|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Deathcrush, die plaat is van 1987, en toe n bestond de term black metal nog niet eens, en ik vind dat toch ook echt geen death (vind hem hier en daar wat venom-achtig trouwens, maar goed). En shoot me if i'm wrong maar mayhem is toch echt black metal hoor en geen death. |
|
quote: mee eens mayhem =black |
|
Was, niet is. Maargoed, dit is niet de plaats om die diskussie te voeren. |
|
Deathcrush = Sodom en Venom-worship idd. Pure Fucking Armageddon gaat wat meer richting death metal, maar dat is stretching it. De nieuwste Mayhem is heel veel, maar heeft idd weinig raakvlakken met death metal, zou ik zeggen. Oh en Dargull... in 1987 bestond de term black metal wel hoor . Venom! Bathory! etc. Okay nou heb ik wel weer genoeg betweter gespeeld (als je het er niet mee eens bent, post argumenten ajb ), dit gaat over topic faggot rock EHM ^H^H^H^H^H^H^H^H^H niet al te harde death metal. Unanimated jah! Fijn, fijn, FIJN riffwerk. Ik heb helaas alleen 'In the Forest of the Dreaming Dead'. |
|
Ehmz, heeft iemand GROTESQUE al genoemd? (misschien ik zelf al ) dat is pre-At The Gates, hun plaat 'In the Embrace of Evil' schopt massief kont!! Old school death metal, "niet al te hard" met die krankzinnige vocalen van Tomas Lindberg! |
|
grotesque zeker wel goed maaru wat dacht je dan van :DARKTHRONE - SOULSIDE JOURNEY, das ook goeie death metal |
|
quote: Persoonlijk vind ik het ook het enige van Darkthrone wat me enigzins kan boeien. btw: Oude Konkhra is ook wel aan te raden. |
|
quote: Hmmz sommige stukken van gotenburg bands klinken echt wel bruut hoor...misschien niet zo goed en "evil" als echte black/death, maar toch zeker wel bruut...tis echt geen mietjes muziek... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: nog een reactie op Impeelt Sukkerbus, oude Marduk is zeker wel meer naar death metal dan, wat ik versta onder, black. Songstructuren, en het riffwerk, is gewoon death metal. Marduk = Death Metal met "black" riffs. |
|
Jezus. Waarom gaat het hier nou weer over Mayhem?? Niet al te harde death metal?? Wat een mongool topic. Luister dan geen death metal en ga fijn naar gothenburg luisteren. |
|
quote: De ouwe marduk is meer celtic frost etc maar death metal ? Zo wil ik het nou niet echt noemen..... |
|
quote: ook welkom op ZM |
|
quote: Alleen mongolen posten in een mongool topik. |
|
leuk dat je er ook bent Slechtheid |
|
Oh.. sorry :bla...ik gaf alleen mij mening..is dat verkeerd? Ik ga niet lief doen als ik iets niet lief bedoel. Zwart op wit. |
|
wat leuk. on topik maar weer. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 16-08-2002 22:56] |
|
quote: Introduceer jezelf anders hier ff. |
|
toch snap ik iets niet. dark tranquillity's eerste plaat word(skydancer dus) dus niet als deathmetal beschouwd. wat is het dan wel? techno/grind/melo metal ofzo? ik bedoel, er zitten blastbeats in, en dat heeft bijv. death niet, terwijl dat toch een deathmetal band is. maar houwitser etc hebben ook blastbeats, maar geen technische invloeden, die death, weer wel heeft, maar is wel een deathmetal band. en zeg nou niet iets met gothenburg, wat dat heeft meer betrekking op de "sound", net als zweeds sowieso. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 16-08-2002 23:23] Oud Vuil. |
|
quote: Probeer eens naar Vader (spreek uit als Veder) te luisteren; behoorlijk goede dead metal vind ik. you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: Vader heerscht. Litany is een goede CD. Maar ik zie het als death metal in de pure zin van het woord. Dus niet "niet al te hard". |
|
Niet al te harde Death Metal? Hmmm....Mytholic De waarheid is dat we niks met Death Metal te maken hebben behalve dat we ernaar luisteren |
|
quote: hehheh, heb je hun laatste demo wel eens gehoord, die was pas echt bruut, nix nie niet al te harde... de eerste ceedee vond ik al ietwat tegenvallen. precies 't zelfde vehaal qua altar trouwens, en gorefest en... on topic.(jullie dus ) Oud Vuil. |
|
quote: Lees nog eens. Niet "niet al te harde deathmetal" = harde deathmetal. |
|
ow, was ik dus wel on topic, of... euh of bedoel je de tegenstelling: nix niet? [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 17-08-2002 0:16] Oud Vuil. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |