|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The devil's blood - Christ or cocain. Nou, doe mij maar Christ dan. Of speed. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Djevel - Til mitt kjaere Norge [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-01-2017 9:31] |
|
Melissa Julianna signature |
|
Elpee bub |
|
Raketkanon - RKTKN 2 Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Aux raus - This is how this works [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 21-01-2017 13:45] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Benediction - Grind Bastard Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Down - NOLA White power! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Strapping Young Lad - City Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Memoriam - The hellfire demo's Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hail of bullets - Of frost and war En toch. Ik vind het met Van Drunen beter klinken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Fugazi 13 Songs Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Ha! Olderwetsigheid! Ontopic: Malle Pietje en de Bimbo's - Are you punk or are you drunk? Met de geniale zinsnede: "Ik heb mijn vriendje opgebeld, om te zeggen dat ik ben ongesteld. Dus ik heb geen zin om te neuken, maar wel om keihard te beuken!" Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
AC/DC - The razor's edge Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar voor mij is dit toch de beste AC/DC, met Brian Johnson. Samen met For those about to rock en Back in black vind ik dit een beter album dan die ouwe meuk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
[quote]Op 24 januari 2017 10:47 schreef bastianus het volgende: Ha! Olderwetsigheid! Toen de term "Emo" nog niet bestond ja, beste alto band ever wat mij betreft. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Misschien kinderachtig, maar ik wou vroeger nooit Fugazi luisteren omdat de vriend van het meisje waar ik gek op was fan was. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat meisje is inmiddels trouwens een vrouw, en ze is knap slecht opgedroogd. Dus misschien moet ik toch maar eens Fugazi gaan luisteren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Fugazi - 13 songs Toegegeven: best gaaf! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Bij mij was het anders om eigenlijk, luisterde alleen maar ruige Mettal tot ik een heel leuk alto meisje leerde kennen die mij op een alteratieve muzikale paz zette met Fugazi, The Cur, Sisters of Mercy en aanverwante ellende.... Oh ja, en de Tröckener Kecks in hun goeie tijd. On tipoc: Tröckene Kecks Meer, meer, meer. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zat ze achter glas? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nee, het was een hopeloze jacht zonder vangs mijnerzijds hehehe.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
The Sound - Into the lion's mouth Als we dan toch op de alto-tour zijn... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Boegies - A terrible swine disease Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |