|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Van hun fecesboek: In addition to Emperor, the following bands have confirmed to complete the billing for Netherlands Deathfest 2018: Profanatica Looking for an Answer Hierophant Leng Tch'e Merrimack Rectal Smegma Rites of Thy Degringolade Auroch Skullhog The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Zaterdagticket is binnen. Emperor, Evoken, Esoteric en Vallenfyre op die dag. |
|
quote: Dagindeling bekend, of op basis van tourschema's van deze bands? |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Die zondag is wel nice met o.a. Shape of Despair, Mournful Congregation en Darkspace. [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 27-09-2017 17:15] |
|
|
|
Ook aanwezig op de zaterdag voor Emperor! En een beetje 1349 en Dragged into Sunlight. |
|
Zaterdag en zondag spreken me wel aan, vanwege bovengenoemde bands. Ga nog zien of het 1 of 2 dagen zal worden. Op zich vallen de ticketprijzen nog mee, dus overweeg wel 2 dagen te kiezen. Al is het wel hopen op geen overlap en degelijke lengte van de speelduur per band. |
|
quote: Same here, alleen Esoteric er nog bij voor mij. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ticket voor zaterdag is binnen. Nu nog vervoer, en waarschijnlijk verblijf regelen, want het zal niet met de auto zijn, gok ik. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
heel weekend aanwezig.. erg veel zin in... goeie namen!! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
https://zwaremetalen.com/nieuws/netherlands-deathfest-iii-tijdschema Prima tijdschema, lijkt me. Ik kan zelf nog geen pijnlijke clashes opmerken. Dit jaar alleen aanwezig op vrijdag en zaterdag. Die zondag namelijk Amenra in Haarlem. Vrijdag: Aura Noir, Hierophant, Broken Hope, Leng T'che, Suffocation, Victims, Carcass, Yacopsae. Wellicht check ik tussendoor toch wat van Auroch/The Ominous Circle/Rites Of Thy Degringolade in Patronaat. Zaterdag: Vallenfyre, The Afternoon Gentlemen, Nunslaughter, Skinless, Evoken, Witchery, Esoteric, 1349, Rotten Sound, Emperor, Dragged Into Sunlight. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ik ook niet voor de zaterdag. |
|
Prima schema. Alleen waarom ze Devourment in de kleine zaal neerzetten is mij een raadsel. |
|
ik ga de zondag, bitches . lekker lomp doen bij devourment en internal bleeding. en bij sadistic intent en urn een beetje de schedel op en neer laten bewegen |
|
quote: Devourment hoort in de kleine zaal man. dit soort death metal hoort niet in een grote zaal. dan komt het niet tot zijn recht joh. |
|
Mwah, laatste keer ging het goed los hoor in de grote zaal. Het zal misschien nog gaver zijn in de kleine zaal, maar het is alleen een nadeel dat je dan wel ruim op tijd er al moet zijn anders kun je überhaupt die zaal niet meer in, omdat het godsgruwelijk druk is |
|
https://clashfinder.com/s/ndf2018/?user=tomcat_ha& mijn eerste idee qua wat ik ga zien. beetje jammer van victims tegelijkertijd met rites of thy degringolade maar heb Victims recent nog gezien. |
|
Zaterdag komen er, buiten Vallenfyre, vooral nobele onbekenden voor mij, maar kan plezante ontdekkingstocht worden. Skinless wil ik wel eens bezig zien, Esoteric zeker na hun fantastisch optreden in Luik alhoewel ze nu heel wat minder speeltijd hebben. Dan nog 1349, een beetje Rotten Sound, en dan nog Emperor en Dragged into Sunlight om in stijl te eindigen. Zal waarschijnlijk nog wel een slaapplek moeten zoeken. Zit het snel vol in de buurt met zo'n fest? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Ik zou zeggen veel succes, in Tilburg is volgens mij weinig meer te krijgen, je kunt nog proberen in Oisterwijk of omringende plaatsen. Maar op kruipafstand kun je denk ik wel vergeten... an evil incarnation of DEATH! |
|
Ben dan maar gegaan voor Auberge Du Bonheur (benieuwd hoe ze dat uitspreken in Tilburg ), zo'n 4 km van de 013. Zal nog net lukken denk ik. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Leuk hotel! Ook wel eens gezeten, terug met taxi is wel geinig dan. Breng ons maar naar Auberge du hotel.. |
|
ik had zelf vorig jaar toen de nieuwe data bekend werden al een hotel gereserveerd in Tilburg. 't raakt allemaal erg snel vol nu. |
|
Ze moeten die stadscamping opengooien! Nee serieus, ik zit zelf in een hotel in Breda. Is ook nog wel te doen. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |