|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Gewoon komen Hanneke, wordt vet ! |
|
Ik ben er zin innnnnnnnnnnnnnnnnn 'k hoop alleen dat ik er zonder kleerscheuren geraak... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ik heb hier nog 2 P60 munten.. iemand a.s. zaterdag in de 013 ruilen tegen 013 munten? |
|
Nog een week en dan feesten. |
|
JIPPIE JA YEAH !!!!! |
|
quote: HEUY!!!! Iedere dag is een groot feest....en ieder weekend al helemaal |
|
...hippie www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
UP! Voorverkoop is gestopt. Er zullen wel nog plenty kaarten te krijgen zijn aan de deur. Reserveren kan ook: tickets@p60.nl Meer info: www.headwayfestival.com Tot vrijdag/zaterdag? D. |
|
|
|
Ik zoek die dude die dit festival mede organiseert maar niet op fora zit. Hij begeleidde de DJ's (naar eigen zeggen) op zaterdag 8 maart op de avond van Obsidian, Detonation, INRI en Manic Movement. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote:Tot zaterdag |
|
Jullie missen echt wat!!!!!!!!!!!!!!! Dit heerscht gewoon |
|
Don't blush when I rip you open |
|
Zo.. Dat was een aardig feestje gister! Sahara Dust was imho het enige minpuntje gister, ik vond Mark de enige die 'bezield' speelde. Uitstraling van de band = 0.0 Bumblefoot was mijn persoonlijke favoriet, wat een geniale muzikant Fuck you, I quit the band, I wanna be a rapper!! Ben uiteraard nog een paar ZM-ers tegengekomen: -Azzie -G. -Sharteel -Mirandarijntje En in de auto op de heen en terugweg en de tijd daar tussenin () -Gummibeer, de BOB -Psycho (TJOKKEFOLL ) Redelijk, goed geregeld man! |
|
t was indd een te gek feestje,ik heb me echt supergoed geamuseerd,leuke mensen ontmoet,vrijdag "een beetje" TJOKKEFOLL ( combinatie bier met wiskey-cola,ai... ) hehehe, gister natuurlijk een flinke kater en koppijn Sahara Dust viel me ook erg tegen en bij Prototype vind ik t muzikaal wel goed maar de zanger vond ik minder ( en dat heb ik van meedere gehoord ) maar de rest van t programma was te gek zoals Carthago,Zero Hour,Freak Kitchen,POS,Loch Vostok,Sun Caged natuurlijk en Ron Thal,dat was echt lache,wat een droge vent is dat T was echt een super te gek festival en wil bij deze iedereen bedanken die hieraan meegewerkt hebben,echt klasse Ik hoop dat er t volgend jaar ook weer een Headway festival is!!! |
|
Was helemaal te gek!! Zero Hour, Freak kitchen, Bumblefoot,Sun Caged POS zag ik voor het eerst. Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben....erg goed!! Sharteel, was erg gezellig!! Marcel en Dennis bedankt nog voor de lift he Dennis Bedankt! |
|
Cool festival! Sun caged en Bumblefoot rocked the house. POS was ook zeer goed, maar het is niet echt mijn stijl (zeker niet voor live). We waren wel ff een dikke 7 uur onderweg naar Amstelveen (heen en trug) maar kom . P60: coole concertzaal. Thanks for putting up Headway dudes... "I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord" |
|
Wat een feestje.. Dennis, ik eis dat er volgend jaar een vervolg aan komt Met een hoop leuke mensen gepraat, enkele bands ontdekt (zero hour, freak Kitchen, Bumblefoot), mijn eerste keer Sun Caged (wauwie...) en POS die me deze keer enorm zijn meegevallen.. Gitta, nog eens bedankt voor het logeren, je bent een supermeid.. En Dennis en Marcel, bedankt voor het omrijden gisteren.. Nu nog hopen dat de foto's gelukt zijn... Oooh ja, Snaakc, je weet het he. Als je 2 mei naar sittard komt voor callenish circle staat er lekker belgisch bier op je te wachten [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 06-04-2003 15:46] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
*baalt dat ze niet geweest is* wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Don't blush when I rip you open |
|
*buig* Allemaal onwijs bedankt voor de gave reacties. En bedankt voor het komen! Ondanks dat we ons een beetje zorgen maakten over hoeveel mensen er zouden komen was het gister volle bak (kleine 500 man schat ik) en een absoluut succes. Ik ben erg in mijn nopjes. Snaack: Tenx! Jouw website heeft ook erg geholpen dus jij onwijs bedankt daarvoor Mier: P60 vroeg mij vrijdagavond al of ik volgend jaar weer een Headway wil organiseren met ze omdat het toen al (vrijdagavond dus) een groot succes was. Gistermiddag was het helemaal wel duidelijk dat dit allemaal voor herhaling vatbaar is. Dus er komt zo goed als zeker een Headway 2004 Sharteel: Leuk je eens ontmoet te hebben! Ben erg benieuwd naar de foto's G: Graag gedaan Dennis |
|
quote: Te Gek |
|
quote: Jiiiiiiiiiipppppppppiiiiiiiiiieeeeeee quote: The pleasure was all mine.. Met een beetje geluk zijn de foto's er morgen al.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Super!! Het was dan ook erg gaaf heh quote: Graag gedaan man, ik vind het leuk om te doen en ik heb je er mee kunnen helpen Ik zie nu al uit naar Headway '04 |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |