|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Fuck wacken? Hmmm dan moet dat eurorock wel heel bijzonder zijn I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Wat is er opeens zo ruk aan wacken? |
|
Als je ziet wat er op de bandlist staat!, niks van de namen die er een paar maanden geleden op de website stonden Bazzio Attacks!!! |
|
sorry maar das een beetje vaag....wat bedoel je? Suck my piss |
|
quote: Kijk dat bedoel ik. Kaartjes zijn ook niet meer te krijgen, camping is al vol etc. Nee ik zoek het wel wat dichter bij huis: Eurorock: www.eurorock.be Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Owee...'t stevent precies op Dour-toestanden af!!Hoewel-daar is 't misschien nog erger-daar krijg je de laatste seconde voor een optreden nog te horen dat je favoriete band verstek laat... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote:Ik zei de gek!! |
|
Not me... Dead things grow from deep inside... |
|
Zoals iedereen waarschijnlijk al doorhad... ik wel... |
|
quote: Het licht gezien? [Dit bericht is gewijzigd door |MoRGaN| op 16-07-2001 17:40] |
|
quote: camping vol!!!!! valt wel mee toch?? Suck my piss |
|
Pfff, alsof je voor de bands naar een festival gaat. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Bands zijn anders wel belangrijk, ik zou nooit naar een festival gaan waar band als Slipknot, Korn, Linkin Park, Limp dinges enzovoorst komen.... |
|
quote: dus jij gaat ook naar een slagerfestival Bazzio Attacks!!! |
|
lekker suf........ Suck my piss |
|
ik gaat ook, als LM kaartjes koopt |
|
quote: wat dacht je van het feit dat wacken 565 kilometer van rotterdam afligt, en eurorock maar 25 km onder eindhoven???? |
|
quote: Bijzonder wakkere opmerking om 4:45 's nachts Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Persoonlijk vind ik dat je daar best een punt mee hebt I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
hoe ver et is boeit me niet....heb toch al vervoer! Suck my piss |
|
mijn bezoek aan Wacken staat ernstig op de tocht No regrets and no remorse... |
|
Dus: Eurorock Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Als het gezellig is en er is bier... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
En van die duitse vrouwen met van die enorm megagrote ...... potten bier |
|
'wurst, wurst, wurst' Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |