|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ff m'n PSU bij elkaar zoeken dan. Oftewel, liever niet. Want daar heb ik helemaal geen zin meer in. Ik heb er al twee met drie bezoekjes gehad, ik vind het wel goed. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 12-05-2019 20:57] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://nos.nl/artikel/2293749-haagse-imam-vervolgd-die-andersgelovigen-varkens-noemde.html Mooi dat moslims aangifte hebben gedaan! When your people matter, menstrual health matters |
|
https://nos.nl/artikel/2321699-franse-scholiere-16-heeft-politiebescherming-na-kritiek-op-islam.html Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"Islam is een religie van haat." "Nee, dat is het niet, en daarom bedreigen wij jou met de dood." Zullen die bedreigers nou echt de ironie ervan niet inzien? |
|
psies Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De acties van een paar individuen projecteren op een gehele groep werkt niet. Snapte iedereen dit maar. Mila is stront lelijk, maar om nu meteen te beweren dat alle lesbo's stront lelijk zijn? Nee. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Helaas worden die 'acties van enkelen' wel op grote schaal toegepast in letterlijk elk land waar de islam de dominante godsdienst is. Andersgelovigen, ongelovigen, homo's en dergelijke worden steevast zwaar onderdrukt danwel gevangen gezet of gedood. Dan blijft het moeilijk volhouden dat de islam een religie van vredelievendheid is. |
|
Nou, wees blij dat je in Nederland woont. De meeste 'slims die ik wel eens spreek hebben daar weinig tot niks mee en zijn dan ook niet van plan ooit terug te keren naar land van herkomst [of land waar de ouders vandaan kwamen]. Diezelfde mensen zijn ook totaal niet bezig om hier allerlei dingen te pushen die in het land van herkomst normaal waren. Ik bedoel, ze emigreren niet voor de lol. Dus net als bij alle andere groeperingen heb je eikels, en doodnormale mensen (zelfs hier op ZM ). Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Het zit hem [voor mij iig] in het volgende, de acties van die minderheid worden gevoed door wat er de Koran letterlijk staat. Je hoeft niet eens theologie te studeren en heilige boeken in een bepaalde vertaling te lezen om te snappen welke straffen staan op zulke beledigingen. Ik weet ook wel dat het een minderheid is, maar die meerderheid zou eens moeten zeggen: Wat er in ons boek staat, is allemaal niet zo tof.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik betwijfel oprecht dat het een minderheid is. Meerdere onderzoeken hebben uitgewezen dan de meerderheid van moslims democratie en islam niet vinden samengaan en vinden dat sharia boven de rechtstaat gaat. Daarmee niet gezegd dat iedere moslim vindt dat alle homo's met hun hoofd naar beneden van flatgebouwen gegooid moeten worden, maar er is iets fundamenteel mis met de islam en de islam laat zich (gemakkelijk) leiden als inspiratiebron voor extremisme, intolerantie, geweld en terrorisme. Is ook niet zo vreemd als je koran of hadith leest. Mohammed is de profeet en derhalve het leidend voorbeeld van/voor iedere moslim (of zou dat moeten zijn, immers, waarom noem je jezelf anders 'moslim'); houd dat eens in je achterhoofd en lees de hadith. Dat zijn teksten van moslims voor moslims en dus geen islamofobische propaganda. Lekker voorbeeld, die Mohammed. Mohammed is geen Jezus, islam is geen christendom. De islam als instituut is, nog meer dan het christendom, een levenvijandelijke religie zonder urbi et orbi. Iedere 'moslim' die zich niet kan vinden in islamitisch extremisme zou eens bij zichzelf ten rade moeten gaan waarom hij/zij zichzelf dan als moslim beschouwt ipv huilen dat de islam gekaapt is door een extremistische minderheid, want die extremistische interpretatie is een zeer goed verdedigbare. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Misschien moet die meerderheid die zich wel netjes gedraagt eens wat meer openlijk afkeren van die onzin. Misschien dat het globale inzicht dan verandert en die onzin misschien wel afneemt (al is dat laatste tevergeefse hoop waarschijnlijk). Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://nos.nl/artikel/2322400-jonge-generatie-salafistische-aanjagers-is-serieuze-dreiging.html quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik kan het zo 1-2-3 niet vinden, maar om welke aantallen scholieren gaat het? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Bron: VRT |
|
Verschrikkelijk genoeg dat volwassenen zo hatelijk naar de wereld kijken, maar nog erger dat je kinderen ook deze hatelijkheid bijbrengt. When your people matter, menstrual health matters |
|
Yep en wat had je dan verwacht. Dat is de waarheid volgens hen en dat moet doorgeven worden. Naar in onze ogen, maar vrij logisch in hun ogen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Absoluut.. als het ook in het klaslokaal gebeurd dan heeft een kind nog nauwelijks kans om zelf een mening te vormen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Niet zeuren, getint is goed daar mag niks kwaads over gezegd worden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ja, die afleveringen van Nieuwsuur heb ik gezien. Die 'proefwerken' die daar in die moskeeën aan kinderen werden voorgelegd logen er niet om. Als je jonge kinderen zulke dingen aanleert zal het niet meevallen om dat er weer helemaal uit te halen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Je bedoelt dat er dan een grote kans is dat ze je zomaar met enig geweld in Eindhoven van je auto kunnen ontdoen wat dan weer in het nieuws komt en mogelijk op een forum wordt gepost waar er dan weer een paar over de zeik gaan omdat het gepost wordt? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 10-02-2020 18:18] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Bij de Hitler jugend was het nog redelijk eenvoudig: totalitair regime wat alle vormen van media controleerde. Dat lukt vandaag de dag niet meer, dus er moeten nog wat van die koters te redden zijn. Hoop ik. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Nou ja, wat heet 'redelijk eenvoudig'... Er zijn gevallen bekend van mensen die ook op zeer gevorderde leeftijd nog altijd overtuigd waren van de juistheid van wat hen destijds was aangeleerd, terwijl de wereld al een jaartje of 50 verder was. Indoctrinatie is een bijzonder iets. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Kerel! Echt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |