![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En dat vind ik nou een goed idee ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
![]() Zal nog leuk worden, accijnzen op fastfood, mislukte aardappeloogsten etc. Straks is het niet meer te betalen MuayThaigerrr!! ![]() |
|
Accijnzen op zuurstof! Dat spul wordt me een potje gratis gebruikt! DAT KAN NIET LANGER ZO! ![]() |
|
Stom lulverhaal om weer meer poen van de burgertjes te pakken. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Heheh.. Hmm dat is nog niet zo gek.. Omdat België niet aan de CO2-uitstoot norm kan voldoen, gaan we lucht van Rusland moeten kopen. Bij m'n volgende belastingsformulier, betaal ik eigenlijk voor lucht. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
jah; McDonalds-food moet accijns op; en het geld moet worden gebruikt om rondslingerende hamburger-bakjes op te ruimen! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |