengde van 'Vilosophe'. Het is net wat ondefinieerbaarder allemaal en zo mogelijk nog eclectischer. Maar ik vond het niet heel dwingende muziek, ik mis een beetje een spanningsboog. Ik zat althans niet met gespitste oren te luisteren en merkte dat ik gewoon wat anders ging doen. Nog maar een paar keer luisteren. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Engelse rap met een Frans accent ook nog Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Heb de nieuwe nu de nodige rondjes laten draaien en ik vind het een waar meesterwerkje geworden. Heeft niks meer te maken met de oude Manes welke ik zo graag luister maar dit is evengoed brilliant wat ze nu ten gehore brengen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik hoor net de eerste 2 nummers van ze en dit is totaal niet wat ik ervan verwacht had. Ik vind het nog zo moeilijk te plaatsen dat ik nog niet weet of het nou gaaf is of kut hehe. k had toch verwacht dat het meer op vilosophe zou lijken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
bij manes iets verwachten is niet t meest slimme natuurlijk je hebt al een vilosophe... draai dit vaker en vaker en je komt erachter dat hij net zo goed is...alleen een beetje anders... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
now playing DAMN vet! zsm kopen die hap Je moeder. |
|
Bestaan ze nog wel? Hun site en MySpace zijn foetsie.... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Stom he, vernieuwing! Nee, ik vind dat gaaf |
|
quote: Check de site van Kyrck Prod. eens. |
|
In het begin vond ik de laatste cd echt kut. Kon er niet naar luisteren.. maar de laatste tijd begon ik de 1e 3 nummers echt geweldig te vinden. De rest van de cd trekt me nog niet echt. Maar aangezien de cd van Valorian is en ik hem dus niet hier heb, begin ik de cd stiekem erg hard te missen Wat mij betreft een enorme groeiplaat. Bijna 1 jaar voor nodig gehad Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Manes bestaat niet meer, ze wilden alles van hun verleden in het niets doen verdwijnen...website, Myspace pagina,...alles. Alle sporen uitwissen zeg maar. Enkele leden richten zich nu wel op nieuwe projecten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |