|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die vind ik dan weer wél goed en staat nu op. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ostrogoth - Ecstacy and Danger + Full Moon's Eyes I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
quote:Is dat wat? quote: |
|
quote: Wel leuk. Openingsnummer van Ecstacy And Danger is heel vet, de rest gewoon leuke heavy metal. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
eentje voor Fusion signature |
|
Ben er niet echt gecharmeerd van. Als ik mod was had ik m verwijderd en jou een paar dagen in de ban gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 17-08-2017 21:13] When your people matter, menstrual health matters |
|
dat zou je ook doen moest ik het niet gepost hebben signature |
|
quote:Ik snap niets van je zin maar het zal vast wel weer iets heel vriendelijks zijn When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: je bent nochtans heel erg sterk op het vlak van zin, toch? sjammer :s oja vrij saai signature |
|
Ik snap wederom niets van t stukje aan mij gericht, maar ga wederom uit van je warme gevoelens voor mij When your people matter, menstrual health matters |
|
goed idee lekker warm signature |
|
Heb dat eerste liedje over Joden in ovens en negers elkaar laten uitmoorden enzo dat je aan mij opdroeg toch maar even gemeld. Sorry. When your people matter, menstrual health matters |
|
Death Before Disco - Barricades Morda - My Will Supreme Vitality - Bloodline [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 18-08-2017 8:16] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Kimi Kärki - Eye for an Eye Chris Robinson Brotherhood - Barefoot In The Head |
|
Igorrr - Savage sinusoid Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik bedoelde het puur spiritueel hoor. En opdragen? Wat bedoel je met opdragen? Er staat "eentje voor Fusion". Dat betekent toch niet dat ik het opgedragen had aan je. Daarbij zei je even later dat je het "weer" heel vriendelijk opnam, dus ik veronderstelde dat je de vriendelijkheid en de goedbedoeldheid wel aanvoelde. Dat kun je me nu toch niet kwalijk nemen? Ik had reden te over om er vanuit te gaan dat je er geen kwade bedoelingen achter zocht. Ik zou ook niet weten dewelke dat dan hadden kunnen zijn. Wat bedoel je met "opdragen aan"? Ik begrijp je niet hoor, best verwarrend. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-08-2017 12:29] signature |
|
Weed Demon - Astrological Passages |
|
quote:Maan wat lul jij glad en slap When your people matter, menstrual health matters |
|
Camel - A Live Record Gentle Giant - s/t |
|
Prim or Dial - Where greater men have fallen *vuistje in de lucht* |
|
Entartung - Baptised into the faith of lust |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |