IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Eindhoven metal meeting 2017 Vorige pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 13-12-2017 15:10 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

En veels te veel kut mensen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-12-2017 15:52 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Precies. En om dat dan allemaal ook nog eens af te blussen met kutmuziek is wel de druppel.



Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 16-12-2017 22:46 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Weer een goede vrijdagavond editie van EMM meegepikt.

+ Dystopia, een meer dan terechte opener in de kleine zaal, de trompet voegt zeker iets bijzonders toe aan de black metal van deze heren. Na het beluisteren van hun plaat "Chaos Philosophorum" was ik erg benieuwd of dit live tot zijn recht zou komen. Het antwoord is volmondig "ja".
En verheugd dat ik ze over niet al te lange tijd in Arnhem weer ga zien.

+ Baptism, daarna in de grote zaal, prima setlist, goede vertolking en dus gewoon oerdegelijke black metal op zijn Fins welteverstaan.

+ Pentacle, leuk maar boeit mij niet zoveel en niet al te lang, zag wel dat velen dit geweldig vonden.

+ Endezzema, de echte verassing van de dag wat mij betreft, wat een knalhard en overtuigend optreden.

+ Verwoed, niet helemaal afgekeken, maar wat ik gezien heb was overtuigend, samen met Dystopia is dit zo'n band die je in de programmering van Soulburn (Doornroosje) zou verwachten.

+ Blasphemy, leuk om een keer gezien te hebben en het was alles met de nadruk op hard, dit gaat dan wel weer ten koste van detail in geluid (wat op plaat af en toe al niet meevalt), ook wel een beetje een brij op een gegeven moment. Maar vermakelijk was het zeker.

+ Carpathian Forest, wat mij betreft de allergrootste teleurstelling van de dag, zo'n 12 jaar geleden gaf deze band een weergaloos optreden in de Goudvishal Arnhem, wat mij nog altijd is bijgebleven "een deken van haar door de vele headbangers". Nu was er nog geen fractie van een dusdanige bezieling te bespeuren, m.a.w. de zanger was ladderzat en zette zichzelf behoorlijk voor schut op het podium. Sommige zullen dit lachwekkend vinden en ermee kunnen leven. Ik vind het voor deze band met deze "naam" tranentrekkend slecht en tenenkrommend.....jammer! he's turning blue....een aanfluiting.

+ Destroyer 666 kan een hoop goed maken en doet dat ook, vol overtuiging worden de nummers in de kleine zaal op het publiek afgevuurd.

+ Cult of Fire, tja wat kan ik zeggen, waanzinnig! Maar ik zag wel dat niet iedereen hier iets mee kon. Fascinerend is vooral hoe men gebruik maakt van deze thematiek (Hindoeïsme) en dit zo feilloos kan integreren in de totaalbeleving van deze black metal. Topafsluiter!

Eten was verder redelijk goed te doen, wel eens ooit beter gehad, maar zeker ook slechter. En het wit bier van de tap was prima evenals de witte wijn (volgens mij eega).


an evil incarnation of DEATH!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-12-2017 2:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Jama pekel! Master's Hammer was de band van de dag.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-12-2017 2:48 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Tweede band: Extreme noise terror. Verrassing van de dag en derde band: our survival depends on us.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 17-12-2017 3:01]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 17-12-2017 3:26 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Godver wat was dat Masters Hanner historisch kut.

Nou ja, heel erg kut was het niet, althans, voor zover ik hoorde lieten ze geen instrumentale steken vallen, maar ik kan hier echt niks mee. Vond de man die de pauken bespeelde wel een eervolle vermelding waard, samen met het blousje van de zanger het meest misplaatste wat ik in lange tijd gezien heb, hulde.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 17-12-2017 10:21 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 17 december 2017 2:48 schreef bastianus het volgende:
Verrassing van de dag en derde band: our survival depends on us.

Ruige band is dat, verdient wel iets meer aandacht.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


smallie
Usericon van smallie
Posted 17-12-2017 15:05 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Het meest genoten van Our Survival Depends On Us, Anomalie, Cult of Fire en Verwoed! Het was weer mooi in Eindhoven!


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 17-12-2017 17:17 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Ja, ik had ook meer van het optreden van Master,s Hammer verwacht. Gezien hun optreden dat op you tube te aanschouwen was. In begin dacht ik dat het een slap schel optreden zou gaan worden. Gaandeweg kreeg het optreden meer grip op het publiek. Het geluid was te schel, te weinig laag. Maar toch kwamen de meesterlijke riffs van de nrs. van Ritual voorbij.

Venom had daarentegen een goed geluid en brult Cronos nog steeds even goed als vroeger.
Cronos wil ons maar doen geloven dat de laatste nieuwe songs het net zo goed aankunnen.
Helaas, dit blijkt iedere keer toch nog dat de riffs die die nummers bevatten te weinig catchy zijn.
En dus niet makkelijk blijven hangen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-12-2017 20:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Hoogtepunten hier:

Vrijdag - Disharmonic Orchestra, Dark Tranquillity en in tegenstelling tot wat ik verwacht had:

Dool

Zaterdag - Darkane (Jammer van de technische problemen), Distillator, Tankard en uiteraard Coroner

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-12-2017 20:08]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


doomdenkertje
Usericon van doomdenkertje
Posted 18-12-2017 11:55 by doomdenkertje Wijzig reactieProfiel van doomdenkertjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2017 14:30 schreef TUFKAM het volgende:
festivals zijn kut met nog kutter bier.


Ik zag alleen maar een grote lul, op het gezicht van de zanger van Spasm! En dan ook nog gekleed in een mankini, krijsend als een speenvarken.
Verder genoten, vooral van Dool en Dark Tranquillity.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2017 14:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2017 3:26 schreef Deceptikoen het volgende:
Godver wat was dat Masters Hanner historisch kut.

Nou ja, heel erg kut was het niet, althans, voor zover ik hoorde lieten ze geen instrumentale steken vallen, maar ik kan hier echt niks mee. Vond de man die de pauken bespeelde wel een eervolle vermelding waard, samen met het blousje van de zanger het meest misplaatste wat ik in lange tijd gezien heb, hulde.
Ik ga altijd voor de muziek. Het zal mij aan de derrière oxideren of een outfit passend is of niet. Maar goed, als wij vroeger met Pulverizer live speelden had ik ook meestal een wit hemdje of een overhemd aan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 18-12-2017 14:52 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

Endezzma, wat een verrassing zo vroeg op de avond al, geweldig!
Verwoed was heerlijk.
Blasphemy, gewoon hard, wel leuk.
Diabolical ook een leuke verassing.
Carpatian Forest, nou daar is hierboven alles al over gezegd, een aanfluiting. Heb wel in een deuk gelegen, wat een vent. Het schijn dat ie die nacht heeft lopen ronddolen door het hotel met een behoorlijke snee in zn buik...
Dool was boven verwachting goed.
Dark tranquility was erg goed, maar vond dat ze behoorlijk aan impact moesten inboeten door het slechte geluid.
Cult of fire, adembenemend, letterlijk en figuurlijk, pff hele hotelkamer heeft 2 dagen naar wierrook geroken.
Spasm, ach ja, was gewoon Spasm

Darkane, behoorlijke geluidsproblemen, desalniettemin leuk bandje
Ghaals Wyrd, precies wat je verwacht, geen millimeter te veel of te snel bewegen, geweldige muzikanten en leuke setlist, heb me opperbest vermaakt.
Extreme Noise terror, wat een feest! Heeft iemand toevallig die boos kijkende vrouw gezien vooraan, die continue achterom keek en met een geheven vuistje de pit probeerde van zich af te slaan? Meme waardig.
Jess and the Ancient ones, nog nooit heb ik zo graag alles van een band willen kopen, wat was dit geweldig, voor mij het beste van het weekend.
Door Jess jammer genoeg Venom gemist
The great old ones, geweldig en erg goed.
Master's Hammer, uiterlijk deed me een beetje denken aan een bij elkaar geraapt interieur van de kringloop, muziekaal top!

Het geluid was in de grote zaal als vanouds bedenkelijk maar dat mocht de pret niet drukken.


Eikel


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen