|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Mensen die wel willen komen moeten adviseer ik een beetje voort te maken met kaartjes kopen want het gaat al rap. P60 heeft een capacitiet van 650 man. Er zullen zo'n 100 niet-betalende bezoekers zijn (bands, pers, gasten) dus er blijven 550 kaartjes over. Da's niet veel! Better safe than sorry: www.headwayfestival.com/contact.html Aanraders: - Freak Kitchen - Nederlands debuut. Waanzinnige band. Zeer origineel met waanzinnig gitaarwerk. - Loch Vostok - Brute prog-metal ala Evergrey maar regelmatig gemixt met blastbeats en grunts. Zeer indrukwekkend! - Zero Hour - Valt niet veel meer over te zeggen na hun verpletterende optreden op ProgPower 2001. De organisatie kreeg tientallen verzoeken deze band te boeken. We konden er niet omheen. Top of the bill prog-metal uit Californie. - Sahara Dust - Nieuwe band van Mark Jansen (ex-After Forever). Gaat zeer vet worden. - Bumblefoot - Speelde vorig jaar al op het ZM Shredfest in de Baroeg. Leipe progressieve rock en metal met een flinke dosis humor. Extreem virtuoos gitaargeweld desondanks. - Prototype - Extreem brute speed/power/prog metal uit de Bay Area. Denk aan de ouwe Metallica (...And Justice For All) met een moderne twist. Ook Prototype speelt voor het eerst in Nederland. Sterker nog: voor het eerst buiten Amerika. Verder is ook een heel belangrijk onderdeel het feesten. Alle bands zullen worden ondergebracht in hotels in "downtown" Amsterdam (op de wallen, serieus!). Vrijdagavond na Freak Kitchen's concert is het de bedoeling om massaal in Amsterdam te gaan stappen met een groot deel van de bands. Bijna alle bands zullen op de vrijdag al aanwezig zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 23-01-2003 2:46] |
|
Cool Dennis !!! Ik ga gelijk reserveren, slaapplaats is al inmiddels geregeld bij m'n GROTE broer in A'dam |
|
quote: maaruh... wanneer wordt de headliner bekend gemaakt????? |
|
quote: Vorige week, ware het niet dat de eikels op het allerlaatste moment afzegden. We hebben op dit moment 3 opties (alle 3 grote bands in het genre). We wachten nog op een reactie van een andere band en dan gaan we besluiten. Uiterlijk over een week. |
|
quote: ben benieuwd |
|
Is dit wat voor je festival Dennis?: http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=1660&lang=nl Wie komt er trouwens namens Lords of Metal kijken dat jij weet? |
|
quote: Zegt me helemaal nix.. Zeker niet bekend genoeg om te headlinen. quote: Dat zou jij beter kunnen weten dan ik Ik heb geen idee. [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 24-01-2003 3:27] |
|
quote: oh shit, toch niet weer fates warning, he? die hebben volgens mij al tig keer een concert afgezegd... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
HARK volgens die site van p60 MOET je perse 16 zijn... Ik ben dus 14 en ik zie er echt niet oud uit, en de mensen die mee zouden gaan zijn allebei 15. Ten tweede heb ik nog geen vervoer. Ik weet dus niet of ik er wel ben www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
alsof ze gaan controleren zeg.. lijkt me stug, tenzij je een babyface hebt... fuck the rules The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Nee. Die hebben we ook benaderd maar waren niet beschikbaar. We waren tot vorige week in vergaande onderhandelingen met ARK. Maar hun manager bleef elke week een paarhonderd dollar op hun gage gooien totdat het echt niet leuk meer was. Toen haakten we af. Paar dagen later mailt ie dat hij het toch wil doen, maar er een paar shows omheen wil regelen zodat het de moeite wat meer waard zou zijn (maar ik garandeer je dat het bedrag dat we hadden afgesproken al giga was, en ze daar zeker de kosten mee hadden kunnen dekken en echt nog wel wat over hadden gehouden). Dus in principe 99% toegezegd. Elke keer als we hem een deadline gaven om te bevestigen reageerde hij een paar dagen te laat en vroeg ie steeds weer om nog een week. Dit is zo doorgegaan tussen november en eind vorige week. Toen haakte ie ineens af. Maar de nieuwe headliner is nu voor 99% rond. Hou de site in de gaten! |
|
quote:Ik heb een babyface www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
De headliner op de zaterdag is eindelijk bevestigd: Pain Of Salvation. Meer info: www.headwayfestival.com |
|
quote: WOW, Coooooool !!!! één van m'n favoriete bands maarre ik vond t sowieso al een hele goede line-up en.... IK HEB EEN KAARTJE !!!!! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 03-02-2003 17:32] |
|
Lijkt me echt een gaaf festival! Don't blush when I rip you open |
|
Jippie, ik heb ook een kaartje |
|
quote: Hoeveel is dat kaartje ook alweer????? |
|
Ik heb ook een kaartje |
|
quote: [webmaster mode]Kijk op de website [/webmaster mode] |
|
quote: Oke, dank U |
|
quote: WOW... te gek Gitta, Coooool !!! |
|
Wie gaan er nu allemaal komen ???? -Mirandarijntje -mcoenen -Redelijk -Snaack/Janedoe -G. |
|
quote:Wow, bijna alleen maar oude mensen! *gaat zelf niet* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |