IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Roadburn 2018 Volgende pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 13-09-2017 17:31 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Van 19 tot 22 april 2018, in Tilburg.

Volgende week donderdag de eerste namen. HYPETRAIN!

Mij maakt het geen zak uit. Ik ben er toch wel weer vijf dagen. Nu al zin in.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 17-09-2017 18:55 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

eerste naam is al bekend, bong-ra komt zijn nieuwe sound presenteren daar.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-09-2017 19:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 21-09-2017 15:17 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Alweer Converge.

edit: en twee keer dan nog ook.

Godspeed You! Black Emperor twee keer
Bell Witch twee keer
Panopticon twee keer
Hugsjá (Ivar Bjørnson & Einar Selvik) SIKED
EX EYE
The Heads
Igorrr
Aerial Ruin
Sangre de Muerdago

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 21-09-2017 15:20]


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 21-09-2017 15:19 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Als curator ook..

Maar verder:
Sangre de Muerdago
Panopticon
THE HEADS, godverredomme
GY!BE


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Northward
Usericon van Northward
Posted 21-09-2017 15:27 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Cool, twee sets van GY!BE met hopelijk veel oude nummers.

The Heads was vet twee jaar geleden. Bell Witch ook tof.

Benieuwd wat J. Bannon gaat neerzetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Northward op 21-09-2017 15:28]


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 21-09-2017 15:28 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ziet er wel OK uit tot nu toe. Wel te hopen dat het curatorschap van Bannon niet louter een Deathwish promotie showcase wordt... Stiekem hoop ik op Rorschach.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-09-2017 15:32 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

IK KOOP ALLE KAARTJES

Ik zie graag een reunieshow van Rise And Fall bij het curatorschap van Jacob Bannon!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-09-2017 16:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik hoop ook op nog zowat throwback-bands. Coalesce, bvb.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-09-2017 17:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

BOTCH ?!?!?!

BURIED ALIVE ?!?!?!

BREATHER RESIST ?!?!?!

CURSED ?!?!?!?!

PULLING TEETH ?!?!?!

A man can dream.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-09-2017 17:29 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Siked voor Bell Witch, Panopticon en GY!BE. Maar wéér 2 keer Converge en dan ook nog als curator? Nee, sorry. Ik ben zo klaar met deze uitgerangeerde zaadband.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-09-2017 17:32 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2017 17:29 schreef ColdheartMinor het volgende:
... en dan ook nog als curator?


Converge is niet de curator, pikkie


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-09-2017 17:37 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Als die zanger zo kut boekt als hij tegenwoordig zijn shows wegzet verwacht ik niet veel goeds. Man wat heeft hij Jane Doe voor mij verpest 2 jaar terug.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-09-2017 17:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2017 17:37 schreef ColdheartMinor het volgende:
Als die zanger zo kut boekt als hij tegenwoordig zijn shows wegzet verwacht ik niet veel goeds. Man wat heeft hij Jane Doe voor mij verpest 2 jaar terug.


Die man staat al langer op de planken dan dat jij op deze aardbol rondloopt, volgens mij. Jammer dat z'n strot naar de klote is, maar ik kan wel begrijpen waarom.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-09-2017 18:46 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

A propos, naar aanleiding van dit bericht luister ik nu de You Fail Me redux, niet eens op luid volume, wat is dat album kneiterhard zeg. Wist ik niet meer.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 21-09-2017 19:22 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

You Fail Me is misschien wel mijn favoriete Converge-plaat. Ontzettend vet dat ze die helemaal live spelen!

Godspeed You! Black Emperor twee keer is ook cool. Ik vond ze vorig jaar sterk live, maar ik hoop op Roadburn dan op een set met alleen oud materiaal (tot en met Lift Yr. Skinny Fists). Bell Witch is ook top.

Ex Eye lijkt me ook fantastisch om live te zien. Colin Stetson!



zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 21-09-2017 19:24 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Converge doet me helemaal niets, ook live niet, dus die sla ik wel over. Ik ken die gast verder niet, geen idee wat zijn smaak is. Ik hoop alleen dat hij er niet twee dagen vol -core van maakt. Als ik zo naar zijn label kijk vrees ik het ergste.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 21-09-2017 20:27 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Eigenlijk alleen blij met Hugsjá. Converge viel inderdaad nogal tegen de vorige keer helaas en de rest is saaie meuk en dat speelt dan nog twee keer ook. Of zouden ze dat doen om programatische blunders te compenseren?

quote:
Op 21 september 2017 18:46 schreef M. het volgende:
A propos, naar aanleiding van dit bericht luister ik nu de You Fail Me redux, niet eens op luid volume, wat is dat album kneiterhard zeg. Wist ik niet meer.
Ik vind dat dat album er op vooruit gegaan is met die nieuwe mix. Dat gebeurt niet zo vaak.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-09-2017 21:35 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Beetje Converge overkill idd, afgelopen maand nog in Tilburg geweest, band heeft zijn beste tijd toch wel gehad, maar ok. GY!BE is tof. Benieuwd naar de rest.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-09-2017 10:42 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Denk dat Wardruna ook een kans maakt, de helft is al aangekondigd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2017 11:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Igorrr dus ook

laatkomers :p


signature


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 22-09-2017 11:51 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Geef mij maar Whourkr. Ik blijf het zeggen.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 26-09-2017 19:48 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Vermoedelijk + Alda, gezien ze die periode een Eurotour gaan doen.



Northward
Usericon van Northward
Posted 27-09-2017 8:36 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Dat zou mooi zijn.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-10-2017 15:43 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

https://zwaremetalen.com/nieuws/roadburn-2018-tweede-aankondiging-voor-kaartverkoop

Dit jaar weer voor de volle mep aanwezig, denk ik zo! Speciaal hypet voor Cult Of Luna en Julie Christmas en Grave Pleasures.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 11-10-2017 15:46 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2017 15:43 schreef iPim het volgende:
https://zwaremetalen.com/nieuws/roadburn-2018-tweede-aankondiging-voor-kaartverkoop

Dit jaar weer voor de volle mep aanwezig, denk ik zo! Speciaal hypet voor Cult Of Luna en Julie Christmas en Grave Pleasures.


Dit!
+ Arabrot en Phuture Doom


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen