|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
64 namen gelost. Emperor, bwa. Amorphis, bwaa. De rest. Shit KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Komt er zo'n dom wijf, "Evanescence is geen metal". En Rammstein wel ofwa??? Trut KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
2,75 voor pils? Daarvoor heb je er 8 in de Lidl! En betere! KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Argus. Uit Duitsland. Ik drink nu Finkbrau. Ook niet slecht KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-12-2016 22:42] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote: Ah Maurice, lachen hein! KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Evanescence staat dus hoger dan Prong KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Die hebben een hit gehad. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Prong ook. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
EMPEROR |
|
Ik ben toch wel erg tevreden met deze namen. Rammstein is een van de weinige bands waar ik als tiener naar luisterde en nog steeds niet live heb gezien. Dus mooi meegenomen. Deep Purple heb ik ook nog nooit live gezien. Gezien headliners me meestal niet boeien (of het was Maiden in 2008 en Sabbath in 2014), is dit best uitzonderlijk dat er nu 2 zijn. Verder erg tevreden met onder andere Opeth, Anathema, Emperor, SubRosa, Baroness, Monster Magnet, Clutch, Red Fang, Ministry, Solstafir, Kvelertak, Devin Townsend Project, Alcest, Prong en Sinistro. Ook wel benieuwd naar Primus, Queensrÿche, Psychotic Waltz, Decapitated, Rhapsody en Tribulation. |
|
quote: Ja duh, die zijn headliner |
|
Vrijdag en zaterdag zien er wel ok uit (Emperor op Main Stage 2 op vrijdag, hopelijk afsluiter), maar zondag is het weer huilen met de pet op. Faustian Spirit of the Earth |
|
Mayhem ook? signature |
|
fuck Mayhem, The Monolith Deathcult komt!! signature |
|
D'r zitten wel wat leuke namen bij, maar of die allemaal op dezelfde dag zullen spelen lijkt me sterk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat valt al te checken, de voorlopige indeling is al gemaakt. Jammer genoeg zijn alle goede bands weer gespreid over het hele weekend. Decapitated, Comeback Kid, Emperor en Rammstein op vrijdag, Mayhem, Monster Magnet en Ministry op zaterdag. Even de vingers kruisen op nog een paar mooie toevoegingen op zaterdag. Het moet wel gezegd worden dat, niet kijkend naar de kwaliteit, er eindelijk weer eens wat originele headliners zijn. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 18-12-2016 10:29] |
|
Thanks, de vorige keer dat ik op de GMM site keek stond die info er nog niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Liedje ken ik niet, niet zo'n beste clip bij een hit. Beg to differ is de enige titel die me te binnen schiet als ik denk aan Prong. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Weer geen Slayer... Ik sla over. Bazzio Attacks!!! |
|
Eerlijk is eerlijk, er staan best wel aardige en zeker ook onverwachte namen tussen. Maar als je dan ziet dat het op een kuthaartje na €200 moet kosten, je daarbij in gedachten de hoeveelheid geld optelt die eten en drinken je daar gaat kosten, en daarbij het vooruitzicht hebt op de bloedverziekend irritante aan- en afreis inclusief wachtrijen voor de ingang om dan vervolgens om onduidelijke redenen te moeten wachten met het opzetten van je tent totdat de plaatselijke padvinderij een rood-wit lint een paar meter verplaatst heeft... Nee, dan kan ik weer makkelijk passen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Niet zo negatief. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Wel mee eens, voor mij veel te massaal ook. TUFKAM |
|
Momenteel niet echt overtuigend wat mij betreft. Paar leuke namen, maar voornamelijk dingen die ik al meerdere keren heb gezien, dus volgende lichting namen afwachten (en vermoedelijk ook gewoonweg het weer om eventueel nog last minute toch nog een dagje mee te pikken). discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |