IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : GRASPOP 2020 (18-21 juni) Vorige pagina
BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 22-06-2022 11:56 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2022 11:51 schreef Herfsthoofd666 het volgende:
Ga je nou de noobfout maken en vragen of we ontopic willen gaan? Er zijn mensen gebanned voor minder.




Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-06-2022 12:26 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2022 10:09 schreef Snaack het volgende:
Raven is BN-er, speelt in Dool die op metalfestivals te zien is en maakt zelfs een televisieprogramma over gender. Dus dan heb je zelfs als metalhead best iets gemist ja.

Ik ben biased overigens. Raven komt uit Rotterdam en wij kennen elkaar al een jaar of 15 uit de scene.


Kan best zijn dat ik Dool wel eens gezien heb, maar ik heb daar geen actieve herinnering aan.



Hristo
Usericon van Hristo
Posted 22-06-2022 12:28 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht

Spannend leven eh.

Spannend leven.


KVLT. THE GAME IS KVLT.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-06-2022 12:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2022 11:43 schreef Herfsthoofd666 het volgende:
Je bent celebrity cunt-struck snaack.



Als jij dat een fijne gedachte vindt, prima man.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 22-06-2022 12:32]


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 22-06-2022 14:54 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2022 10:31 schreef Ravnajuv het volgende:
Ik wil graag + en - recensies hier zin


Tiamat +++ (wat een presence en technische klasse, oude nummers ook mooi opgefrist zonder aan kracht in te boeten... ik hoop dat Johan het nog wat langer mag uitzingen, want ondanks de knalprestatie vertoonde hij duidelijk sporen van zijn (overwonnen) ziekte)
Deftones +++++ (ondanks wat technische problemen in het begin, de sfeer in de pit, de setlist en het enthousiasme van de band maakten alles goed)
Sepultura, Amorphis en Destruction waren ook erg goed. Topdag


[Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 22-06-2022 14:55]


Hristo
Usericon van Hristo
Posted 23-06-2022 5:39 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2020 12:00 schreef PandroidJack het volgende:
Vanwege Faith No More dan toch maar een ticketje voor vrijdag gekocht. Ik zou het niet kunnen verdragen om hun passage in België te missen. Gelukkig ook nog wel andere interessante groepen die dag.


Ik dacht dat ze niet kwamen en vervangen werden voor Within Temptation.


KVLT. THE GAME IS KVLT.


Hristo
Usericon van Hristo
Posted 23-06-2022 5:40 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht

Beste +++++

Evil Invaders
Butcher

Slechtste ------

Within Temptation


KVLT. THE GAME IS KVLT.


Hristo
Usericon van Hristo
Posted 23-06-2022 6:53 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2022 5:39 schreef Hristo het volgende:
Ik dacht dat ze niet kwamen en vervangen werden voor Within Temptation.


Ik vind het trouwens ook vrij onzinnig om een band nog live te willen zien, als ze al 20 jaar uitgeblust zijn.

Uitgezonderd een Metallica die enkel nummers van de eerste 4 speelt (2007), of een Morbid Angel (mét Dave Vincent) die ook enkel materiaal van de eerste 4 speelt (2008).

Voor de rest is dat gewoon infantiele bullshit en bazaar eerste klas, en is dat net hetzelfde als nu nog Britney Spears te willen binnendoen, of Pamela Anderson, of Whitney Houston. Da gaat ook nie


KVLT. THE GAME IS KVLT.


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 23-06-2022 9:29 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Dat gaat prima.


Hafgufa


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-06-2022 21:24 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

4 dagen geweest. In een bungalow en vipkaarten, want ik ben ook geen 20 meer Hoewel de beste bands in de tenten speelden, toch wel goed vermaakt op het vipdeck. Zeker met de hoge temperaturen. Je staat altijd wel beschut en goed zicht op de 2 hoofdpodia.

Beste bands:

Misthyrming
Flotsam and Jetsam
Death To All
High On Fire
Dool
Angelus Apatrida
Dying Fetus
Europe
Devin Townsend
Decapitated
Bütcher
Me and That Man
Amorphis
Dimmu Borgir

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 24-06-2022 21:31]


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-06-2022 21:29 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2022 9:29 schreef Ravnajuv het volgende:
Dat gaat prima.


... zelfs Whitney Houston? Dan ben je wel hardcore!



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-06-2022 22:06 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Hristo
Usericon van Hristo
Posted 25-06-2022 4:43 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2022 21:29 schreef Negatieveling het volgende:
... zelfs Whitney Houston? Dan ben je wel hardcore!


Eerder necrofiel, maar da's dan weer nét metal.


KVLT. THE GAME IS KVLT.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-06-2022 11:02 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2022 21:29 schreef Negatieveling het volgende:
... zelfs Whitney Houston? Dan ben je wel hardcore!
Laat hardcore hier buiten pls.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hristo
Usericon van Hristo
Posted 25-06-2022 11:03 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht

Hij bedoelt wellicht de andere "hardcore".


KVLT. THE GAME IS KVLT.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 25-06-2022 21:10 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2022 11:02 schreef BenKnuckles het volgende:
Laat hardcore hier buiten pls.


Vooruit, ik ben de kwaadste niet. Herkansing:

... zelfs Whitney Houston? Dan ben je wel een ferme, meer dan vastberaden en toegewijde doorzetter!



Hristo
Usericon van Hristo
Posted 01-07-2022 16:34 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht

Het is ook al een heel dilemma of je een donkere vrouw zou willen of kunnen seks mee hebben.

Ik zou daar toch eens vooraf héél goed over moeten nadenken.


KVLT. THE GAME IS KVLT.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-07-2022 20:58 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Voel je niks van


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen