|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe, Bint en ik nemen dezelfde trein vanuit Rottjeknor een uurtje later! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ben ook wel benieuwd ja! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Wacken was vet heheehh Suck my piss |
|
ZZZZZZZZZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Eurorock was supergaaf!! Afegezien van een enkele stortbui was het goed vertoeven. En Cristina (van Lacuna Coil) Foto volgt asap (als hij maar gelukt is) hmm.. mis duidelijk een biddende smiley.. |
|
quote: Hehe... Funny you should mention her... wij zijn haar namelijk tegengekomen bij het kebabben... En 't was zijn geld waard (eurorock dan) [Dit bericht is gewijzigd door |MoRGaN| op 06-08-2001 17:14] |
|
Heb weer wat gemist,hoor het al...(pinkt traan weg) May be there,next year... Hopelijk zijn er niet te veel ongelukken gebeurd met dat rotslechte weer-(las dat er één van de festivaltenten werd weggeblazen) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Jah, de marquee was nogal kapot en gescheurd enzo, ik maar ongerust wezen waar Anathema dan wel moest spelen, wat geen probleem bleek te zijn, ze hebben op de mainstage gespeeld, en HOE!!!!! Wat een concert, amai, ik was compleet overdonderd, hoewel het toch al de zesde of zevende keer is dat ik hun live aan het werk zag, t was echt beestig! Opeth was ook fantastisch, , After Forever miste sfeer, Therion waren hun oude geperfectioneerde zelf, begint eigenlijk afgezaagd te worden, en Dimmu Borgir viel eigenlijk wel serieus tegen, t leek ook of ze er geen zin in hadden... Verder van niet-metal, Heyaeb was fun!!!! Nog even over het al duchtig besproken onweer, was heel mooi, we lagen eerst apestoned in het gras naar de bliksem te kijken, en toen kwamen Security mensen van Eurorock zeggen dat de meteo-weetikveelwat-dienst had gebeld dat we alles moesten goed vastzetten omdat er een 'tropische storm' aankwam... dat hebben we dan ook geweten, was keigriezelig!!! (Maar toch ook wel zalig... ) |
|
Heb waar ik woon toch geen tent zien voorbijvliegen met jou erin... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
L.M. was uiteraard ook van de partij.. Sjesus wat een kutweer zeg. Verder wel een goede sfeer, heerlijke bands (Opeth heerscht, Lacuna Coil schopt kont en Therion... WOW), genoeg bier en een kut organisatie. Hou de hoofdpagina in de gaten: morgen staat daar (als ik zin heb) een gehele review van Eurorock 2001 Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: vertel?? |
|
Nu ja. Veel valt er niet over te vertellen. Behalve dan dat ze er van dichtbij nog altijd om te uitziet. En dat het enorm vriendelijke mensen zijn... |
|
klopt, 2 uur na hun signeersessie liepen ze te shoppen en zeiden ze me nog gewoon gedag |
|
quote: Ik kan je wel helpen... Ik was er ook bij... |
|
Heeft iemand trouwens Die Apokalytischen Reiter nog gezien ??? |
|
niet gezien, maar wel een klein stukkie gehoord, klonkt best grappig. btw, dat duitse metal (waren veel van dat soort bands) is echt humor!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |