|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat velen het er hier dik mee eens zullen zijn: WAL-GE-LIJK Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Zielige gebrainwashte mamma's kindjes Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ach joh, het feit dat ze al zo'n dag nodig hebben om zieltjes te winnen zegt genoeg denk ik. |
|
WAAAAAT, had dat eerder gezegd. Ik ga gelijk zappen. EO Heerscht Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
inderdaad. Ik kom net terug van de EO-Jongerendag. Wat een geweldig samenzijn Helaas zijn er een aantal beelden uit de reportage gelaten, waardoor ons mooie spandoek (Schijtvriendjes, als 5 jaar close met Henk niet in beel dis geweest. Dit is hopelijk het enige betreurenswaardige van deze geweldige dag (het andere kan zijn dat de foto's zijn mislukt, waar we o.a. met Mister Henk himself met ons spandoek op staan) [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 08-06-2002 20:16] |
|
ach, zijn die lui er ook es uit...niet zo negatief damens en jongens! sebinsagoil |
|
bedenk eens hoeveel maagden en maagderinnetjes daar rondlopen Oud Vuil. |
|
Hmm, ik raak zulk volk niet aan... bah, moet er niet aan denken! sebinsagoil |
|
maar goed, want een enorme geldklopperij en indoctrinatie is dat trouwens zeg. Ik zal vanavond wel ff wat stukjes uit diverse folders posten. Echt, het is om je te bescheuren!! |
|
het is een walgelijke pseudoamerikaanse manier om christelijk te zijn. ik kots zowiezo al op georganiseerde geloven maar op amerikaanse manier van georganiseerde geloven kots ik mijn darminhoud er ook nog eens bij. een ovenplaatje van dwaallicht zou hier toch wel gepast zijn denk ik |
|
quote: het is wel een leuke manier om ze te "bekeren" |
|
EO indoctrinatie dag.. |
|
Ik kon niet, anders was ik vast gegaan. |
|
quote: zeker met 50 kg TNT en de nodige spijkerbommen aan je lijf geplakt? |
|
Nee die had ik dan wel in mijn rugzak meegenomen. |
|
Kamikaze |
|
Wat is er nou mis met de e0 jongeren dag? lijkt me echt geweldig om een keer heen te gaan (kijken of ze je ook binnen laten met metal kleding) |
|
Check de poll op de frontpage |
|
LOL! quote: (auw) |
|
Ooops [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 09-06-2002 9:26] |
|
wat is er fout aan .ik heb best wel bewondering als mensen kracht kunnen putten vanuit hun geloof.ik ben zelf niet gelovig.ik vind de eo jongeren dag niet verkeerd.weet je dat mensen zoals eo gangers veel eerder in nood zullen helpen waar ze kunnen.dan ongelovige welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
quote:Natuurlijk, ik ook...maar die beelden van de eo-jongerendag gisteren op tv waren wel een beetje...overdone... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik heb veel meer bewondering voor mensen die kracht putten uit zichzelf. |
|
quote: zeer, zeer grappig! |
|
quote: inderdaad, en die een onafhanklijk bestaan durven te leven (voor zover dat mogelijk is in onze maatschappij) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |