IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Netherlands Deathfest 2018 Volgende pagina
jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 08-04-2017 12:07 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Eerste bands bevestigd voor 2018

Netherlands Deathfest III
Maart 2-4, 2018
@ 013 Tilburg

1349
Angel Witch
Aura Noir
Broken Hope
Carcass
Cauldron Black Ram
Devourment
Esoteric
Goblin (Claudio Simonetti's)
Guttural Secrete
Hellbomb
Mortuary Drape
Mournful Congregation
Nunslaughter
Rotten Sound
Sadistic Intent
Shape of Despair
Skinless
Urn
Victims
Yacøpsæ


Never have so many sacrificed so much for so few


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 08-04-2017 12:13 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Devourment ?

welke line up ??


TUFKAM


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 08-04-2017 12:15 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Broken Hope, Devourment, Skinless. Daar kan ik wel wat mee.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-04-2017 12:33 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ze gaan nu ineens voor de Doom? Shape of Despair


MindkillerNL
Usericon van MindkillerNL
Posted 08-04-2017 13:05 by MindkillerNL Wijzig reactieProfiel van MindkillerNLQuote dit bericht

Dat is een sterk begin. Meteen weer een early bird gekocht.


Ik haat aardbeien


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 08-04-2017 13:51 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Shape of Despair, Esoteric, Victims, Devourment, Mournful Congregation...

Prima begin zo.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-04-2017 14:58 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Sterk begin!

Kaarten zijn binnen!


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 08-04-2017 16:38 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik ga op de volgende aankondiging wachten. Niks 'must see' tot nu toe.



smallie
Usericon van smallie
Posted 08-04-2017 17:29 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Hier ook de kaarten binnen.


Northward
Usericon van Northward
Posted 08-04-2017 18:03 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Best vet dit keer met Shape of Despair, 1349, Mournful Congregation etc


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 08-04-2017 18:55 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Als ze Esoteric, Mournful Congregation en Shape of Despair op dezelfde dag zetten, dat zou mooi zijn.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-04-2017 19:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik ben al aardig tevreden met deze eerste lading bands, blij te zien dat er per jaar meer variatie lijkt te komen. Earlybird en hotel al geregeld, dit jaar zijn ze er wel wat vroeg bij naar mijn mening.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-04-2017 19:09]


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 10-04-2017 3:03 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

leuke eerste namen in iedergeval hoop op opnieuw een klassieke finse death metal band zoals abhorrence of demigod.



Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 10-04-2017 6:14 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2017 3:03 schreef tomcat ha het volgende:
leuke eerste namen in iedergeval hoop op opnieuw een klassieke finse death metal band zoals abhorrence of demigod.


beiden zou helemaal gaaf zijn *kwijl kwijl a man can dream*


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-04-2017 17:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Kans op dergelijke bands is reëel.

Ik zou daarnaast Eucharist wel op het affiche willen terugzien. En Entombed (niet AD)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-04-2017 22:27 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Unmerciful en Deeds Of Flesh mogen van mij wel langskomen.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 10-04-2017 23:07 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

een dag niets dan finse death metal bands \o/



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 10-04-2017 23:35 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2017 18:55 schreef HierIsMike het volgende:
Als ze Esoteric, Mournful Congregation en Shape of Despair op dezelfde dag zetten, dat zou mooi zijn.

+1


KrisH
Usericon van KrisH
Posted 11-04-2017 11:53 by KrisH (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van KrisHQuote dit bericht

Oké, met Guttural Secrete, Devourment, Skinless, Nunslaughter staat daar wel wat leuks tussen... toch maar eens volgen wat er nog bij komt.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 11-04-2017 12:16 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Heel veel toffe namen al. Ik ga het in de gaten houden.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-04-2017 22:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Autopsy of Abscess zou er wel bij passen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-04-2017 1:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Voor Autopsy had je er in 2016 bij moeten zijn.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 13-04-2017 3:39 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

moet even erbij zeggen dat autopsy ook echt super goed was toen.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-04-2017 21:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2017 1:14 schreef Mutilator het volgende:
Voor Autopsy had je er in 2016 bij moeten zijn.
Toen had ik geen tijd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-04-2017 13:54 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 29-04-2017 1:14 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Duur kut festival ook al hebben ze devourment


TUFKAM


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen