|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
1 keertje gezien, was wel een leuk concert! Wat albums gedownload op mp3.com, tja.. ik weet het niet... ik ben er niet echt kapot van. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
heh ik zit er toevallig net naar te luisteren... ik heb er vier cds van en vind het echt een geniale band! Lekkere combi van rustige doom en snellere death/black stukken... erg coole muziek, jammer dat ze zo onbekend zijn Zenial |
|
ik ken ze ook true disco chick |
|
ja, goeie band, heb volgens mij alle cd's van hun, je merkt wel dat ze steeds beter worden, vooral op zang niveau. Classica is de mooiste cd vind ik :w. Waltz ben ik niet zo van onder de indruk. Ook ik heb ze live gezien, met Katatonia en Opeth, moet zeggen dat ze zeker wel goed zijn live. The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
heb ze ook gezien met opeth, maar ik vond ze niet zo (novembre dan he ) wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
net even wat gedownload: mooi, helemaal fijn alleen vind ik de stem niet echt super... [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 04-11-2002 23:08] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ja ook ik heb ze live gezien vond ze toen best cool (in tegenstelling tot Katatonia zo ) Ik luisterde de cd's eerder best regelmatig tegenwoordig niet zo. Zal weer eens Classica gaan luisteren. Toch wel lekkere semi rustige muziek (kan m'n vriendin tenminste ook aanhoren). |
|
ik heb ergens gelezen dat ze een nieuwe cd hebben gemaakt, Dreams d' Azur, weet iemand hier meer van The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: In de Aardschok staat dat die opnieuw opgenomen nummers van hun debuut-cd "Wish I could dream it again" bevat. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: het is dus de exact zelfde cd opnieuw opgenomen? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Hmmm, tsja, Anita Boel schrijft zulke duidelijke recensies , dat ik er niet uit kan halen of ze gewoon hun hele debuut-cd opnieuw opgenomen hebben, of dat er nog nieuwe nummers opstaan, of dat het een aantal oude en een aantal nieuwe nummers zijn, maar het eerste lijkt mij het meest waarschijnlijk (als ik de recensie zo lees). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: tzelfde hier http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Anita Boel is echt waardeloos!! |
|
hmmz, het is bijna weer Decembre. Ik ken het niet, zal het eens gaan uitchecken. Bazzio Attacks!!! |
|
K'heb er wat van geluisterd, en in het algemeen is het niet helemaal mijn muziek, maar er waren een par nummers die ik erg goed vond (vooral Winter 1941 en Tales From A Winter To Come). Nieuwe CD nog niet gehoord, en zo heel veel drang om hem te gaan luisteren heb ik dan ook niet. Bij het concert heb ik ze helaas op een half nummer ofzo na gemist En Katatonia boeide mij ook niet erg, Opeth was gelukkig wel :S NP: Savatage - Back To Reason For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
zijn wel goed op zich maar het kan me niet ECHT boeien tis ook al een tijd geleden dat ik ze gehoord heb... zal weer eens wat van gaan luisteren als ik er aan denk ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
leuk intervieuw ... http://www.gothcore.nl/novembreinterview.htm The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
heb laatst Novembrine Waltz gekocht, eigenlijk toch best wel gave muziek... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: quote: leuk zo'n meningsverschil na het beluisteren van een zeer goeie cd van hun The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Heb ze laatst van een niet nader te noemen ftp gehaald, best wel lekker |
|
quote: ja, ik zat ook te twijfelen of ik het wel zou posten. deze reactie verwachte ik al maar goed, ik zei al in die eerste post dat ik het weer moest luisteren en toen heb ik die cd blind gekocht... het was volgens mij toch best leuk en nu vind ik het wel goed heheh ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ik heb Classica van Novembre gedowned en ik moet zeggen: klinkt erg goed. Ik kwam die CD ook toevallig tegen bij iemand op de HD en vroeg me af wat het was (had positieve associaties bij de naam). Moet 'em nog wel een paar keer luisteren voor ik zeker weet of er niet teveel pulp op staat (duurt bij mij altijd een tijdje), maar tot nu toe ben ik dik tevreden over de gelaagddheid, dus zal wel goed komen. Nog albums van Novembre aan te raden? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dreams D'azur vind ik een erg lekker Novembre album. Heel afwisselend en sfeervol . Vooral de nummers: "Swin Seagull in the Sky" en "The Winter Eyed". |
|
quote:is dat niet hun eerste cd, maar dan geremasterd? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Opnieuw opgenomen zelfs... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |