IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Wacken... nee, Eurorock JA! Vorige pagina
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 02-08-2001 12:48 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

hehe, Bint en ik nemen dezelfde trein vanuit Rottjeknor een uurtje later!

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-08-2001 14:45 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

En?Hoe was't nu?Ben,zoals jullie weten,niet kunnen gaan...Hebben de bands een beetje goed gespeeld?Beetje leuke mensen ontmoet?

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 06-08-2001 14:54 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ben ook wel benieuwd ja!

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-08-2001 14:58 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Wacken was vet heheehh

Suck my piss

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 06-08-2001 16:13 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ZZZZZZZZZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Eurorock was supergaaf!! Afegezien van een enkele stortbui was het goed vertoeven.
En Cristina (van Lacuna Coil)

Foto volgt asap (als hij maar gelukt is)
hmm.. mis duidelijk een biddende smiley..

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 06-08-2001 17:05 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2001 16:13 schreef Bintmeister het volgende:
En Cristina (van Lacuna Coil)

Hehe... Funny you should mention her... wij zijn haar namelijk tegengekomen bij het kebabben...

En 't was zijn geld waard (eurorock dan)

[Dit bericht is gewijzigd door |MoRGaN| op 06-08-2001 17:14]

madeline usher
The sow is mine!!
Posted 06-08-2001 18:07 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Heb weer wat gemist,hoor het al...(pinkt traan weg)

May be there,next year...

Hopelijk zijn er niet te veel ongelukken gebeurd met dat rotslechte weer-(las dat er één van de festivaltenten werd weggeblazen)

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 06-08-2001 18:14 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jah, de marquee was nogal kapot en gescheurd enzo, ik maar ongerust wezen waar Anathema dan wel moest spelen, wat geen probleem bleek te zijn, ze hebben op de mainstage gespeeld, en HOE!!!!! Wat een concert, amai, ik was compleet overdonderd, hoewel het toch al de zesde of zevende keer is dat ik hun live aan het werk zag, t was echt beestig! Opeth was ook fantastisch, , After Forever miste sfeer, Therion waren hun oude geperfectioneerde zelf, begint eigenlijk afgezaagd te worden, en Dimmu Borgir viel eigenlijk wel serieus tegen, t leek ook of ze er geen zin in hadden... Verder van niet-metal, Heyaeb was fun!!!!
Nog even over het al duchtig besproken onweer, was heel mooi, we lagen eerst apestoned in het gras naar de bliksem te kijken, en toen kwamen Security mensen van Eurorock zeggen dat de meteo-weetikveelwat-dienst had gebeld dat we alles moesten goed vastzetten omdat er een 'tropische storm' aankwam... dat hebben we dan ook geweten, was keigriezelig!!! (Maar toch ook wel zalig... )

madeline usher
The sow is mine!!
Posted 06-08-2001 18:18 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Heb waar ik woon toch geen tent zien voorbijvliegen met jou erin...

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 06-08-2001 23:20 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

L.M. was uiteraard ook van de partij.. Sjesus wat een kutweer zeg.

Verder wel een goede sfeer, heerlijke bands (Opeth heerscht, Lacuna Coil schopt kont en Therion... WOW), genoeg bier en een kut organisatie. Hou de hoofdpagina in de gaten: morgen staat daar (als ik zin heb) een gehele review van Eurorock 2001

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 07-08-2001 1:54 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2001 17:05 schreef |MoRGaN| het volgende:
Hehe... Funny you should mention her... wij zijn haar namelijk tegengekomen bij het kebabben...

vertel??

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 07-08-2001 14:04 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Nu ja. Veel valt er niet over te vertellen. Behalve dan dat ze er van dichtbij nog altijd om te uitziet. En dat het enorm vriendelijke mensen zijn...

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 07-08-2001 17:37 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

klopt, 2 uur na hun signeersessie liepen ze te shoppen en zeiden ze me nog gewoon gedag

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-08-2001 1:20 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 augustus 2001 23:20 schreef Lord Morgoth het volgende:Verder wel een goede sfeer, heerlijke bands (Opeth heerscht, Lacuna Coil schopt kont en Therion... WOW), genoeg bier en een kut organisatie. Hou de hoofdpagina in de gaten: morgen staat daar (als ik zin heb) een gehele review van Eurorock 2001

Ik kan je wel helpen... Ik was er ook bij...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2001 1:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heeft iemand trouwens Die Apokalytischen Reiter nog gezien ???

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 09-08-2001 3:02 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

niet gezien, maar wel een klein stukkie gehoord, klonkt best grappig.

btw, dat duitse metal (waren veel van dat soort bands) is echt humor!!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com