|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Aangezien er alleen concerttopics over zijn. Wil ik toch een topic aan Axamenta richten. Deze jongens komen uit Belgie en ze maken toch een potje fijne metal. Het is jammer dat hun drummer weg is. Ze noemen het zelf fantasy metal. En ik vind Codex Barathri een zeer mooie cd! site: http://users.pandora.be/axamenta/ Wat is jullie mening? |
|
Hahaha, okay, doe die van mij maar dicht, jij gaf net ff iets meer info... |
|
Ja, daarom! |
|
Jep, dat vind ik ook (dat het n goede band is dus), wel jammer dat ik hun site niet kan zien... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 04-11-2002 9:16] |
|
quote: mja elke band heeft wel zijn kenmerk en we houden er nogal van om iets druk te maken maar met de nieuwe songs is er meer rekening gehouden met openheid in het algemeen...niettegenstaande dat we de stijl blijven behouden "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Wanneer komt er nieuw materiaal uit dan? |
|
hmm, dat kan wel even duren: momenteel zijn we met 2 dingen tegelijk bezig: 1.nieuw nrs maken voor de volgende cd, hopelijk release in 2003 nog 2.we zijn ook bezig met een soundtrack te schrijven (samen met dagorlad) voor het nieuwe odoric album "the heart of the serpent" dus tis druk druk "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
dit is wel zwaar aanhoorbaar |
|
quote: Oh, komt dat album toch nog eens uit? Ik heb het eerste deel wel honderd keer gelezen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik vind Axamenta een goede band. Ik heb de cd voor mijn verjaardag gekregen en deze schijf is al helemaal grijs gedraaid. Heads I win, tails you lose |
|
Aaaaah.. Al mijn gelobby heeft dan toch iets opgebtrracht... Axamenta.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Klinkt op zich prima, just not my cup-o-thea |
|
Codex Barathri is een vree wijze ceedee, vooral het nummer Deciphering Darkness vind ik super. So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
quote: Cool he, met die stemmen die van overal lijken te komen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Axamenta is goed, heb thuis Codex Barathri en Nox Draconis Argenti, Sharteel, je klinkt beestig op Nox Draconis Argentie de coverart van Codex Barathri is heel moo, maar wat verwacht je van Kris Verwimp Axamenta--> Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
|
|
quote: Ook al Kris Verwimp? Sjit die gast maakt echt voor veel bands covers, maar wel mooie |
|
Haah Axamenta: Wat kan ik zeggen: die gasten weten van aanpakken, zowel op Cd als live: zal weer een feest zijn deze zondag. Ik heb verleden maand de demo's afgehaald van de site: mooi om die evolutie te zien, (hoewel ik die oude versie van vb. Echoes ook wel vet vind), je merkt gewoon dat er zwaar gewerkt is om een eigen sound te creeëren I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Zie maar naar Absu, die coverart van Tara is echt HEERSCHEND PRACHTIG Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wat heeft iedereen toch met "Tara"? Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Hmmm, ligt het aan mij? Heb ik wat gemist? Doet Sharteel mee op die Axamenta CD? quote: Snap ik ook niet, vind hem niet echt mooi, en hij klinkt ook al niet erg goed ofzo... Maar dat zal wel mijn smaak zijn! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 05-11-2002 19:52] |
|
Axamenta doe zo voort mannekes!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
effe een update: nieuwe url: www.axamenta.com check it out zou ik zo zeggen "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote:mooi werk en zoek snel is een drummer zou ik zeggen |
|
Mooie site, hoewel ik de vorige ook erg mooi vond. Even wat muziekjes gedownload...conclusie: JAAAAAAAAA!!!!!!! Enne geweldige foto: I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |