|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Sorry voor de lay-out verneuking Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hebben we het nou over Code666, want ik zie niks? Jullie zijn allemaal negers! |
|
Eikels ook, met hun 50 stuks. Die zijn morgen al verdwenen. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Het hierboven afgebeelde zwarte shirt is via Kyrck Productions uit Griekenland, het witte "Vilosophe" shirt is via Code666. En gelimiteerde shirts zijn altijd cool Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Als je ze hebt, ja. Weten dat je waarschijnlijk geen shirt krijgt omdat iemand besloot er maar 50 te maken en die waarschijnlijk binnen een paar uur weggekaapt zijn is minder gaaf. En ik heb nu dus geen tijd om met Paypal te gaan rotzooien, nee. [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 11-02-2006 19:02] Jullie zijn allemaal negers! |
|
Maar zoals ik al eerder aangaf, Kyrck accepteerd ook cash geld. Mail die vent en zeg dat je cash wil betalen, dan houd hij zo'n shirt voor je apart totdat het geld binnen is. Binnen een weekje (ja, zolang duurt de post vanuit Griekenland) heb je het shirt in huis [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 12-02-2006 9:43] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ah, bedankt. Gedaan. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: uhm ik had geen creditcard ervoor... snap er ook geen hol van eerlijk gezegd en om voor 1x wat te betalen door dat gegoochel, dan maar geen shirt... Je moeder. |
|
quote:Wat een gejammer en geklaag...stuur dan gewoon geld op...makkelijker kan niet. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Heb je ook niet nodig, zo ingewikkeld is het allemaal niet hoor. |
|
Heb de Manes - Svarte skoger CD en shirt binnen gekregen vandaag. Ziet er erg mooi uit allemaal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik de Til Kongens Grav.. LP en dat shirt komt ook nog deze kant op. Erg mooi verzorgd weer, postertje d'r bij. Bleek trouwens nog een aardige 'verrassing' te zijn. Blijkbaar is deze geript van een heel wat beter geconserveerde tape dan mijn mp3 versies, want dat bleek een partij helderder, dat wil je niet weten. Ach ja, geeft toch weer een andere draai aan het geluid hè? Jullie zijn allemaal negers! |
|
Die "Svarte skoger" cd klinkt helemaal bagger, dan zijn mijn beide demo's van stukken betere kwaliteit. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Under Ein Blodraud Maane toch een van mijn favo black albums signature |
|
Ik heb Under ein Blotrood Maane al een tijdje in mijn bezit en vind dit een pracht black metal album! Heerlijke sfeer! En daarom ben ik eens op zoek gegaan naar ander werk van ze. En toen kwam ik de CD Vilosophe tegen, en damn dit is heel wat anders Maar ook dit vind ik kenkervette muziek.. mijn vraag is eigenlijk of iemand nog muziek kent in de stijl van Vilosophe? En zijn er nog meer werkjes van Manes die me aan te raden zijn? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Luister eens naar de "{View}EP", ook erg mooi. Verder is op de officiele Manes Myspace site ook muziek te beluisteren Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
in de zelfde stijl moet je het nieuwere werk van ulver proberen, alles vanaf the marriage of heaven and hell. Ik vind Vilosophe ook echt briljant! |
|
quote: Okay, ik zal het checken! "It's almost a religious conversion in reverse".. Die stem alleen al Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Hoe vet is Vilosophe van deze band! Ik kende hiervoor niets van Manes, maar de tering, wat een vette shit! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
klopt vilosophe is één van mn favoriete cd's Je moeder. |
|
En heeft iemand het briljante 'View' dan al gehoord? |
|
Ik ben benieuwd hoe deze gaat klinken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |