|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gothenburg is melodieuze deathmetal. Death metal heb je in allerlei gradaties van hardheid, snelheid en mate van melodie. Ik snap niet wat voor onderscheid jij bedoelt met 'sound'. Productie? Gothenburg staat toch echt voor een duidelijke speelstijl; de vocalen blaffen tussen een grunt en een krijs in en er werd idd graag gehakt. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-08-2002 10:42] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hmmm, rustig in de vorm van dat het allemaal mid-tempo is ja, maar om het nou "niet al te harde DM" te noemen... Misschien die coverplaat van SFU (graveyard classics), Heavy metal (veel melodie dus, en niet zo extreem) met een deathgrunt (en wat lager gestemde gitaren). 't kan mij iig niet zo bekoren. Dan luister ik liever nog een keer naar Haunted Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Hmm, Deicide en zeker Meshuggah mogen toch niet onvermeld blijven in een topic als dit. Bij deze dan maar. |
|
Zit nu de nieuwe Konkhra (Reality Check) te luisteren Best geinige death/thrash, idd niet al te snoeihard maar wel lekker |
|
Amon Amarth? Necrophobic? Dissection? [Dit bericht is gewijzigd door Captain Winter War op 28-05-2003 22:12] GODLESS NORTH buy it now. |
|
Dead Silent Slumber. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Wat een onzinnig topic...niet te harde death metal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja als je d'r over nadenkt wel ja. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Cannibal Corpse of Deicide met je stereo op een kwart I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Of alle Death met de volumeknop naar beneden. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Konkhra ? Wat vind men er van? |
|
quote: Wat ik er van gehoord heb beukt het wel aardig. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: ik zit al uren over een band na te denken maar death metal kan gewoon niet "niet al te hard "zijn. dan is het iets anders wat mij betreft.(losvan de kwalitieten van de band en de muziek natuurlijk). death metal moet ten minste barsten in je muren veroorzaken en de relatie met de buren weer voor minstens 10 jaar verzieken. ps: dead silent slumber is briljant, er zou een tweede cd van moeten komen. |
|
quote:Heb je mijn niet al te langzame doom - topic al gezien? |
|
quote:nee,is net zo onzinnig lijkt mij hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: 'k vind persoonlijk Weed Out The Weak hun beste, maar daar speelt James Murphy ook op mee. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
De oude Konkhra is erg gaaf.Heb ze in '94 live gezien Hun eerste mini-cd en volledige cd "Sexual affective disorder" knallen gewoon het zweet uit mijn bilnaad.Wat een brute cd's Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
konkhra is wel vet, vooral Heavensent "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Kom je bij "niet al te harde death" niet gewoon uit op dingen als melodische en progressieve death? Bands als Soilwork, Opeth, oude Amorphis? |
|
quote: ja.... net als in het begin van het topic al tig keer uitgelegd staat... ik bedoelde gewoon gothenburg death alleen wist ik nog niet dat dat zo heette... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: en.. ben je er al overheen, die slappe gothenburg trash.. klaar voor het harde werk "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: bwah Ik luister het nog steeds vaak... maar ik luister ook veel old school death... maar dan nog steeds vooral zweedse bands Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Vehemence is niet al te harde Death Metal Niet onverstaanbaar en niet al te snel met een drummer die blijft hangen Perfect LAI LAI HEI |
|
Linkje? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |