IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : GRASPOP 2020 (18-21 juni) Vorige pagina | Volgende pagina
Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 16-04-2020 0:09 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Uitgesteld, afwachten wat daarvan terecht komt.
Ik las in de Volkskrant dat dit nog tot 2024 zou kunnen gaan duren.
De muzikanten worden er niet jonger op, ben benieuwd of er volgend jaar een Graspop is en dat daar dan Mercyful Fate speelt en de rest.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 16-04-2020 6:58 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

2024?

Ik begin verdomme te verstijven en kan dus niet nog 3 jaar wachten tot ik weer kan gaan zwemmen tussen de bessies in het lokale zwembad.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-04-2020 7:17 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

2021 it is. Niet geheel onverwacht. Benieuwd wat ze met al die tickets gaan doen. Terugbetalen zal er niet inzitten.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


KwelgeestIV
Haat is een deugd!
Usericon van KwelgeestIV
Posted 16-04-2020 7:36 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 16 april 2020 7:17 schreef PandroidJack het volgende:
Terugbetalen zal er niet inzitten.
En terecht. Ik walg van mensen die hun geld bij dergelijke gebeurtenissen terugwillen. Het geld is al uitgegeven, heb er vrede mee. De cultuursector heeft haar doorlopende lasten. Als je na deze crisis nog iets wil kunnen doen qua theaterbezoek e.d., ja dan moet je vooral nu gaan lopen huilen over een honderd euro die je anders toch al uitgegeven had. Beschouw het als sunk costs.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-04-2020 8:01 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

In een normale situatie krijg je natuurlijk wel iets terug voor die 100 euro en nu verdampt ie gewoon. Daar zit wel een verschil.

Dit raakt ons allemaal en echt niet enkel bedrijven en weet ik veel wat voor instanties die al vanaf moment 1 aan het huilen zijn dat het er zo slecht voor ze uit ziet.

De gewone burger kan ook niet al die ellend dragen. En bijvoorbeeld meneer King heeft meer buffer dan jij of ik neem ik aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-04-2020 8:48]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-04-2020 8:37 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Vandaar al die re releases.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-04-2020 8:51 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Verdampen zal het zeker ook niet. Sommige festivals spreken van een tegoedbon, die je dan kan inzetten voor bijvoorbeeld drankjetons voor volgend jaar. Ik wacht geduldig het antwoord van de Graspoppen en Werchters af.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-04-2020 9:11 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2020 7:36 schreef KwelgeestIV het volgende:
En terecht. Ik walg van mensen die hun geld bij dergelijke gebeurtenissen terugwillen. Het geld is al uitgegeven, heb er vrede mee. De cultuursector heeft haar doorlopende lasten. Als je na deze crisis nog iets wil kunnen doen qua theaterbezoek e.d., ja dan moet je vooral nu gaan lopen huilen over een honderd euro die je anders toch al uitgegeven had. Beschouw het als sunk costs.

Interessante take.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-04-2020 9:28 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Vind ik wel meevallen, maar het is een geluid wat je niet veel hoort en wat mij betreft ook te weinig. Ik sta er gezien de huidige situatie net zo in eigenlijk. Het geld is uitgegeven, dat mis je niet meer en de extra kosten die je nog zou maken aan consumpties, vervoer en dergelijke hou je gewoon lekker in je zak. Het is een rare situatie waar we in zitten en als mijn honderd euro er aan bij kan dragen dat organisaties, zalen of evenementen aan het eind van deze rit niet omvallen heb ik er geen problemen mee om het inderdaad als "sunk costs" te zien.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 16-04-2020 10:22 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2020 7:36 schreef KwelgeestIV het volgende:
En terecht. Ik walg van mensen die hun geld bij dergelijke gebeurtenissen terugwillen. Het geld is al uitgegeven, heb er vrede mee. De cultuursector heeft haar doorlopende lasten. Als je na deze crisis nog iets wil kunnen doen qua theaterbezoek e.d., ja dan moet je vooral nu gaan lopen huilen over een honderd euro die je anders toch al uitgegeven had. Beschouw het als sunk costs.


Grotendeels mee eens, maar een ticket aan 240 euro, luxecamping aan 70 euro en 165 euro drankbonnen loopt toch behoorlijk in de papieren. Dat hoef ik uiteraard niet allemaal terug, maar ik hoop dat deze investering toch een klein beetje return kent naar volgend jaar bv. Drankbonnen die geldig blijven, voorrang bij het reserveren van een nieuwe campingplaats, korting op mijn festivalticket voor 2021, ik noem maar een aantal dwarsstraten.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-04-2020 11:46 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2020 7:36 schreef KwelgeestIV het volgende:
En terecht. Ik walg van mensen die hun geld bij dergelijke gebeurtenissen terugwillen. Het geld is al uitgegeven, heb er vrede mee. De cultuursector heeft haar doorlopende lasten. Als je na deze crisis nog iets wil kunnen doen qua theaterbezoek e.d., ja dan moet je vooral nu gaan lopen huilen over een honderd euro die je anders toch al uitgegeven had. Beschouw het als sunk costs.


Dikke +1.

Heb ook extra kosten moeten maken toen Up The Hammers niet doorging. Jammer maar helaas, maar nu hoop ik volgend jaar wel terug te kunnen ipv het geld terug vragen en zo het festival (in het ergste geval) failliet te laten gaan.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-04-2020 12:59 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Daarbij komt dat festivals alsnog verlies gaan draaien wanneer niemand z'n geld terugvraagt. Je organiseert nu anderhalf festival met de inkomsten van één.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-04-2020 13:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Als iedereen zijn geld terug gaat vragen heb je de komende jaren gewoon een enorme verschraling in het festival- en concertaanbod. Hoogstwaarschijnlijk sowieso al.

Veel festivals zijn hier niet tegen verzekerd, allerlei investeringen zijn allang gedaan (zaal/terrein huur, vergunningen, beveiliging, horeca, hotels etc. etc. en dan ben ik nog leek, zal vast nog veel meer bij komen kijken), veel bands zullen hun tours hebben afgezegd en zelf ook kopje onder gaan (schoorsteen moet immers roken).

Dus zie je kaartje maar als donatie aan de cultuursector.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 16-04-2020 13:09]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-04-2020 13:54 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Owgod. Ik ben het met Kwelgeest eens.

Het moet niet gekker worden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-04-2020 16:23 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik ben blij dat ik sowieso nog geen festivaltickets had dit jaar.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-04-2020 21:02 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2020 16:23 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik ben blij dat ik sowieso nog geen festivaltickets had dit jaar.




Ga jij überhaupt wel eens naar een festival dan?


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-04-2020 21:09 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Zeker wel. Maar dan maar 1 festivaldag per festival waar ik heen ga.




Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 16-04-2020 21:11 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2020 7:36 schreef KwelgeestIV het volgende:
En terecht. Ik walg van mensen die hun geld bij dergelijke gebeurtenissen terugwillen. Het geld is al uitgegeven, heb er vrede mee. De cultuursector heeft haar doorlopende lasten. Als je na deze crisis nog iets wil kunnen doen qua theaterbezoek e.d., ja dan moet je vooral nu gaan lopen huilen over een honderd euro die je anders toch al uitgegeven had. Beschouw het als sunk costs.

Eens. Ik heb ook gehoord van bands die hun wekelijkse betalingen aan hun oefenruimteverhuurders doodleuk door laten lopen in de hoop na alle ellende überhaupt nog een oefenruimte te hebben.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 17-04-2020 6:36 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Ticketmaster werkt met een tegoedbon ter waarde voor de ticket van het optreden dat afgelast is.
Deze blijft 24 maanden geldig en kan dus worden gebruikt voor een ander optreden op deze locatie.
Wat na 24 maanden nog open blijft staan wordt teruggestort inclusief servicekosten.
Graspop zal hoogstwaarschijnlijk de ticket geldig laten verklaren voor 2021.
Terugvordering van je betaling na deze cancel vind ik het reële werkproces.
Desnoods kan rechtsbijstand nog altijd worden ingeschakeld.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 23-04-2020 11:15 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Uit de Graspop mailing.
quote:

Gekochte tickets voor GMM 2020 zullen worden overgezet naar GMM 2021.
Dit geldt voor alle festivaltickets (dag- en combitickets), voor alle accommodaties (huurtenten op Camping Boneyard, Flexotels op Camping Skullotel, staanplaatsen of festihutten op Camping Metal Town, cottages of hotelkamers op Devil’s Lake en bungalows of hotelkamers op Metal Park) en GMM-munten.
Vanaf 15 september 2020 zal je via je Ticketmaster-profiel je ticket voor GMM 2021 kunnen downloaden.


En nog een hoop meer info, waaronder dat ze zoveel mogelijk van de bands proberen overzetten naar volgend jaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 23-04-2020 12:41]


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-04-2020 20:07 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Goed geregeld!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-04-2020 20:24 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ze lijken er iig wel moeite voor te doen om het goed te regelen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 23-04-2020 21:48 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Nee, helemaal niet goed geregeld.

Er zijn ook festivals daar kun je kiezen. Kaartje blijft geldig voor het volgende jaar of je kunt je geld terug krijgen. Zo hoort het mijn inziens. En als ze goed verzekerd zijn dan zou dat ook helemaal geen probleem moeten zijn.


... hoe de hazen lopen ...


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-04-2020 22:15 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Voor zover ik hierboven lees is dat toch ook het geval?

Je ticket wordt omgezet naar een 2021 ticket of je krijgt een tegoedbon. Die laatste is 2 jaar geldig en daarna krijg je het restbedrag alsnog terug.

Hoeveel beter moet het worden?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-04-2020 7:46 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2020 22:15 schreef Natural Disaster het volgende:
Voor zover ik hierboven lees is dat toch ook het geval?



Ik zie het er niet staan.


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen