IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Wacken... nee, Eurorock JA! Vorige pagina | Volgende pagina
SheRa
Usericon van SheRa
Posted 17-07-2001 20:32 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

*probeert wanhopig dat VRESELIJKE reclame deuntje uit haar kop te krijgen*

Dead things grow from deep inside...

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 18-07-2001 1:28 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2001 8:49 schreef Lord Morgoth het volgende:
Bijzonder wakkere opmerking om 4:45 's nachts

nou niet echt eigenlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 18-07-2001 1:28]

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 18-07-2001 23:02 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

damn, zo te zien moet ik echt ff andere levenstijden gaan aannemen....

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2001 23:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

damn, zo te zien moet ik ff een ander leven gaan aannemen

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 18-07-2001 23:35]

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 19-07-2001 21:42 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

nee, echt lekker om zowat iedere dag pas om een uur of 12/13 je nest uit te komen en pas rond een uur of 3 een beetje op gang begint te komen...

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 19-07-2001 21:43 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Maar goed, mn adslverbinding wordt morgen afgemaakt (kijkt aardig naar LM) en ik heb al een kaartje voor Eurorock (kijkt zo mogelijk nog aardiger naar LM)

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-07-2001 22:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pff dat van 12 tot 4 leventje is binnenkort bij mij toch mooi afgelopen

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-07-2001 15:47 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

YEZZZZZ........kaartjes voor wacken binnen!!

Lekker boeiend

Suck my piss

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 20-07-2001 16:24 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

3 dagen avec camping?

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-07-2001 12:56 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

yep

Suck my piss

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 21-07-2001 15:30 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik nu ook, maar dan voor Eurorock!

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-07-2001 15:41 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik kijk eeeeeecht heel erg uit naar Eurorock hoor... , kan helemaal niet meer wachten,... Ik ga eigenlijk evengoed voor de bands als voor de sfeer, maar naar het schijnt vindt Eurorock dit jaar plaats in een bos... , tenten + bos + ooit Blair Witch(?) gezien + overdosis THC, oeie oeie...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 22-07-2001 15:42]

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 22-07-2001 16:26 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Als het in een bos is zal je wel weinig van de bands zien.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 22-07-2001 22:33 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

kan je wel leuk boombangen

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 22-07-2001 22:39 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Klinkt vermoeiend

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 22-07-2001 23:31 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

...eerder pijnlijk (lijkt mij)

No regrets and no remorse...

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-07-2001 21:00 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik HOOP dat ik naar Eurorock ga... Persoon met wie ik zou gaan zit echter vast in Polen met die overstromingen, I hope she lives...

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-07-2001 23:41 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

voor degenen die wel naar Eurorock gaan. Hoe gaan jullie?? Misschien wel leuk om wat aftespreken, iig om elkaar daar ergens een keertje te zien om te

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-07-2001 13:14 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Met de auto

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 29-07-2001 21:10 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Trein vanuit Brugge hoop ik. Waarschijnlijk alleen de zondag (ALS ik ga that is...)

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 29-07-2001 21:16 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Oww shit-JD en ik zullen waarschijnlijk niet kunnen gaan-enerzijds omdat hij vakantiewerk gaat doen(monitor)en omdat het voor hem op de hogeschool niet is meegevallen-heeft dus nog herexamens te blokken-Alleen gaan zie ik echt niet zitten...

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 30-07-2001 10:10 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2001 21:16 schreef madeline usher het volgende:
<knip>
Alleen gaan zie ik echt niet zitten...

Alleen??? D'r zijn duizenden people'tjes daar in Neerpelt aan 't boombangen?!

(Paul: Ik zoek een boom-bang icoontje!)

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 30-07-2001 11:16 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2001 21:16 schreef madeline usher het volgende:
Alleen gaan zie ik echt niet zitten...

kan ik me iets bij voorstellen, ik ga ook niet zo snel alleen naar een festival.
Naar een concert nog wel eens...

No regrets and no remorse...

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 31-07-2001 11:56 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2001 10:10 schreef Lord Morgoth het volgende:
Alleen??? D'r zijn duizenden people'tjes daar in Neerpelt aan 't boombangen?!

(Paul: Ik zoek een boom-bang icoontje!)

Neej, geen boombangen, aangezien t MKZgevaar is geweken is het op hetzelfde terrein als vorig jaar...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-08-2001 1:21 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 juli 2001 23:41 schreef Bintmeister het volgende:
voor degenen die wel naar Eurorock gaan. Hoe gaan jullie?? Misschien wel leuk om wat aftespreken, iig om elkaar daar ergens een keertje te zien om te
OK:

Hoe: TREIN
Waar: Via Roosendaal en Antwerpen-Berchem
Wanneer: Vrijdag om 11.34 vertrek in Roosendaal...

Te herkennen aan mijn lange blonde haar en een overload aan baggage....

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com