|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
VIOLATING EUROPE Spawn of Possession, Disavowed, Mangled (20-02/04-03), Inhume (05-03/16-03), Vile. 20-02-2003 t/m 16-03-2003 Driven By Metal Listenable Records Osmose Productions (topicnaam gewijzigd aangezien het niet meer Gutting europe heet!] [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 20-12-2002 21:14] |
|
Waar? |
|
Waar? Edit: Damn, Useless was eerder [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 09-11-2002 12:17] |
|
Niks bekend over een plaats op Bloodshed Fest 3? |
|
Damn Leng Tch'e cancelled . |
|
quote: Voor wie? En idd erg jammer van Leng T'Che, ik had ze graag gezien vrdmm!!! |
|
quote:Voor jullie! |
|
kickass! we horen het wel wanneer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hmmm, wij willen overal zeer graag optreden natuurlijk maar ik heb niks gehoord over Bloodshed 3. Is ook wel erg dicht in de buurt (Weert toch?) dus wellicht hebben ze zoiets van "Inhume zien we al vaak genoeg". En we doen in maart dan waarschijnlijk alweer 4 of 5 gigs hier in Nederland achter elkaar dus dan heeft iedereen die dat wil ons ook wel weer voor de zoveelste keer gezien. We doen dan wel eindelijk eens een nieuwe set (15 nieuwe nummers of zo) aangezien we nu toch al erg lang de oude nummers spelen. (Het nieuwe spul willen we liever bewaren tot dat "In for the Kill" uit is, daarom spelen we nu nog steeds zoveel oud materiaal. |
|
denk je dat de Goudvishal ook aan bod komt? |
|
hehe... eindelijk nieuwe nrs... |
|
quote: Collision Tammi!!! Je gaat me toch niet vertellen dat je uit die tering beukherrie die wij live pres(en)teren ook nog kunt opmaken dat het veelal oude nummers zijn he he Zul jij blij zijn dan als "In for the Kill" uit is en we de nieuwe set gaan spelen met maar liefst 10 tot 15 nieuwe beuknummers die "Decomposing from Inside" zullen wegblazen!!! P.s. eerst komt nog de Dutch Assault uit op Relapse met daarop alvast 2 van de nieuwe nummers, 1 hele oude en een cover van Regurgitate's "Genital Cancer". [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 20-12-2002 13:49] |
|
Fijn, eindelijk op vakantie!!! Khoop echt wel dat we de laatste optredens in Nederland samen kunnen doen, wel zo gezwellie!!! ......Evilterrestrial.................................. |
|
Heeje, de eerste optredens in nederland toch ook?!!! |
|
Natuurlijk...de eerste ook godnondejuu, Harry effe fix laten zweten,hehehe ......Evilterrestrial.................................. |
|
Harrie heeft mooi geluk ja, kan de hele tour meedoen!!! |
|
SPAWN OF POSSESSION (swe), DISAVOWED, MANGLED *, INHUME **, VILE (usa) 21-02 De Buze, Steenwijk, Netherlands * 22-02 Perron 55, Venlo, Netherlands * 23-02 Black Pes, Prague, Czech Republic * + INCANTATION (US) 27-02 Arena, Vienna, Austria * 01-03 Kulturwerk, Sersee, Zwitzerland * 02-03 L’usine, Geneva, Zwitserland * 06-03 l’Astrobal, Orleans (Paris), France ** 07-03 Le CrockMore, Pergignan, France ** 08-03 Madrid, Spain (T.b.c.) ** 09-03 Le Son, Coimbra, Portugal ** 11-03 Le Koslow, Bordeaux, France ** 12-03 Mirrabeau, Marseille, France ** 13-03 Nancy, France ** 15-03 Trapman, Den Helder, Netherlands ** 16-03 013, Tilburg, Netherlands ** [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 20-12-2002 13:50] |
|
benhume hebt gij het e-mail adres van harold voor mij? |
|
quote: goreju@hetnet.nl |
|
quote: die is van harold zelf? niet van "magled als band zijnde"? |
|
quote: als ik daar meel naar stuur, krijg ik altidj van harold antwoord, dus dan zal het wel kijk anders ff op www.mangled.nl |
|
bedankt voor de info! ik kijk wel op de site van inhume, voordat ik dadelijk antwoord van iemand krijg waar het niet voor bedoeld is. als je begrijpt wat ik bedoel. eines biertzjen vur du |
|
quote: |
|
22-02 Perron 55 Venlo! Ik had idd gehoord dat Vile daar zou spelen, maar ik wist niet dat het om "Gutting..." ging! Heersch! *aanwezig in Perron 55* |
|
Aanwezig in Venlo en Tilburg TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |