|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: beste album cover |
|
|
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Shelter - Mantra Een kwartje dat nu pas valt, damn wateen heerlijke band. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Motorpsycho - Angels And Daemons At Play |
|
edIT - Crying Over Pros For No Reason Enemy Mind - nieuwe Merzbow - Aodron [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 15-05-2017 17:30] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
Tomb Mold - Primordial Malignity TUFKAM |
|
|
|
Death - Scream bloody gore Paul Elstak vind ik trouwens niet meer wat hij geweest is, nu hij geen snor meer heeft. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Little Big - Funeral rave Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
had dungeon synth verwacht niet vrij goed geproduceerde singer songwriter met black metal trekjes. Klinkt best behoorlijk. |
|
quote:Ik hoor het verschil niet echt. Occvlta - Night Without End Ik dacht dat dit mensen van Old was, omdat het precies dezelfde Celtic Frostachtige blackmetal is, maar dat blijkt niet zo te zijn. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Static-X - Shadow Zone I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hoppatee. Ik heb dit op tape of een bootleg lp, ik weet het niet zo gauw. Maar de beelden nog nooit gezien. Slayer's eerste optreden in Europa. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vince Staples - Big Fish I was up late night ballin' Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Static-X - Start a War I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
Spektr - The Art To Disappear |
|
quote:Toevallig net ook gedraaid. Maar nu Songs for the deaf - Queens of the stone age Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Master's Hammer - Formulæ Ruralni dobro, kurva! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |