![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
B&B geboekt op ongeveer 50M afstand van de ingang van de Effenaar. 55€ per nacht. XXL en Co kunnen op hun wenkbrauwen naar huis kruipen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
My Dying Bride cancellation Due to unforeseen personal circumstances, My Dying Bride regretfully have to cancel their appearance at the Eindhoven Metal Meeting festival. We send the band our full support, and respect their decision. Our apologies to all the fans that wanted to see them. Please understand this situation was out of both parties’ control. We’re looking for a worthy new addition to complete our line-up again. We hope to have news for you soon. Dark Tranquillity is inmiddels toegevoegd. Wat mij betredt een prima aanvulling. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Verstopte zwanenhals? Goede vervanger inderdaad. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Tijdschema online: ![]() ![]() ![]() |
|
Wat idioot laat, dat Master's Hammer, sjeezzz... Goed dat ik niet ga, want dat had ik nooit gehaald. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Mensen die terug gaan met het OV zijn in ieder geval best wel genaaid met de timetable van zaterdag. ![]() |
|
Dat ook, ja. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Dat is ieder jaar zo. ![]() |
|
Ow, dan is het goed. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Uiteraard niet, je kon het alleen al zien aankomen. Vandaar ook mijn post in augustus: quote: ![]() |
|
Ik kan niet garanderen dat ik Masters Hammer nog mee ga krijgen idd. Toch jammer. Verder is de line up in mijn ogen eigenlijk niet zoveel, My Dying Bride was het enige echt gave vond ik wat erop stond. Venom is altijd leuk natuurlijk, maar al tig keer gezien in verschillende samenstellingen. Benieuwd of ik uberhaupt een band zie, de afgelopen 3 of 4 jaar geen een band gezien. ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ben blij dat we een hotel geboekt hebben. Wel een beetje kalm aan doen met de drank dan om Master's Hammer te zien. Wel vreemd dat zo'n cultband pas zo laat op de bill staat, maar ik vermoed dat het is omdat het toch wel muziek voor gevorderden is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Zit nog te twijfelen tussen de vrijdag of Solstafir in R'dam. De zaterdag vind ik niet zo boeiend. ![]() |
|
Tankard en Coroner ![]() Jammer dat MDB er niet meer staat, want voor de rest valt het me wat tegen dit jaar.. ![]() |
|
Line up lijkt meer mensen niet aan te spreken want itt andere jaren nog niet uitverkocht toch? Vind het echter zo wel okee. Maar de timetable had indeedaad wel wat beter gemogen. ![]() |
|
quote: Ik snap de posities van Master's Hammer, Jess and the Ancient Ones en The Great Old Ones op de timetable niet. Jess and the Ancient Ones zou een perfecte band zijn om wat vroeger te zetten: zeer goede opwarming; psychedelische rock à la Jefferson Airplane. The Great Old Ones heeft een hele vette middenweg tussen jaren '90 blackmetal (vooral Emperor) en de post-kant van het subgenre, bijvoorbeeld Altar of Plagues. Dat spreekt toch wel een groot publiek aan, zou rond 22:30 een goede band zijn. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 25-11-2017 13:08] ![]() |
|
Volkomen met Mike eens! ![]() |
|
Of gewoon wat vroeger beginnen, uur of 10 's ochtends ![]() ![]() |
|
Ik vind het mooi, eerst even met Verwoed spelen en dan om 8 uur aan het bier ![]() ![]() |
|
quote: En zo zijn er bij elke line up wel winnaars. ![]() |
|
Present zoals elk jaar ondanks dat de Effenaar niet de hit is maar .. gezelligheid he. Geen last met naar huis komen want hotelletje, maar echt....Cult én Masters Hammer zo laat ![]() [Dit bericht is gewijzigd door GinaG op 29-11-2017 8:03] Eikel ![]() |
|
Ik doe nog een beetje moeilijk over dit festival. ![]() |
|
De tijdtafel is niet best nee. Mr. Klister in de bocht, vermoed ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Cronos doet het met zijn Venom als support act van Master,s Hammer lijkt het nu wel op. Ik denk dat Master,s Hammer zelf ook nog nooit zo laat of beter gezegd vroeg in de ochtend heeft hoeven te beginnen met hun show. Verder jammer dat Destroyer 666 op de vrijdag zit. De vrijdag heeft niet echt veel te bieden. Blasphemy blijft het wederom proberen met die ene plaat van hun. ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |