![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
sjeses, inderdaad zich, stelletje bemoeiallen cq geldwolven bij de overheid... naja, het is minder erg dan wat er nu in china gebeurt (journaal gezien?) I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
quote: I-net censuur? maak er een topic over zou ik zeggen ![]() Idd absurd triest Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Die 2 de expert (de voedingsdeskundige) had wel iets: i.p.v. de "fastfood" (tja, ga dat maar 'es defienren ![]() Op zich vind ik het een goed idee maar werkelijk onpraktisch, NIET-te-implementeren. Pipe dream. En trouwens, weer een piepklein stukje "population-control" ![]() ![]() |
|
Jaaaaaaaa accijnzen op fastfood!!! ![]() ![]() ![]() Weet je wel hoe slecht die troep voor het milieu is, en wat voor een kutbijdrage het aan het straatbeeld levert? (okay, dat doen de mensen zelf, maar dan nog, minder verkochte friet = minder bakjes op straat) Vet idee ![]() ![]() |
|
Iedereen moet zelf kunnen bepalen wat hij eet, niet de overheid. Over een poosje mogen we waarschijnlijk alleen nog op groenten en melk leven omdat dat wel gezond is... ![]() |
|
Taksen op frieten ????? ![]() ![]() ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Hehe, ook daar ben ik voor!! Je moet idd zelf weten wat je eet, maar het wordt je niet verboden of zo. Gewoon duur. Hehe. Ik hou zelf ook wel van een frietje, maar ik vind het wel lachen. Op naar een gezonde eetcultuur! [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-11-2002 21:14] ![]() |
|
quote: en als je daar teveel van eet is dat ook niet gezond..duss.... totaal onlogisch idee I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
quote: Haha idd, temeer omdat ik nooit fastfood eet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: hmmz ja alleen is melk niet gezond ![]() By the way het zal mij een worst wezen ik eet toch geen fast food. (nouja af en toe een falafel ![]() You will never have, what i never had. ![]() |
|
Goeie zaak ik kom toch niet bij de friet boer, ik snij m'n frieten zelf. En ach rokers moeten toch ook extra betalen voor hun slechte gewoonte waarom fast-food junkies dan niet? (ff voor de belgen, nederlanders eten gemiddeld meer friet op jaarbasis per hoofd van de bevolking) ![]() |
|
Idd ja, en het blijft hilarisch, vooral als iedereen pissig erover wordt ![]() Snij je frieten zelf, homeaux!! ![]() ![]() |
|
ik vind het een leuk idee maar van wie komt dit idee? wordt die aflevering van netwerk herhaald? You will never have, what i never had. ![]() |
|
quote: Spelfout in je undersign dwaal. Edit: oh, je had het al door. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 06-11-2002 21:19] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Ja ja ik zag het direct. Typo. Te snel erin geramd ![]() ![]() |
|
Whahaha, wat n debiel idee weer zeg ![]() ![]() |
|
quote: LOL!!! Hoezo dubbelzinnig? ![]() ![]() |
|
quote: Omdat roken in beperkte ook al schadelijk is en het de gezondheid van omstanders eveneens aantast. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
![]() Accijns op fastfood heerscht gewoon. Er is ook al extra accijns op drank geheven. Deal with it. En snij je eigen frieten!!! ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-11-2002 21:23] ![]() |
|
mee eens, vet eten is ongezond en lijdt tot extra ziekenhuis opnames t.a.v. bypassoperaties etc. en daarom mag het trouwens best wat meer kosten. Wat ik echter belangrijker vindt is dat ze de kantines op scholen eens gaan aanpakken. Op Fontys, ben je voor een vette hap (bak friet+fricandel+kroket) vier piek kwijt terwijl je voor een (minuscuul) broodje gezond 4,50 neertelt, waarna je natuurlijk nog honger hebt als een paard. Vet eten wordt dus aangemoedigd doordat het goedkoop is, en dat vind ik verkeerd. Winter is coming ![]() |
|
Als ik het hier goed lees, komen die accijnzen er volgens jullie om het verbruik van die fastfood te beperken ofzo?? ![]() |
|
Dat is in bedrijfskantines ook een probleem aan het worden; werknemers die zwaarder worden omdat het aanbod bestaat uit hamburgers, kroketten en kaassoufflés. Bij ons ook, al ligt er ook fruit en lekkere broodjes enzo... (prijsbeleid is ook erg schappelijk) veel mensen kiezen toch voor die lekkere vette warme hap. ![]() |
|
quote: Nou, het kan me niet schelen waarom ze er komen en ik heb geen idee, maar ik vind het te gek ![]() ![]() |
|
quote: omdat mensen die veel van dat spul vreten een verhoogd gezondheids risico lopen en de staat dus potentieel geld gaan kosten.... zelfde reden als accijnzen op sigaretten dus. ![]() |
|
ik vind dat ze ook Accijnzen moeten doen op Cola en Fanta. Het is slecht voor de gezondheid, het is verslavend en slecht voor de tanden! het mag alleen maar gebruikt worden voor het verwijderen van roest op staal! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |