|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat was inderdaad een erg goed programma Jammer dat dat er vanaf gehaald is. Gebruik momenteel zowel WinMX als Soulseek, maar ben over beide niet echt tevreden. Op WinMX valt weinig te vinden, wat betreft de wat minder bekende bandjes, Soulseek blijft bij mij meestal bij Remotely Queded hangen Waag eens een dansje! |
|
DC++ zzz |
|
DC++ en SoulSeek I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
DC++ "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik gebruik Newsbin het werkt erg goed hier staan vaak de aller nieuwste albums heb zoals van de week het nieuwe album van I en de nieuwe van Belphegor Als iemand dit al gebruikt zou ik graag willen weten welke nieuwsgroepen je gebruikt? en of ze goed zijn:.. Ik download het meeste van: alt.binaries.sounds.mp3.heavy-metal of, alt.binaries.mp3.metal.full-albums |
|
Limewire |
|
weet iemand of er ook bepaalde site's bestaan waar je muziek alleen kunt beluisteren en dus niet persé hoeft te downloaden? jaja, myspace ken ik al |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
dat is ook downloaden...voor zover ik het ff bekeken heb |
|
|
|
padoradio zeg je? |
|
Daar is nog geen topic over geloof ik... |
|
quote: ja maar ik wil zelluf kiezzzuuhhhh |
|
Koop eens een cd |
|
quote:ik gebruik de volgende nieuwsgroepen met grabit: alt.binaries.sounds.mp3.extreme-metal alt.binaries.sounds.mp3.heavy-metal alt.binaries.dvd.music(dvds) alt binaries.cd image.playstationdvd iso (ps2 games)alles compleet binnen/snel en niet afhankelijk van anderen!!!! dus geen lage snelheden meer!!! |
|
Soulseek doet het nog prima voor me! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Azureus "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: wat een puik plan!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |