IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Graspop 2017 Volgende pagina
Hristo
Usericon van Hristo
Posted 16-12-2016 22:39 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht

64 namen gelost.

Emperor, bwa.
Amorphis, bwaa.

De rest. Shit


KVLT. THE GAME IS KVLT.


Hristo
Usericon van Hristo
Posted 16-12-2016 22:39 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht

Komt er zo'n dom wijf, "Evanescence is geen metal".

En Rammstein wel ofwa???

Trut


KVLT. THE GAME IS KVLT.


Hristo
Usericon van Hristo
Posted 16-12-2016 22:40 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht

2,75 voor pils?

Daarvoor heb je er 8 in de Lidl! En betere!


KVLT. THE GAME IS KVLT.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-12-2016 22:41 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 16 december 2016 22:40 schreef Hristo het volgende:
2,75 voor pils?

Daarvoor heb je er 8 in de Lidl! En betere!


Wie speelt daar?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Hristo
Usericon van Hristo
Posted 16-12-2016 22:42 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht

Argus.
Uit Duitsland.

Ik drink nu Finkbrau. Ook niet slecht


KVLT. THE GAME IS KVLT.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-12-2016 22:42 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 16 december 2016 22:41 schreef F.Jacobse het volgende:
Wie speelt daar?





[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-12-2016 22:42]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hristo
Usericon van Hristo
Posted 16-12-2016 22:43 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht



KVLT. THE GAME IS KVLT.


Hristo
Usericon van Hristo
Posted 16-12-2016 22:43 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2016 22:42 schreef Natural Disaster het volgende:



Ah Maurice, lachen hein!


KVLT. THE GAME IS KVLT.


Hristo
Usericon van Hristo
Posted 16-12-2016 22:45 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht

Evanescence staat dus hoger dan Prong


KVLT. THE GAME IS KVLT.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-12-2016 22:55 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Die hebben een hit gehad.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 16-12-2016 23:13 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Prong ook.



Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-12-2016 12:47 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

EMPEROR


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 17-12-2016 14:21 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik ben toch wel erg tevreden met deze namen.
Rammstein is een van de weinige bands waar ik als tiener naar luisterde en nog steeds niet live heb gezien. Dus mooi meegenomen.
Deep Purple heb ik ook nog nooit live gezien.

Gezien headliners me meestal niet boeien (of het was Maiden in 2008 en Sabbath in 2014), is dit best uitzonderlijk dat er nu 2 zijn.

Verder erg tevreden met onder andere Opeth, Anathema, Emperor, SubRosa, Baroness, Monster Magnet, Clutch, Red Fang, Ministry, Solstafir, Kvelertak, Devin Townsend Project, Alcest, Prong en Sinistro.

Ook wel benieuwd naar Primus, Queensrÿche, Psychotic Waltz, Decapitated, Rhapsody en Tribulation.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 17-12-2016 21:57 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2016 22:45 schreef Hristo het volgende:
Evanescence staat dus hoger dan Prong


Ja duh, die zijn headliner


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-12-2016 1:19 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Vrijdag en zaterdag zien er wel ok uit (Emperor op Main Stage 2 op vrijdag, hopelijk afsluiter), maar zondag is het weer huilen met de pet op.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-12-2016 1:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Mayhem ook?


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-12-2016 1:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

fuck Mayhem, The Monolith Deathcult komt!!


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-12-2016 9:51 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

D'r zitten wel wat leuke namen bij, maar of die allemaal op dezelfde dag zullen spelen lijkt me sterk.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-12-2016 10:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat valt al te checken, de voorlopige indeling is al gemaakt. Jammer genoeg zijn alle goede bands weer gespreid over het hele weekend.

Decapitated, Comeback Kid, Emperor en Rammstein op vrijdag, Mayhem, Monster Magnet en Ministry op zaterdag. Even de vingers kruisen op nog een paar mooie toevoegingen op zaterdag.

Het moet wel gezegd worden dat, niet kijkend naar de kwaliteit, er eindelijk weer eens wat originele headliners zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 18-12-2016 10:29]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-12-2016 11:12 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Thanks, de vorige keer dat ik op de GMM site keek stond die info er nog niet.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 18-12-2016 14:32 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 16 december 2016 23:13 schreef ex-filosofem het volgende:
Prong ook.




Liedje ken ik niet, niet zo'n beste clip bij een hit.

Beg to differ is de enige titel die me te binnen schiet als ik denk aan Prong.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 18-12-2016 14:55 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Weer geen Slayer... Ik sla over.


Bazzio Attacks!!!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 18-12-2016 15:01 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Eerlijk is eerlijk, er staan best wel aardige en zeker ook onverwachte namen tussen. Maar als je dan ziet dat het op een kuthaartje na €200 moet kosten, je daarbij in gedachten de hoeveelheid geld optelt die eten en drinken je daar gaat kosten, en daarbij het vooruitzicht hebt op de bloedverziekend irritante aan- en afreis inclusief wachtrijen voor de ingang om dan vervolgens om onduidelijke redenen te moeten wachten met het opzetten van je tent totdat de plaatselijke padvinderij een rood-wit lint een paar meter verplaatst heeft... Nee, dan kan ik weer makkelijk passen.



Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 18-12-2016 16:24 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Niet zo negatief.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 18-12-2016 17:53 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2016 15:01 schreef Negatieveling het volgende:
Eerlijk is eerlijk, er staan best wel aardige en zeker ook onverwachte namen tussen. Maar als je dan ziet dat het op een kuthaartje na €200 moet kosten, je daarbij in gedachten de hoeveelheid geld optelt die eten en drinken je daar gaat kosten, en daarbij het vooruitzicht hebt op de bloedverziekend irritante aan- en afreis inclusief wachtrijen voor de ingang om dan vervolgens om onduidelijke redenen te moeten wachten met het opzetten van je tent totdat de plaatselijke padvinderij een rood-wit lint een paar meter verplaatst heeft... Nee, dan kan ik weer makkelijk passen.


Wel mee eens, voor mij veel te massaal ook.


TUFKAM


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 18-12-2016 17:56 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Momenteel niet echt overtuigend wat mij betreft. Paar leuke namen, maar voornamelijk dingen die ik al meerdere keren heb gezien, dus volgende lichting namen afwachten (en vermoedelijk ook gewoonweg het weer om eventueel nog last minute toch nog een dagje mee te pikken).



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen