![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Had je serieus een inhoudelijk commentaar verwacht van iemand wiens IQ lager is dan zijn schoenmaat (en zulke grote voeten zal hij niet hebben)? ![]() |
|
Zo zo, weer eens ontsnapt toen je begeleider ging schijten? :') Op 13 augustus 2021 22:26 schreef EINDBAAS het volgende: ... het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. ![]() |
|
https://www.rtlnieuws.nl/economie/opinie/column/5020131/islamisering-bezig-aan-een-rampzalig-scenario quote: En zo gaat het nog even door in het artikel dus. Geen Geenstijl of TPO bron ook overigens ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Hier in Limbourgh is dat (nog) niet zo. Het aantal conservatieve, rechtse boze boeren is simpelweg te hoog. Kom naar hier menschen, het is tevens een paar graden warmen dan het landelijk gemiddelde. ![]() Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Ik wacht even de reacties van oa Spectre en WMP af. Op 13 augustus 2021 22:26 schreef EINDBAAS het volgende: ... het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. ![]() |
|
Nu in Mocro land, ben benieuwd (dus niet Amsterdam-West maar echt Marokko). ![]() |
|
Waar ben je benieuwd naar? Jacobse: "Wa wawa wawa, wa wawa wawawa..." Van Es: "Eh… HEE! KLEINE MIERENNEUKER!" Jacobse: "Nee, Van Es!" Van Es: "WIL JIJ WEL EENS GAUW JE MUIL HOUWE!" Jacobse: "Kijk, nou springen er dus vier griffiers op jouw nek en die dumpen jou zo in de hofvijver… ![]() |
|
Of ie z'n retourticket nog terug gaat vinden. ![]() Op 13 augustus 2021 22:26 schreef EINDBAAS het volgende: ... het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. ![]() |
|
lol Of wie hem dat geflikt heeft, hem dronken en heel erg stoned op het vliegtuig zetten richting marokko met een enkele ticket. Jacobse: "Wa wawa wawa, wa wawa wawawa..." Van Es: "Eh… HEE! KLEINE MIERENNEUKER!" Jacobse: "Nee, Van Es!" Van Es: "WIL JIJ WEL EENS GAUW JE MUIL HOUWE!" Jacobse: "Kijk, nou springen er dus vier griffiers op jouw nek en die dumpen jou zo in de hofvijver… ![]() |
|
Al dat soort dingen vraag ik me af idd. De tajine verse vis smaakte wel lekker overigrn s. ![]() |
|
Hunnie zijn hier wel aardig dan veel hunnie in Nederland ![]() |
|
![]() Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Ik sjgweer je saaaaaaaghbi ik praat echt Nederlands! ![]() |
|
En, is Abdel nog in Afghanistan of heeft Kaag 'm al over laten komen? Op 13 augustus 2021 22:26 schreef EINDBAAS het volgende: ... het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Best aangrijpend https://www.ad.nl/buitenland/sonia-verklikte-daders-bataclan-aanslagen-nu-leeft-ze-gedwongen-ondergedoken~a6dad91c/ ![]() |
|
quote: Haha, dat zal dr leren die verekte veraaister! Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... ![]() |
|
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/3190738/gemeente-veenendaal-liet-undercover-onderzoek-uitvoeren-bij-moskee-en-islamitische-stichting.html Maar dat mag dus niet. Jacobse: "Wa wawa wawa, wa wawa wawawa..." Van Es: "Eh… HEE! KLEINE MIERENNEUKER!" Jacobse: "Nee, Van Es!" Van Es: "WIL JIJ WEL EENS GAUW JE MUIL HOUWE!" Jacobse: "Kijk, nou springen er dus vier griffiers op jouw nek en die dumpen jou zo in de hofvijver… ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |