IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Axamenta Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-11-2002 9:10 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Aangezien er alleen concerttopics over zijn.
Wil ik toch een topic aan Axamenta richten.

Deze jongens komen uit Belgie en ze maken toch een potje fijne metal.
Het is jammer dat hun drummer weg is.

Ze noemen het zelf fantasy metal.

En ik vind Codex Barathri een zeer mooie cd!

site: http://users.pandora.be/axamenta/

Wat is jullie mening?

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-11-2002 9:11 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Hahaha, okay, doe die van mij maar dicht, jij gaf net ff iets meer info...

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-11-2002 9:11 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ja, daarom!

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-11-2002 9:13 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Leuke band op zich, vind alleen dat ze zich iets meer moeten richten op het schrijven van pakkende songs (zoals hun 'Echoes') dan op het volproppen van de algehele bandsound.
Iedere milimeter lijkt wel dichtgeplamuurd.

Verder geen gezeik, een prima band.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-11-2002 9:14 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jep, dat vind ik ook (dat het n goede band is dus), wel jammer dat ik hun site niet kan zien...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 04-11-2002 9:16]

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 04-11-2002 13:41 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 9:13 schreef Count Usher het volgende:
Iedere milimeter lijkt wel dichtgeplamuurd.

Verder geen gezeik, een prima band.

mja elke band heeft wel zijn kenmerk en we houden er nogal van om iets druk te maken maar met de nieuwe songs is er meer rekening gehouden met openheid in het algemeen...niettegenstaande dat we de stijl blijven behouden

"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-11-2002 14:29 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Wanneer komt er nieuw materiaal uit dan?

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 04-11-2002 14:44 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

hmm, dat kan wel even duren: momenteel zijn we met 2 dingen tegelijk bezig:
1.nieuw nrs maken voor de volgende cd, hopelijk release in 2003 nog
2.we zijn ook bezig met een soundtrack te schrijven (samen met dagorlad) voor het nieuwe odoric album "the heart of the serpent"
dus tis druk druk

"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."

DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 04-11-2002 15:22 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

dit is wel zwaar aanhoorbaar

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-11-2002 16:37 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 14:44 schreef Mordheim het volgende:
hmm, dat kan wel even duren: momenteel zijn we met 2 dingen tegelijk bezig:
1.nieuw nrs maken voor de volgende cd, hopelijk release in 2003 nog
2.we zijn ook bezig met een soundtrack te schrijven (samen met dagorlad) voor het nieuwe odoric album "the heart of the serpent"
dus tis druk druk

Oh, komt dat album toch nog eens uit? Ik heb het eerste deel wel honderd keer gelezen.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 04-11-2002 16:51 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Ik vind Axamenta een goede band.
Ik heb de cd voor mijn verjaardag gekregen en deze schijf is al helemaal grijs gedraaid.

Heads I win, tails you lose

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-11-2002 9:46 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Aaaaah.. Al mijn gelobby heeft dan toch iets opgebtrracht...
Axamenta..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2002 9:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Klinkt op zich prima, just not my cup-o-thea

Blind guardian
Beowulf
Usericon van Blind guardian
Posted 05-11-2002 16:28 by Blind guardian Wijzig reactieProfiel van Blind guardianQuote dit bericht

Codex Barathri is een vree wijze ceedee, vooral het nummer Deciphering Darkness vind ik super.

So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died"

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-11-2002 16:36 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 5 november 2002 16:28 schreef Blind guardian het volgende:
Codex Barathri is een vree wijze ceedee, vooral het nummer Deciphering Darkness vind ik super.

Cool he, met die stemmen die van overal lijken te komen...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 05-11-2002 16:38 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Axamenta is goed, heb thuis Codex Barathri en Nox Draconis Argenti, Sharteel, je klinkt beestig op Nox Draconis Argentie

de coverart van Codex Barathri is heel moo, maar wat verwacht je van Kris Verwimp

Axamenta-->

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

AgonY
Usericon van AgonY
Posted 05-11-2002 16:40 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-11-2002 16:42 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2002 16:38 schreef beli mawr het volgende:
Axamenta is goed, heb thuis Codex Barathri en Nox Draconis Argenti, Sharteel, je klinkt beestig op Nox Draconis Argentie

de coverart van Codex Barathri is heel moo, maar wat verwacht je van Kris Verwimp

Axamenta-->

Ook al Kris Verwimp? Sjit die gast maakt echt voor veel bands covers, maar wel mooie

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-11-2002 16:53 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Haah Axamenta: Wat kan ik zeggen: die gasten weten van aanpakken, zowel op Cd als live: zal weer een feest zijn deze zondag. Ik heb verleden maand de demo's afgehaald van de site: mooi om die evolutie te zien, (hoewel ik die oude versie van vb. Echoes ook wel vet vind), je merkt gewoon dat er zwaar gewerkt is om een eigen sound te creeëren

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 05-11-2002 16:53 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 5 november 2002 16:42 schreef wladimir het volgende:
Ook al Kris Verwimp? Sjit die gast maakt echt voor veel bands covers, maar wel mooie

Zie maar naar Absu, die coverart van Tara is echt HEERSCHEND PRACHTIG

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 05-11-2002 18:41 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Wat heeft iedereen toch met "Tara"?

Tum podem extulit horridulum...

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 05-11-2002 19:51 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 5 november 2002 16:38 schreef beli mawr het volgende:

Hmmm, ligt het aan mij? Heb ik wat gemist? Doet Sharteel mee op die Axamenta CD?

quote:
Op 5 november 2002 18:41 schreef Nihil het volgende:
Wat heeft iedereen toch met "Tara"?

Snap ik ook niet, vind hem niet echt mooi, en hij klinkt ook al niet erg goed ofzo... Maar dat zal wel mijn smaak zijn!

[Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 05-11-2002 19:52]

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 06-11-2002 17:20 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Axamenta doe zo voort mannekes!!!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 15-11-2002 10:54 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

effe een update: nieuwe url:
www.axamenta.com check it out zou ik zo zeggen

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-11-2002 10:56 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2002 10:54 schreef Mordheim het volgende:
effe een update: nieuwe url:
www.axamenta.com check it out zou ik zo zeggen
mooi werk en zoek snel is een drummer zou ik zeggen

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 15-11-2002 12:24 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Mooie site, hoewel ik de vorige ook erg mooi vond.
Even wat muziekjes gedownload...conclusie: JAAAAAAAAA!!!!!!!

Enne geweldige foto:

I spy with my little and verrry evil eye.....

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com