|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hahahahaha |
|
Hahah lol.... ik zeg altijd.... oud of jong voelt allemaal hetzelfde |
|
quote: Hahahahah, maar oudere mensen hebben toch iets meer levenservaring, dus zijn toch iets slimmer |
|
gaaf! pain of salvation en sun caged! en nog zeer dichtbij ook! *graaft in portemonnaie* 22,50 euro!!!! dzeejzz [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 06-02-2003 18:12] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Hoop je hahahha |
|
quote: |
|
lama [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 08-02-2003 23:37] |
|
Wie gaan er nu allemaal komen ???? -Mirandarijntje -mcoenen -Redelijk -Snaack/Janedoe -G. -Gummibeer [Dit bericht is gewijzigd door gummibeer op 09-02-2003 17:13] |
|
quote: Ik neem aan dat je dit bedoelt in de zin van goedkoop? 22,50 voor 8 bands is alles behalve duur. Een concert van PoS alleen kost normaal gesproken al zeker 15 Euro. |
|
quote: Ben je bang dat er nie genoeg mensen komen hahahahha, die kaarten zijn zo uitverkocht hoor!!!!, lijkt me wel met zo'n programma.. |
|
Schopje |
|
quote: *schopt terug* Kolerelijer Mij zomaar schoppen heh |
|
quote: Inderdaad. De voorverkoop gaat heel erg lekker. Als het op dit tempo door gaat zou het wel eens uitverkocht kunnen gaan zijn |
|
dat zou indd te gek zijn Dennis, |
|
|
|
quote: Ik kom ook.. fotootjes nemen voor Mindview 'k Heb nog slechts één probleem. Verblijf. Ik kan misschien meerijden naar huis met de bassist van Sahara Dust, maar die wist nog niet zeker of ie tot het laatste bleef.. En ikv ermoed dat er na de optredens nog wel wat doorgefeest zal worden.. Iemand zin om een kamer te delen? Want een eenpersoonskamer kost wel ongelooflijk veel.. Of iemand weet van een jeugdherberg of andere overnachtingsmogelijkheden? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik heb je een mailtje gestuurd.....ik hoor het wel |
|
Hmmmmm denk dat ik alleen zaterdag kom. |
|
De allerlaatste herinnering Nog 3 weken te gaan! Line-up: Friday April 4th Main stage: 19:30-20:00 - Carthago (NL) 20:15-21:00 - Loch Vostok (SWE) 21:15-22:15 - Zero Hour (USA) 22:45-00:15 - Freak Kitchen (SWE) Saturday April 5th Main stage: 14:30-15:00 - Day Six (NL) 15:15-15:45 - Atmosfear (GER) 16:00-16:30 - Morgana X (NL) 16:45-17:30 - Sahara Dust (NL) 17:45-18:30 - Bumblefoot / Ron Thal (USA) Dinner break (Pain Of Salvation signing session) 19:30-20:30 - Sun Caged (NL) 21:00-22:00 - Prototype (USA) 22:30-00:00 - Pain Of Salvation (SWE) Clinics in the lounge: 15:30-16:00 - Mattias IA Eklundh (Freak Kitchen) 16:30-17:00 - Rob van der Loo (Sun Caged) Kaarten: 4 april: 17,50 5 april: 22,50 Passepartout: 35,- Kaartverkoop: De Uitlijn - 0900-0191 of www.headwayfestival.com De voorverkoop loopt lekker door dus we adviseren niet het risico te nemen een kaartje aan de deur te kopen! Meer info: www.headwayfestival.com Cheers [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 13-03-2003 13:44] |
|
Ik kan niet op die dag, Jammer lijkt me wel een tof festival |
|
up! Vergeet niet je kaartje vantevoren te kopen. Kaartje aan de deur kopen kan ook, maar is een gok! D. |
|
Ik heb helaas voor de eer van een gastenlijstplek moeten bedanken.. Het valt midden in mijn tentamenweek en die MOET ik halen.. Anyway aan iedereen heel veel plezier gewenst |
|
quote: Dat zal wel lukken, ik zal aan je denken |
|
whoaaa, ziet er goed uit, die lineup....hmmmzzzz wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |