|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
leuke namen maar niets echt spannends, al heb ik veel goeds gehoord over altarage en agents of abhorrence. hoop nog steeds op demigod die slumber helemaal gaat spelen of iets in die trant. |
|
Dat zijn wel heel mooie toevoegingen. Agents of Abhorrence I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Er is altijd wel wat te zeuren hè? Ik vind er gave namen tussen staan en duur is het zeker niet. (Veel geld misschien, maar dat is een ander verhaal.) Alleen maar goede bands is ook waardeloos, want dan heb je nooit tijd om fatsoenlijk bier te drinken. Dus ik ben erbij. En bij Goblin sta ik vooraan. Hakuna matata |
|
Jij had vroeger zeker wiskunde in je pakket. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Alleen wiskunde B. Daar had je tenminste nog wat aan. En Duits natuurlijk. Hakuna matata |
|
Darkspace |
|
quote: Dat, + Blood en Grave met oud werk. |
|
Yep, door die 3 toevoegingen inderdaad meer geneigd om een ticket aan te schaffen. Het zou ook leuk zijn mocht At the gates eens wat meer oud werk spelen in plaats van die afgezaagde Slaughter of the soul nummers, maar ik vrees dat dat wishful thinking is... discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: signature |
|
Komt Darkspace live een beetje over? Ik vind dat toch echt muziek om thuis op de koptelefoon te beluisteren. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 07-08-2017 16:36] |
|
Ik heb Darkspace ooit op Roadburn gezien en dat viel me toch zwaar tegen. Op plaat vind ik het geweldig. |
|
At the Gates Blood Darkspace Grave (performing material from their demos and Into the Grave) Hacavitz Internal Bleeding Kjeld Meat Spreader Pulmonary Fibrosis The Ominous Circle Sacrificial Slaughter Zo. |
|
Optreden was niet super, maar werd toch wel flink meegezogen in Darkspace destijds. |
|
niet heel spannende aankondigingen om eerlijk te zijn |
|
quote: Klopt. Matig programma. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 10-08-2017 8:18] |
|
|
|
Laatste paar toevoegingen; EMPEROR!!!!oneone!one!11!11 Profanatica Looking for an Answer Hierophant Leng Tch'e Merrimack Rectal Smegma Rites of Thy Degringolade Auroch Skullhog |
|
Nog steeds met de Anthemsshow? edit: waarschijnlijk wel want op Inferno gaan ze die ook spelen, las ik zopas. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 18-08-2017 12:27] |
|
De enige keer dat ik Emperor zag was in...013 |
|
Op Wacken onlangs: geweldig. Lijkt me extra bijzonder om ze in een zaal te zien spelen. |
|
Edit. [Dit bericht is gewijzigd door Moonstorm op 23-08-2017 19:00] |
|
quote: Echt tering vette DEATH METAL allemaal. TUFKAM |
|
LOL! Wel Profanatica! Nooit gezien, jammer dat ze dan weer op zo'n fest staan en niet gewoon een clubtour doen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
ja snap ik ook niet. ik weiger om naar dit soort fests te gaan. 122 ofzo euro voor drie fucking dagen, het bier is niet goedkoop en het vreten ook niet. Doe mij maar de gewone club shows ipv dit massale gedoe. TUFKAM |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |