IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Eindhoven metal meeting 2017 Vorige pagina | Volgende pagina
TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 02-12-2017 16:49 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

hebben meer bands last van, zoals een mayhem. bij hun vind ik dat iets irritanter dan bij blasphemy omdat blasphemy niet zo vaak te zien is hier.


TUFKAM


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-12-2017 12:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2017 16:30 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Cronos doet het met zijn Venom als support act van Master,s Hammer lijkt het nu wel op.
Ik denk dat Master,s Hammer zelf ook nog nooit zo laat of beter gezegd vroeg in de ochtend heeft hoeven te beginnen met hun show.
Verder jammer dat Destroyer 666 op de vrijdag zit.
De vrijdag heeft niet echt veel te bieden.
Blasphemy blijft het wederom proberen met die ene plaat van hun.
Venom moet het alleen van de naam hebben. Ik heb ze nog op Forta gezien en vond het een aanfluiting. Cronos met twee huurlingen, op zijn best een soort tribute-band.
Master's Hammer is zelden live te zien, dus al valt het optreden tegen, dan nog is het gaaf.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 03-12-2017 13:15 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Ik hoop idd dat Venom beter speelt dan op Fortarock toen ja, dat was niet best.

Ik heb Venom nu een aantal keer, gezien, en het was eigenlijk nooit echt heel best, hehe. Ik zal me waarschijnlijk wel prima vermaken als ik het meekrijg, want zeker met en hoop drank in de nek maakt het allemaal niet zo veel meer uit, hehe.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-12-2017 20:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ticket is binnen. Alleen de zaterdag, de line-up van de vrijdag vind ik echt te beroerd. En voor alleen Dool ga ik geen combiticket kopen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-12-2017 22:07 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2017 20:15 schreef bastianus het volgende:
Alleen de zaterdag, de line-up van de vrijdag vind ik echt te beroerd.


Bij mij is het precies andersom


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 04-12-2017 2:13 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2017 20:15 schreef bastianus het volgende:
Ticket is binnen. Alleen de zaterdag, de line-up van de vrijdag vind ik echt te beroerd. En voor alleen Dool ga ik geen combiticket kopen.


Dan moeten we effe een biertje doen bij de grote bar. Uiteraard met De Ulk erbij.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 04-12-2017 2:15 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Gewoon wederom beide dagen aanwexig om te 'werken'. Mooi 'recenseer'schema met veel biertijd hahahahaha

[Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 04-12-2017 2:15]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-12-2017 6:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2017 2:13 schreef Buiksmurf het volgende:
Dan moeten we effe een biertje doen bij de grote bar. Uiteraard met De Ulk erbij.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-12-2017 6:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Kaartje verkocht, mooi vlot dat ticketswap

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-12-2017 11:06]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-12-2017 7:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-12-2017 1:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Disharmonic Orchestra en Destroyer 666 ruilen van plek.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


smallie
Usericon van smallie
Posted 09-12-2017 9:33 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2017 1:26 schreef XXL het volgende:
Disharmonic Orchestra en Destroyer 666 ruilen van plek.

Niet blij mee.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-12-2017 9:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik wil de zaak niet opruien. Maar het klinkt een beetje alsof de organisatie niet echt duidelijke lijnen uitzet voor de bands. Als ik voor de klas zo inconsequent was...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 12-12-2017 19:30 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Gezeik ipv voorpret.
Suffe couchpotatoes.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-12-2017 19:35 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Wat een kutprogramma, in welke volgorde je het ook zet. Dan moet je niet gek opkijken als er gezeik in plaats van voorpret is.



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 12-12-2017 19:40 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

ik ga lekker niet.
1 keer per jaar eindhoven is genoeg


TUFKAM


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-12-2017 19:51 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

DMF?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 12-12-2017 19:51 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2017 19:35 schreef Negatieveling het volgende:
Wat een kutprogramma, in welke volgorde je het ook zet. Dan moet je niet gek opkijken als er gezeik in plaats van voorpret is.


Niks beters te doen. Snap ik.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 13-12-2017 4:03 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2017 19:51 schreef soepkoeltoer het volgende:
Niks beters te doen. Snap ik.
Of je doet wat aan je kutprogramma in plaats van zo flauw doen.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 13-12-2017 6:57 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2017 4:03 schreef Tommeh het volgende:
Of je doet wat aan je kutprogramma in plaats van zo flauw doen.



Veel plezier thuis!
Hopelijk komt er een keer een festival waar alles aan klopt en dat niet te veel kost en nog eens voor de deur is en waar alleen ‘metal’ bands spelen.


https://www.ad.nl/eindhoven/metalfans-in-800-hotelbedden-in-eindhoven~a771daa9/


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-12-2017 7:03 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2017 6:57 schreef soepkoeltoer het volgende:
Veel plezier thuis!
Hopelijk komt er een keer een festival waar alles aan klopt en dat niet te veel kost en nog eens voor de deur is en waar alleen ‘metal’ bands spelen.


https://www.ad.nl/eindhoven/metalfans-in-800-hotelbedden-in-eindhoven~a771daa9/
Tot dan.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 13-12-2017 7:03]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-12-2017 7:33 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2017 6:57 schreef soepkoeltoer het volgende:
https://www.ad.nl/eindhoven/metalfans-in-800-hotelbedden-in-eindhoven~a771daa9/


Grappig. Over festivals in Tilburg verschijnt jaarlijks ook minimaal 2x zo'n artikel in de krant.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-12-2017 7:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hoe dan ook: de timetable en verdeling van bands vind ik minder handig dan bij vorige edities. Maar dan nog is de programmering in het geheel beter dan bij andere festivals.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


smallie
Usericon van smallie
Posted 13-12-2017 8:53 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2017 7:49 schreef bastianus het volgende:
Hoe dan ook: de timetable en verdeling van bands vind ik minder handig dan bij vorige edities. Maar dan nog is de programmering in het geheel beter dan bij andere festivals.

Mee eens.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 13-12-2017 14:30 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

festivals zijn kut met nog kutter bier.


TUFKAM


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen