|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
eerste naam is al bekend, bong-ra komt zijn nieuwe sound presenteren daar. |
|
|
|
Alweer Converge. edit: en twee keer dan nog ook. Godspeed You! Black Emperor twee keer Bell Witch twee keer Panopticon twee keer Hugsjá (Ivar Bjørnson & Einar Selvik) SIKED EX EYE The Heads Igorrr Aerial Ruin Sangre de Muerdago [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 21-09-2017 15:20] |
|
Als curator ook.. Maar verder: Sangre de Muerdago Panopticon THE HEADS, godverredomme GY!BE |
|
Cool, twee sets van GY!BE met hopelijk veel oude nummers. The Heads was vet twee jaar geleden. Bell Witch ook tof. Benieuwd wat J. Bannon gaat neerzetten. [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 21-09-2017 15:28] |
|
Ziet er wel OK uit tot nu toe. Wel te hopen dat het curatorschap van Bannon niet louter een Deathwish promotie showcase wordt... Stiekem hoop ik op Rorschach. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
IK KOOP ALLE KAARTJES Ik zie graag een reunieshow van Rise And Fall bij het curatorschap van Jacob Bannon! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik hoop ook op nog zowat throwback-bands. Coalesce, bvb. |
|
BOTCH ?!?!?! BURIED ALIVE ?!?!?! BREATHER RESIST ?!?!?! CURSED ?!?!?!?! PULLING TEETH ?!?!?! A man can dream. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Siked voor Bell Witch, Panopticon en GY!BE. Maar wéér 2 keer Converge en dan ook nog als curator? Nee, sorry. Ik ben zo klaar met deze uitgerangeerde zaadband. |
|
quote: Converge is niet de curator, pikkie Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Als die zanger zo kut boekt als hij tegenwoordig zijn shows wegzet verwacht ik niet veel goeds. Man wat heeft hij Jane Doe voor mij verpest 2 jaar terug. |
|
quote: Die man staat al langer op de planken dan dat jij op deze aardbol rondloopt, volgens mij. Jammer dat z'n strot naar de klote is, maar ik kan wel begrijpen waarom. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
A propos, naar aanleiding van dit bericht luister ik nu de You Fail Me redux, niet eens op luid volume, wat is dat album kneiterhard zeg. Wist ik niet meer. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
You Fail Me is misschien wel mijn favoriete Converge-plaat. Ontzettend vet dat ze die helemaal live spelen! Godspeed You! Black Emperor twee keer is ook cool. Ik vond ze vorig jaar sterk live, maar ik hoop op Roadburn dan op een set met alleen oud materiaal (tot en met Lift Yr. Skinny Fists). Bell Witch is ook top. Ex Eye lijkt me ook fantastisch om live te zien. Colin Stetson! |
|
Converge doet me helemaal niets, ook live niet, dus die sla ik wel over. Ik ken die gast verder niet, geen idee wat zijn smaak is. Ik hoop alleen dat hij er niet twee dagen vol -core van maakt. Als ik zo naar zijn label kijk vrees ik het ergste. |
|
Eigenlijk alleen blij met Hugsjá. Converge viel inderdaad nogal tegen de vorige keer helaas en de rest is saaie meuk en dat speelt dan nog twee keer ook. Of zouden ze dat doen om programatische blunders te compenseren? quote:Ik vind dat dat album er op vooruit gegaan is met die nieuwe mix. Dat gebeurt niet zo vaak. |
|
Beetje Converge overkill idd, afgelopen maand nog in Tilburg geweest, band heeft zijn beste tijd toch wel gehad, maar ok. GY!BE is tof. Benieuwd naar de rest. |
|
Denk dat Wardruna ook een kans maakt, de helft is al aangekondigd. |
|
Igorrr dus ook laatkomers :p signature |
|
Geef mij maar Whourkr. Ik blijf het zeggen. |
|
Vermoedelijk + Alda, gezien ze die periode een Eurotour gaan doen. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Dat zou mooi zijn. |
|
https://zwaremetalen.com/nieuws/roadburn-2018-tweede-aankondiging-voor-kaartverkoop Dit jaar weer voor de volle mep aanwezig, denk ik zo! Speciaal hypet voor Cult Of Luna en Julie Christmas en Grave Pleasures. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dit! + Arabrot en Phuture Doom |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |