|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
*probeert wanhopig dat VRESELIJKE reclame deuntje uit haar kop te krijgen* Dead things grow from deep inside... |
|
damn, zo te zien moet ik echt ff andere levenstijden gaan aannemen.... |
|
damn, zo te zien moet ik ff een ander leven gaan aannemen [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 18-07-2001 23:35] |
|
nee, echt lekker om zowat iedere dag pas om een uur of 12/13 je nest uit te komen en pas rond een uur of 3 een beetje op gang begint te komen... |
|
Maar goed, mn adslverbinding wordt morgen afgemaakt (kijkt aardig naar LM) en ik heb al een kaartje voor Eurorock (kijkt zo mogelijk nog aardiger naar LM) |
|
Pff dat van 12 tot 4 leventje is binnenkort bij mij toch mooi afgelopen |
|
YEZZZZZ........kaartjes voor wacken binnen!! Lekker boeiend Suck my piss |
|
3 dagen avec camping? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
yep Suck my piss |
|
ik nu ook, maar dan voor Eurorock! |
|
Ik kijk eeeeeecht heel erg uit naar Eurorock hoor... , kan helemaal niet meer wachten,... Ik ga eigenlijk evengoed voor de bands als voor de sfeer, maar naar het schijnt vindt Eurorock dit jaar plaats in een bos... , tenten + bos + ooit Blair Witch(?) gezien + overdosis THC, oeie oeie... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 22-07-2001 15:42] |
|
Als het in een bos is zal je wel weinig van de bands zien. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
kan je wel leuk boombangen |
|
Klinkt vermoeiend I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
...eerder pijnlijk (lijkt mij) No regrets and no remorse... |
|
Ik HOOP dat ik naar Eurorock ga... Persoon met wie ik zou gaan zit echter vast in Polen met die overstromingen, I hope she lives... |
|
voor degenen die wel naar Eurorock gaan. Hoe gaan jullie?? Misschien wel leuk om wat aftespreken, iig om elkaar daar ergens een keertje te zien om te |
|
Met de auto |
|
Trein vanuit Brugge hoop ik. Waarschijnlijk alleen de zondag (ALS ik ga that is...) |
|
Oww shit-JD en ik zullen waarschijnlijk niet kunnen gaan-enerzijds omdat hij vakantiewerk gaat doen(monitor)en omdat het voor hem op de hogeschool niet is meegevallen-heeft dus nog herexamens te blokken-Alleen gaan zie ik echt niet zitten... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Alleen??? D'r zijn duizenden people'tjes daar in Neerpelt aan 't boombangen?! (Paul: Ik zoek een boom-bang icoontje!) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: kan ik me iets bij voorstellen, ik ga ook niet zo snel alleen naar een festival. Naar een concert nog wel eens... No regrets and no remorse... |
|
quote: Neej, geen boombangen, aangezien t MKZgevaar is geweken is het op hetzelfde terrein als vorig jaar... |
|
quote:OK: Hoe: TREIN Waar: Via Roosendaal en Antwerpen-Berchem Wanneer: Vrijdag om 11.34 vertrek in Roosendaal... Te herkennen aan mijn lange blonde haar en een overload aan baggage.... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |