|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
kan zijn. Ik spreek over mijn graspopervaring Uit liefde voor ZM. |
|
Ach... dat was ook vet... Godheads Lament, The Drapery Falls, A Fair Judgement, Deliverance en Demon Of The Fall (die laatste heb ik alleen TE vaak gezien).. bij de eertse 4 kippevel |
|
quote: Opeth heeft inderdaad geen fantastische Live-performance. Mikeal is nu eenmaal geen grote gangmaker, maar dit was op het damnation-concert absoluut niet te merken! Waag eens een dansje! |
|
*gniffel*ik zoek keiharde popnummers...*gniffel* spelfout weggehaald... |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Amon Amarth. Of is dat weer teveel Thrash kant op? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ok het is geen death metal maar toch wel zwaar geluid Coal Chamber. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
wat een kut topic...zet dan de volume zachter...... ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
sssttt ... niet zo hard ... |
|
quote: thrash kant Wat is er thrash aan Amon Amarth? |
|
het is egwoon vrij warme, melodieuse doch beukende pagandeathmetal |
|
quote: wtf man, dat is nu-metal. Troep. Heeft niks met deathmetal te maken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Wat dacht je van Linkin Park, Good Charlotte en Korn? Waag eens een dansje! |
|
Sommige nummers van Obituary misschien? There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Sommige nummers van Morbid Angel ook wel misschien |
|
haha tja als je het zo ziet There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Gay's, laat Kramy in zijn waarde. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
kutschuft!!!!!!!!!!!!!!!! gewoon vieze stinkende death metal of grindcore |
|
quote: Coal Chamber bestaat al een paar jaar volgens mij al in 97 dus dat vind ik geen NUmetal SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: klinkt als nu metal Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: vind je ik vind het wel om aan te horen, en luister toch al 12 naar metal iig beter dan de meeste numetalbands SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Eigenlijk past DevilDriver ook wel in dit topic. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: dat zei ik in flames for life ( en gaap metal lijk me nie de goeie naam ) yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Dan ben je vast wel geinteresseerd in de Digi van hun eerste cd. Ik wil er graag van af "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |