![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor films gebrui mik Kazaa maar voor muziek is Soulseek toch veruit de beste. www.slsk.org Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
doet soulseek nog wel eens iets? of is ie continu offline? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
wij gebruiken kazaa lite So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
Heb ik ook een tijdje gehad, maar dat vond werkelijk niks, dus doe ik het maar zonder... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
ik heb DC. is erg goed.. alleen niet veel over lullen anders sluiten ze die ook weer! ![]() ![]() |
|
quote:Zou ik toch voor DC++ gaan, de opensource variant. Stukker prettiger! ![]() ![]() |
|
quote:Alsof de RIAA niet al lang van het bestaan weet ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
i know, dude.. ![]() ![]() vanochted was het weer op het nieuws he, een stel mensen die een dikke boete kregen voor downloaden.. ![]() ![]() |
|
Ter aanvulling: http://www.tweakers.net/nieuws/28653 ![]() |
|
quote:Ach, ze gaan vooralsnog alleen achter de 'grootverbruikers' aan.. daar hebben ze op zich een heel goed punt mee. Downloaden om nieuwe muziek te leren kennen voor je het koopt is een ding, maar de mensen die nu op de bon gaan gaan veel verder dan dat. (En ja, ik weet ook wel dat CDs te duur zijn) I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Om hele cd's te dloaden gebruik ik Emule, Geen gekloot daar... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Dat vroeg ik me ok al af... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() |
|
quote: heee relaxed, dank je I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: hmm, grootverbruikers... enig idee hoeveel ze gedownt hadden? is er een grens.. zoveel MB mag nog.. ofzo? ![]() |
|
quote: Bij mij doettie het in ieder geval al een tijdje niet... ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Zie de post van Tronc een paar posts hiervoor. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
welke nieuwsgroepen moet ik zoeken dan? ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: alt.binaries.metal alt.binaries.heavymetal In die geest, de rest vind je wel "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: thanx ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
alt.binaries.sounds.mp3.heavy-metal werkt het beste Zenial ![]() |
|
Ik gebruik altijd DC++, daar de hubs Genocide en Dunkelheit. Straks eens even kijken wat binaries precies inhoudt ![]() Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... ![]() |
|
quote: Moet je voor de mp3's betalen? ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |