|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor mij hetzelfde eigenlijk, al ben ik in 2015 nog 1 dag geweest. Volgend jaar maar weer eens een weekend, wel siked voor. YOB mag overigens wel elk jaar komen |
|
Dit wordt de tiende keer op rij. Ik geloof dat ik al wel een maand van mijn leven op Roadburn heb doorgebracht. |
|
Voor mij sinds de Afterburner 2007 ook vaste prik. De eerste namen zien er weer goed uit, ik ga me ongetwijfeld weer uitstekend vermaken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 06-10-2016 8:55] |
|
leuke eerste namen. Gnod was erg goed op psych lab en ze speelden daar ook al samen met radar men from the moon en dat was veel harder dan ik had verwacht. Vraag me af of ze het zelfde weer gaan spelen. Coven, perturbator sws wel zien. Ik heb niet heel veel met baroness maar verwacht op zich dat hij wel betere bands binnen haalt dan mikael akerfelt. Oransy pansy pas nog gezien. Over de rest heb ik niet echt een mening. Behalve schammasch die debiel slecht was toen ze met dark fortress tourden orthodox black metal kan niet kinderachtiger. Preparty hoeft niet perse, ortega gisteren gezien en gomer pyle ook al dit jaar. Ze boeken trouwens al een aantal jaren niet zo veel stoner en sludge bands meer. En er heeft ook nooit zo heel veel prog etc rock gestaan behalve toen Mikael curate en veel saaie prog haalde. |
|
quote: Haha, jij dus ook. En iPim was er ook. Jammer van de technische problemen gedurende de set van Ortega. |
|
ik ben overal. idd jammer maar ik was toen het geluid oke was ook niet super onder de indruk. Een degelijke plaat die nieuwe maar niet iets waar ik super warm van word. |
|
Ik dus wel. Vooral door het nummer Crows. Wat een geweldig nummer van bijna 20 minuten. |
|
Nieuwe namen: Ahab Aluk Todolo Audn Chelsea Wolfe Crippled Black Phoenix Dälek Deafheaven Emptiness Inter Arma Magma Mysticum Slomatics Subrosa The Bug vs. Dylan Carlson of Earth The Doomsday Kingdom Ultha Woe Wretch Zhrine Zu Bij de eerste groep namen was ik nog niet echt overtuigd, momenteel echter wel voldoende om een 4 dagen ticket te rechtvaardigen. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Vet van dälek! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mysticum, dälek en Magma in één aankondiging.. Heel vet ook om ZU en Aluk Todolo weer op Roadburn te zien. |
|
Zeer content met Ahab, Wretch en The Doomsday Kingdom! |
|
Hey Mysticum, dat was mijn eerste metalconcertje in 1996. Ik verwacht er niet zo veel van eerlijk gezegd. Verder wel een paar toffe namen. Ik hoop nog op wat meer spacerock. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik wel, als ik dit zo zie. Zonnebril op en het wordt wel wat. |
|
Ontzettend gave namen tot nu toe! Vooral verrast door de toevoeging van dälek. |
|
Ahab met The Call Of The Wretched Sea! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 18-10-2016 19:54] |
|
Vond Dälek altijd maar saai, zeker live. Wel toffe namen verder! |
|
mooie namen zo wel om naar te gaan kijken en om te negeren en te gaan eten. Ik wist niet dat meneer Leif nog een doom projectje erbij heeft. |
|
quote: Hij had tijd over nu die niet mee kon touren met Candlemass ivm zijn ziekte. Hopelijk is hij volgend jaar weer voldoende hersteld om op te treden. |
|
Klinkt het ook weer Candlemasserig? Ja natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 19-10-2016 9:43] |
|
quote: Meer Krux-achtig, maar geen complete stijlverandering nee |
|
quote: Kijk, de eerste écht interessante namen voor de 2017-editie. Als ze allemaal op dezelfde dag spelen kom ik misschien wel kijken. [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 19-10-2016 12:46] Vox Clamatis in Deserto |
|
quote: Magma en ZU op vrijdag, Mysticum en Ahab op zaterdag. |
|
quote:Ik had zopas al wat geluisterd. Hij zingt helemaal zo slecht nog niet. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |