|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik had je nog een bericht willen sturen om te vragen of je een dag ging gaan dit jaar. Dan zal ik je zaterdag wel ergens tegen het lijf lopen... [Dit bericht is gewijzigd door williamblake op 21-03-2017 14:43] discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Die nieuwe van Pontiak is fantastisch, en live staat het al jaren als een huis. Rottig dat ze clashen met Hypnopazuzu. Ik kijk een half uurtje Tibet & co (die zie ik later dit jaar nog eens) en verkas dan richting Green Room. |
|
Stukje No Spill Blood - Cobalt - Warning - Ahab - My Dying Bride - Disfear - dansen bij Carpenter Brut Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Hoe gaan mensen om met de vrijdag, die Kuro/Emptiness/Chelsea Wolfe/Zu clash is toch niet normaal Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Big Bussiness gaan kijken waarschijnlijk. Hapje eten kan ook. |
|
Ik eet gewoon het hele festival niet. Dat lost een hoop problemen op. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
|
|
quote: Kwestie van wat je als normaal beschouwt... Buiten Chelsea Wolfe interesseert de rest me niet echt, alhoewel ik vermoedelijk ook nog wel een stukje Zu zal proberen mee te pikken. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Eens met bovenstaande. Lekker Chelsea Wolf pakken. Emptiness loopt iedereen mee weg maar ik vind het druipen van middelmatigheid. De rest is niet boeiend. |
|
Je druipt zelf van de middelmatigheid |
|
Dat zal ik ook zeker niet ontkennen. |
|
Beter gaat iedereen naar Chelsea Wolfe, ja. Dan kan ik mooi vooraan staan bij het oppermachtige ZU. |
|
Heb niets met alle vier die bands, maar ga naar de band die niet 4x per jaar ergens in NL optreedt. CW en Emptiness vallen dan sowieso af. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 30-03-2017 16:01] |
|
quote: Dat vind ik een goede tip, bedankt Zu it is! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Emptiness speelt in september samen met Terzij de Horde en Bathsheba in Eindhoven (Effenaar), dus ik zou zeker voor Zu gaan! |
|
Zu komt toch ook elk jaar langs? |
|
ik zou anders ook bij zu staan maar de helft van jonkoklapper zijn roadburn buddies. |
|
Met zo'n bandnaam kan het al niet verkeerd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
jonkoklapper ? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja tuurlijk. Ik heb de muziek weleens geluisterd, vond het erg gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Raketkanon ben ik ook gaan luisteren vanwege de bandnaam. Ik denk dat RKTKNII één van de beste albums van dit decennium is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
raketkanon is een veel betere naam maar jonkoklapper beschrijft de leden van de band wel heel goed. |
|
guys... I need a couch/rouglhy flat surface to sleep on thursday night in Tilburg, I live in Eindhoven (international student, second roadburn) and don't want to lose the bongizilla-batushka combo, the last train is too soon. Please please please contact me if you can help me out, I can guarantee you I'm good fun :D.I'll buy you drinks! My other alternative is wander through the streets, which is cool and all, but let's say that I have a feeling that if I start sleeping on a bench in the middle of Tilburg someone is gonna bust my balls eventually. So yeah, I don't bite, I'm great after a few drinks, and will wahs your... dishes?! I don't know help me out and I'll give back in... awesomess. Also if somebody is taking a taxi or something to eindhoven I'll chip in. This is the only forum I've found talking actively about roadburn in dutch.. it feels to me like trying to get inside a private club, but what the hell guys, astublieft, tot ziens, danke vel! Horns up. |
|
Inmiddels de planning van de zondag uitgevogeld, dit gaat hem worden: Temple ov BBV - Author & Punisher - Sumac - Gong - Ulver - Emma Ruth Rundle - Come to Grief - gedeelte Pillorian [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 15-04-2017 13:39] |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |