|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Je hebt er ook nog die denken dat ze een hond zijn. Wat doe je daar dan mee? https://nypost.com/2020/09/10/woman-makes-10k-a-month-pretending-to-be-a-kinky-puppy-on-onlyfans/?utm_source=whtwitter&utm_medium=whtw&utm_campaign=wh&utm_content=mnshmr Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Je kan me wat. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zegt u maar jij... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Dank je! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
De conclusie op het einde van deze audio opname is: "Me wou dat ik U was." "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Context even wat anders, maar mooie vondst, Jacobse! K&dB hebben sowieso alles voorzien wat er te voorzien was. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Haha, inderdaad. Ze hebben ook zo ontzettend veel gemaakt, er is haast bij elke situatie anno nu wel "iets" te vinden uit hun enorme repertoire. Deze is van de tweede lp van hen uit pak hem beet'76/77, zo ongeveer. "Maar spuug je wel eens uit je bek?" "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Raven Van Dorst is inderdaad een uiterst aangenaam persoon. Maar ik dacht dat ik eens ergens gelezen had dat hij tweeslachtig is? Of ben ik nu fout... |
|
quote: Raven is hermafrodiet, en bij de geboorte hebben de ouders besloten om alle mannelijke delen te laten verwijderen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ow, van het verwijderen gedeelte was ik dus niet op de hoogte. |
|
quote:Waarom zou je daar eigenlijk van op de hoogte zijn? We zijn klaar |
|
Omdat dat breed uitgemeten in de media was? Áls je daar oog voor hebt. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vooral dat laatste. Niet iedereen dompelt zich dagelijks onder in dit soort nieuws. Sommige mensen hebben zelf een spannend leven. Het enige wat ik van Raven weet is dat ze "hou je kankerbek dicht" riep naar iemand in de zaal die vond dat ze moest doen waar hij haar voor betaald had. Weinig begripvol natuurlijk. We zijn klaar |
|
quote: Je kan daar alleen maar niet van op de hoogte zijn als je je psychotisch compleet van de wereld afsluit, zoals jij. |
|
quote: Sommige mensen ja. Maar jij niet natuurlijk. Ik overigens ook niet. Het tegenovergestelde eerder [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 22-06-2022 8:38] |
|
Heb je een oogje op Raven? We zijn klaar |
|
quote: Dan weet ik ook weer waar ik sta Had überhaupt nog nooit van Raven van Dorst gehoord, laat staan over de anatomie van zijn/haar/hun genitaliën. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Mijn neger. We zijn klaar |
|
quote: Raven is BN-er, speelt in Dool die op metalfestivals te zien is en maakt zelfs een televisieprogramma over gender. Dus dan heb je zelfs als metalhead best iets gemist ja. Ik ben biased overigens. Raven komt uit Rotterdam en wij kennen elkaar al een jaar of 15 uit de scene. |
|
Waarom heb jij het idee in de scene te zitten? Edit: Raven is een aandachtshoer pur sang. Ik bedoel, een hele hoop mensen die haar niet persoonlijk kennen vinden allerlei dingen over haar onderbroekstatus. En daar weten ze alleen van omdat Raven wil dat ze daar vanaf weten. Kop dicht houden en doorspelen. [Dit bericht is gewijzigd door Herfsthoofd666 op 22-06-2022 10:15] We zijn klaar |
|
Ik wil graag + en - recensies hier zin Hafgufa |
|
quote: Waarom niet? quote: Nou ja dat is nogal kortzichtig vind je niet. Juist in deze tijden waarin lgbtqia+omgwtfbbq veel aandacht krijgt is het fijn dat er een publiek figuur is die zelf in die groep valt en die daar nota bene een programma over maakt. Dat zorgt voor bekendheid over de materie en draagt daarmee bij aan acceptatie. Daar wordt de maatschappij weer een stukje fijner van. |
|
Je bent celebrity cunt-struck snaack. Als iemand uitgenodigd word voor RTL Boulevard en iets anders doet dan bedanken, dan vind ik het lastig om die persoon nog te verdedigen alszijndie iets anders dan een sell-out aandachtshoer. We zijn klaar |
|
quote:Ga je nou de noobfout maken en vragen of we ontopic willen gaan? Er zijn mensen gebanned voor minder. We zijn klaar |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |