|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kan best zijn dat ik Dool wel eens gezien heb, maar ik heb daar geen actieve herinnering aan. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Spannend leven eh. Spannend leven. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote: Als jij dat een fijne gedachte vindt, prima man. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 22-06-2022 12:32] |
|
quote: Tiamat +++ (wat een presence en technische klasse, oude nummers ook mooi opgefrist zonder aan kracht in te boeten... ik hoop dat Johan het nog wat langer mag uitzingen, want ondanks de knalprestatie vertoonde hij duidelijk sporen van zijn (overwonnen) ziekte) Deftones +++++ (ondanks wat technische problemen in het begin, de sfeer in de pit, de setlist en het enthousiasme van de band maakten alles goed) Sepultura, Amorphis en Destruction waren ook erg goed. Topdag [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 22-06-2022 14:55] |
|
quote: Ik dacht dat ze niet kwamen en vervangen werden voor Within Temptation. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Beste +++++ Evil Invaders Butcher Slechtste ------ Within Temptation KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote: Ik vind het trouwens ook vrij onzinnig om een band nog live te willen zien, als ze al 20 jaar uitgeblust zijn. Uitgezonderd een Metallica die enkel nummers van de eerste 4 speelt (2007), of een Morbid Angel (mét Dave Vincent) die ook enkel materiaal van de eerste 4 speelt (2008). Voor de rest is dat gewoon infantiele bullshit en bazaar eerste klas, en is dat net hetzelfde als nu nog Britney Spears te willen binnendoen, of Pamela Anderson, of Whitney Houston. Da gaat ook nie KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Dat gaat prima. Hafgufa |
|
4 dagen geweest. In een bungalow en vipkaarten, want ik ben ook geen 20 meer Hoewel de beste bands in de tenten speelden, toch wel goed vermaakt op het vipdeck. Zeker met de hoge temperaturen. Je staat altijd wel beschut en goed zicht op de 2 hoofdpodia. Beste bands: Misthyrming Flotsam and Jetsam Death To All High On Fire Dool Angelus Apatrida Dying Fetus Europe Devin Townsend Decapitated Bütcher Me and That Man Amorphis Dimmu Borgir [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 24-06-2022 21:31] |
|
quote: ... zelfs Whitney Houston? Dan ben je wel hardcore! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Eerder necrofiel, maar da's dan weer nét metal. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote:Laat hardcore hier buiten pls. |
|
Hij bedoelt wellicht de andere "hardcore". KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote: Vooruit, ik ben de kwaadste niet. Herkansing: ... zelfs Whitney Houston? Dan ben je wel een ferme, meer dan vastberaden en toegewijde doorzetter! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Het is ook al een heel dilemma of je een donkere vrouw zou willen of kunnen seks mee hebben. Ik zou daar toch eens vooraf héél goed over moeten nadenken. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Voel je niks van |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |