|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: I dont understand the problem: Last train to Eindhoven is 00:37. It's a 10 minute walk to the station, so you would lose about 5-10 minutes of the Bongzilla set. You are going to miss a big part of Batushka or Bongzilla anyway since their sets are pretty much at the same time. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: you should get a tent and experience the roadburn campsite ;-) |
|
Traditiegetrouw wordt het ook gewoon weer fucking koud ´s nachts. Heb je je eindelijk met je vage hoofd in je mummyslaapzak weten te krijgen, moet je wéér pissen. 's Ochtends ontbijten tussen mensen die uitstralen dat ze het nog zwaarder dan jij hebben gehad, bijkomen met een pilsje en zo in die circustent, ... Zin in. :D |
|
Dit gaat em worden: Donderdag: Ash Borer - Crippled black phoenix - Vanum - Verwoed - WITTR - Esben and the Witch - Forn - Deafheaven - Batushka Vrijdag: Schammash - True widow - Zhrine - Chelsea Wolfe - Amen ra - Nadra - Telepathy - Zeal&Ardor - Folteraar - Intergrity - Audn Zaterdag: Laster - Woe - Cobalt - Razors in the night - Oranssi Pazuzu - Youth code - Warning - Wear Your Wounds - Memoriam - Ahab - My dying bride - Disfear - Mysticum Zondag: Temple ov BBV - Faal - Oxbow - Sumac - Les discrets - Ulver - Emma Ruth Rundle - Hypnopazuzu - Come to grief - Inter arma Zaterdag wel nog ergens een moment om te eten zoeken, maar vermoedelijk zal er hier en daar wel een band tegenvallen... discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Alles kijken! Donderdag: Wretch/Ashborer - stukje Lycus - stukje Ortega ft. GTT - Those Poor Bastards - Unearthly Trance - Wolves in the Throne Room - Gnod/Fórn - Suma - Scissorfight - Bongzilla/Joy Vrijdag: Atala - Schammasch/Gnaw Their Tongues - King Woman - True Widow - Zhrine - Oathbreaker - Emptiness/Joy/Chelsea Wolfe/Zu - Amenra - Whores - Nadra - Gnod/Zeal and Ardor - Fange - Perturbator Zaterdag: Woe - (misschien The Bug vs Dylan Carlson) - Cobalt - Oranssi Pazuzu - stukje Gnod vs Kuro - Wolvennest/Warning - Slomatics/Mantis/Wear Your Wounds - Ahab - Trans Am - (misschien stukje Ultha) - Aluk Todolo - Serpent Venom - Mysticum Zondag: Temple ov BBV - Author & Punisher - Pallbearer/Jaye Jayle/Sumac - Valborg - Ulver - Stone in Egypt/Hypnopazuzu - Come to Grief/Pontiak - Pillorian - Radar Men from the Moon *stuiter* |
|
Zaterdag: Laster/Woe/Cobalt, Oranssi Pazuzu, Warning, Memoriam/Ahab, My Dying Bride/Ultha/Aluk Todolo, Disfear/Serpent Venom Zondag: Faal, Pallbearer, Sink, Turia/The Doomsday Kingdom, Stone In Egypt, COme To Grief, Inter Arma |
|
Ben jij nu dagjesmens? |
|
Door financiële crisis ga ik maar twee van de vier dagen ondanks dat ik een vierdagenkaart heb. |
|
quote: Lekker nazi-bands kijken, of niet! Veel plezier, man! I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Kom jij ook weer towerbridgen? Ik heb nog Goldstickers. quote:Niet proberen met een kartonnen bordje van 'help a punk get drunk'? Dat heb ik donderdag nog iemand zien doen. |
|
quote: Nee, ik kom niet. Eigen keuze natuurlijk, maar gek vind ik het toch ook jammer dat ik niet ga Net als vorige twee jaar vind ik de line-up net niet leuk genoeg. Maar ik mis het hele gebeuren en bokja's daar wel, uiteindelijk waren er altijd dingen verrassend leuk (of niet leuk) dus zegt de line-up a priori niet alles. Misschien volgende keer gewoon gaan! Goldt! I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Alles ervoor over om mijn rechterarm weer eens wat strekoefeningen te kunnen laten doen. |
|
quote: Oh wacht, ik kan natuurlijk mijn buitenlandse Roadburngasten gaan rollen op CS Utrecht wanneer ik ze ophaal morgen. |
|
Dat valt te proberen. quote:In vond de line-up ook niet zo, maar toch nog een waslijst bands die ik wil zien. Donderdag: Wretch/Ashborer - Ortega - Those poor basterds - Verwoed/Unearthly Trance - WITR - Gnod - Coven - Suma - Batsheba - Bathuska of backwoods payback of Bongzilla Vrijdag: Atala - Gnaw their tongues - Magma/King Woman - Oathbreaker misschien? - Big Bussiness - ZU - Amenra - Whores - Hedvif mollestad trio - Baroness/Zeal &Ardor - Fange - Integrity Zaterdag: Woe- Cobalt - [DOLCH] - Oranssi Pazuzu - Wolvennest? - Slomatics - Memoriam - Aluk Todolo - Mysticum Zondag: Temple of BVV - Author of punisher - Sumac - Sink - Turia - Ulver - The Doomsday Kingdom - Stone in Egypt - Hypnopazuzuzu - Pontiak - weet ik nog niet. Wel veel botsingen en blowtijd ook dit jaar. |
|
Gisteren de eerste dag gehad, dit zijn mijn bevindingen: Lycus: uitstekende set, heerlijke funeral doom met af en toe een goede versnelling. Alaric: begon redelijk (zanger had problemen met zijn microfoon), maar toen de band op stoom was werd het echt fantastisch, vooral de drummer was ontzettend goed. The God Machine meets The Cure en Killing Joke. SubRosa: prachtige uitvoering van For This We Fought the Battle of Ages, niks op aan te merken. Wolves in the Throne Room: wauw. De grote zaal leende zich perfect voor het weidse geluid van de band. Krachtig en zeer gedetailleerd. Fórn: set van de dag, zonder twijfel. De band gaf zich helemaal met zeer sludgy riffs, een moker van een ritmesectie en een zanger die een beestige grunt en schreeuwen in petto had. Af en toe kwamen er ook prachtige melodielijnen door heen sijpelen, deed me denken aan Thou, dat is echt een compliment. Ontzettend intense set, echt van genoten. Deafheaven: ik heb het gevoel dat de routine er in is geslopen. Een degelijke set, maar meer ook niet. Sowieso vond ik de uitvoering van Dream House echt kut, veel te snel gespeeld, werd er echt doorheen gejakkerd. Zanger George Clarke is langzaamaan een karikatuur van zichzelf aan het worden. Grootste verrassing was de uitstekende uitvoering van het Mogwai-nummer Cody. Over het algemeen een topdag, zondag weer terug. |
|
Gister was tof. Lycus viel me tegen. Het rammelde van alle kanten, vooral in het begin van de set. Meer oefenen dus. Vanum. Kei gaaf. Alleen jammer dat ze mijn favoriete track wel tijdens de soundcheck maar niet tijdens de show speelde, haha. Wolves in the Throne Room. Gaaf, maar niet zo gaaf als ik had gehoopt. Set viel me een beetje tegen. Niks van Diadem of 12 Stars. Coven. Heel vet. Viel weinig op van de problemen van de gitarist. Zangeres heeft op haar 67e nog steeds een dijk van een stem. Mooi Dalek. Hoogtepunt van de dag. Wat gaaf. Geluid was in het begin iets wat enthousiast maar dat werd gelukkig bijgetrokken. Batushka was gaaf alleen viel het geluid een beetje tegen vanuit mijn plek. DSrummer moest er ook effe inkomen wat wel de intensiteit van de eerste helft van de set omlaag haalde. Zo op naar dag 2. |
|
quote: Profetus gemist? [/inside joke] |
|
Ik vond Deafheaven juist wel overtuigen. Verder genoten van Unearthly Trance, monsterlijke sound zo met zijn drieën. Ook leuk Vanum, Crippled Black Phoenix, Bongzilla en Esben and the Witch. En bier. Maar dit was qua programmering de minst boeiende dag voor mij dus het wordt nog beter ook. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Morgen én zondag ook van de partij. |
|
Ik ook morgen en zondag. A metalheart is hard to tear apart |
|
onderweg |
|
Hoogtepuntjes van de afgelopen twee dagen; Zeal & Ardor, Warning, Pertubator, Carpenter Brut, My Dying Bride, Amenra. Vandaag de laatste dag alweer. Wel zelf spelen. Daar dan wel weer siked voor. |
|
quote: Tot straks in de Cul de Sac |
|
DONDERDAG +++ Wolves in the Throne Room ++ Bongzilla, Suma, Deafheaven + Rome, Vanum, Crippled Black Phoenix +/- Ash Borer, Coven VRIJDAG +++ Amenra ++ Big Business, Zu + Auðn, Zhrine, Perturbator, Zeal & Ardor +/- Magma, Schammasch, Oathbreaker ZATERDAG +++ Warning ++ Trans Am, Disfear, Carpenter Brut + Cobalt +/- Woe, Oranssi Pazuzu - Memoriam ZONDAG +++ Ulver + Pallbearer, Hypnopazūzu +/- Author & Punisher - Les Discrets Vergeleken met voor de verbouwing zijn de rijen voor het Patronaat echt bizar geworden. Hierdoor bijvoorbeeld een Dälek, Batushka en groot deel van Zeal & Ardor gemist. Daarnaast is ook de Green Room veel vaker overvol. Vanaf het balkon zie je op de meeste plekken niets. Maar cool om weer een volledig weekend te hebben meegepakt. Hoop indrukwekkende shows. [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 24-04-2017 14:54] |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |