|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Venom moet het alleen van de naam hebben. Ik heb ze nog op Forta gezien en vond het een aanfluiting. Cronos met twee huurlingen, op zijn best een soort tribute-band. Master's Hammer is zelden live te zien, dus al valt het optreden tegen, dan nog is het gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik hoop idd dat Venom beter speelt dan op Fortarock toen ja, dat was niet best. Ik heb Venom nu een aantal keer, gezien, en het was eigenlijk nooit echt heel best, hehe. Ik zal me waarschijnlijk wel prima vermaken als ik het meekrijg, want zeker met en hoop drank in de nek maakt het allemaal niet zo veel meer uit, hehe. |
|
Ticket is binnen. Alleen de zaterdag, de line-up van de vrijdag vind ik echt te beroerd. En voor alleen Dool ga ik geen combiticket kopen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Bij mij is het precies andersom |
|
quote: Dan moeten we effe een biertje doen bij de grote bar. Uiteraard met De Ulk erbij. |
|
Gewoon wederom beide dagen aanwexig om te 'werken'. Mooi 'recenseer'schema met veel biertijd hahahahaha [Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 04-12-2017 2:15] |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Kaartje verkocht, mooi vlot dat ticketswap [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-12-2017 11:06] |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Disharmonic Orchestra en Destroyer 666 ruilen van plek. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Niet blij mee. |
|
Ik wil de zaak niet opruien. Maar het klinkt een beetje alsof de organisatie niet echt duidelijke lijnen uitzet voor de bands. Als ik voor de klas zo inconsequent was... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gezeik ipv voorpret. Suffe couchpotatoes. |
|
Wat een kutprogramma, in welke volgorde je het ook zet. Dan moet je niet gek opkijken als er gezeik in plaats van voorpret is. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
ik ga lekker niet. 1 keer per jaar eindhoven is genoeg TUFKAM |
|
DMF? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Niks beters te doen. Snap ik. |
|
quote:Of je doet wat aan je kutprogramma in plaats van zo flauw doen. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
quote: Veel plezier thuis! Hopelijk komt er een keer een festival waar alles aan klopt en dat niet te veel kost en nog eens voor de deur is en waar alleen ‘metal’ bands spelen. https://www.ad.nl/eindhoven/metalfans-in-800-hotelbedden-in-eindhoven~a771daa9/ |
|
quote:Tot dan. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 13-12-2017 7:03] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Grappig. Over festivals in Tilburg verschijnt jaarlijks ook minimaal 2x zo'n artikel in de krant. |
|
Hoe dan ook: de timetable en verdeling van bands vind ik minder handig dan bij vorige edities. Maar dan nog is de programmering in het geheel beter dan bij andere festivals. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Mee eens. |
|
festivals zijn kut met nog kutter bier. TUFKAM |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |