IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Roadburn 2017 Vorige pagina | Volgende pagina
williamblake
Usericon van williamblake
Posted 21-03-2017 14:43 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2017 11:36 schreef mikkasscar het volgende:
Ik ga enkel weer op zaterdag.


Ik had je nog een bericht willen sturen om te vragen of je een dag ging gaan dit jaar. Dan zal ik je zaterdag wel ergens tegen het lijf lopen...

[Dit bericht is gewijzigd door williamblake op 21-03-2017 14:43]



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 26-03-2017 19:12 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Zo, ik heb de planning van de donderdag uitgevogeld! Dit wordt hem:

Lycus - Alaric - SubRosa - Wolves in the Throne Room - Fórn - Suma - Deafheaven

Nu verder met de zondag. De clash Sumac/Pallbearer is inmiddels opgelost. Net recente livebeelden gezien van Pallbearer en ik werd niet vrolijk van de vocalen. Voor de rest nog kijken of ik naar Hypnopazuzu, Come to Grief of Pontiak ga. De omschrijvingen spreken mij ontzettend aan, maar ik moet daar nog dingen van beluisteren.



zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 26-03-2017 19:52 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Die nieuwe van Pontiak is fantastisch, en live staat het al jaren als een huis. Rottig dat ze clashen met Hypnopazuzu. Ik kijk een half uurtje Tibet & co (die zie ik later dit jaar nog eens) en verkas dan richting Green Room.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 28-03-2017 20:27 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Stukje No Spill Blood - Cobalt - Warning - Ahab - My Dying Bride - Disfear - dansen bij Carpenter Brut


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-03-2017 11:31 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hoe gaan mensen om met de vrijdag, die Kuro/Emptiness/Chelsea Wolfe/Zu clash is toch niet normaal


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 30-03-2017 11:46 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Big Bussiness gaan kijken waarschijnlijk. Hapje eten kan ook.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-03-2017 11:47 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik eet gewoon het hele festival niet. Dat lost een hoop problemen op.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 30-03-2017 11:50 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 30-03-2017 12:04 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2017 11:31 schreef M. het volgende:
Hoe gaan mensen om met de vrijdag, die Kuro/Emptiness/Chelsea Wolfe/Zu clash is toch niet normaal


Kwestie van wat je als normaal beschouwt... Buiten Chelsea Wolfe interesseert de rest me niet echt, alhoewel ik vermoedelijk ook nog wel een stukje Zu zal proberen mee te pikken.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 30-03-2017 12:26 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Eens met bovenstaande. Lekker Chelsea Wolf pakken. Emptiness loopt iedereen mee weg maar ik vind het druipen van middelmatigheid. De rest is niet boeiend.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 30-03-2017 12:32 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Je druipt zelf van de middelmatigheid


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 30-03-2017 13:20 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Dat zal ik ook zeker niet ontkennen.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 30-03-2017 15:57 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Beter gaat iedereen naar Chelsea Wolfe, ja. Dan kan ik mooi vooraan staan bij het oppermachtige ZU.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-03-2017 16:01 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Heb niets met alle vier die bands, maar ga naar de band die niet 4x per jaar ergens in NL optreedt. CW en Emptiness vallen dan sowieso af.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 30-03-2017 16:01]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-03-2017 16:08 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2017 16:01 schreef Mark Z het volgende:
Heb niets met alle vier die bands, maar ga naar de band die niet 4x per jaar ergens in NL optreedt. CW en Emptiness vallen dan sowieso af.

Dat vind ik een goede tip, bedankt

Zu it is!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 30-03-2017 16:23 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 30 maart 2017 16:08 schreef M. het volgende:
Dat vind ik een goede tip, bedankt

Zu it is!


Emptiness speelt in september samen met Terzij de Horde en Bathsheba in Eindhoven (Effenaar), dus ik zou zeker voor Zu gaan!



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 30-03-2017 16:32 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Zu komt toch ook elk jaar langs?


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 30-03-2017 20:00 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik zou anders ook bij zu staan maar de helft van jonkoklapper zijn roadburn buddies.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-03-2017 22:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Met zo'n bandnaam kan het al niet verkeerd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 30-03-2017 23:16 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

jonkoklapper ?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-03-2017 8:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ja tuurlijk. Ik heb de muziek weleens geluisterd, vond het erg gaaf.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-03-2017 8:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Raketkanon ben ik ook gaan luisteren vanwege de bandnaam. Ik denk dat RKTKNII één van de beste albums van dit decennium is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 31-03-2017 23:34 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

raketkanon is een veel betere naam maar jonkoklapper beschrijft de leden van de band wel heel goed.



Animal0
Usericon van Animal0
Posted 14-04-2017 23:59 by Animal0 Wijzig reactieProfiel van Animal0Quote dit bericht

guys... I need a couch/rouglhy flat surface to sleep on thursday night in Tilburg, I live in Eindhoven (international student, second roadburn) and don't want to lose the bongizilla-batushka combo, the last train is too soon. Please please please contact me if you can help me out, I can guarantee you I'm good fun :D.I'll buy you drinks! My other alternative is wander through the streets, which is cool and all, but let's say that I have a feeling that if I start sleeping on a bench in the middle of Tilburg someone is gonna bust my balls eventually. So yeah, I don't bite, I'm great after a few drinks, and will wahs your... dishes?! I don't know help me out and I'll give back in... awesomess. Also if somebody is taking a taxi or something to eindhoven I'll chip in.
This is the only forum I've found talking actively about roadburn in dutch.. it feels to me like trying to get inside a private club, but what the hell guys, astublieft, tot ziens, danke vel! Horns up.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 15-04-2017 13:39 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Inmiddels de planning van de zondag uitgevogeld, dit gaat hem worden:

Temple ov BBV - Author & Punisher - Sumac - Gong - Ulver - Emma Ruth Rundle - Come to Grief - gedeelte Pillorian

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 15-04-2017 13:39]



Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen