|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
het is idd een revelatie. Eerst stond mijn nummer 16 voor mijn nummer 8. Gelukkig heb ik dat tijdig gezien. signature |
|
Bij het maken van zo'n lijst merk je dan ook dat nummer 2 tussen nummer 1 en nummer 3 staat. Dat kan niet rechtgetrokken worden. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Mike, check deze even. The Amorphous Androgynous (psychedelische uitlaatklep van The Future Sound of London) met Peter Hammill (Van der Graaf Generator). |
|
quote: Die wilde ik nog gaan beluisteren, maar ik zal hem nu eens voorrang geven! Als je deze plaat nog niet hebt gehoord, checken: Ichiko Aoba - Windswept Adan Bloedmooie folk/ambientplaat uit Japan. Klinkt als een soundtrack voor een kleurrijke onderwaterwereld. Denk aan Björk ten tijde van Vespertine en Joanna Newsom (Ichiko speelt gitaar zoals Joanna harp speelt). [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 14-12-2020 14:00] |
|
Ik had 'm al genoteerd, maar bij dezen direct werk van gemaakt. Staat nu op. |
|
quote: het valt me ook op dat twee eendjes een elfje worden oja [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-12-2020 14:40] signature |
|
quote: Ennnnn ik ben verkocht. Heel mooi, bedankt voor de tip. Een vergelijking met Vashti Bunyan is ook wel te maken. |
|
Op de valreep in huis: Iterum Nata - Bardo Disorder. Psychfolk project van Hexvessel-gitarist Jesse Heikkinen. Nu nog even uitvogelen op welke plek hij in de jaarlijst komt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Die bestel ik eerstvolgende keer ook zeker mee bij Svart, goede plaat is dat geworden. |
|
quote: Op een of andere manier volledig gemist dat er een nieuwe was. Bedankt! |
|
quote: Mooi! Ja, Vashti Bunyan is inderdaad ook een goede referentie. quote: Deze staat ook genoteerd. |
|
Al is het puur uit nostalgie, maar de nieuwe Hate Forest gaat waarschijnlijk wel hoog eindigen. |
|
https://deafkids-petbrick.bandcamp.com/album/deafbrick Liefhebbers? Weet nog niet of deze men jaarlijst zal halen, maar opvallen doet deze vorm van muziek zeker wel. |
|
Damn, wat een jaar. Veel thuis gezeten dus veel geluisterd. Beste platen van 2020, alfabetisch voor nu: ...And Oceans - Cosmic World Mother Abigor - Totschläger (A Saintslayer's Songbook) Acherontas -Psychic Death: The Shattering of Perceptions Afsky - Ofte Jeg Drømmer Mig Død Akhlys - Melinoë All Them Witches - Nothing as the Ideal Armagedda - Svindeldjup ättestup Atramentus - Stygian Auðn - Vökudraumsins Fangi Bell Witch / Aerial Ruin - Stygian Bough Volume I Biesy - Transsatanizm Black Curse - Endless Wound Bütcher - 666 Goats Carry My Chariot Cenothape - Monte Verita Deftones - Ohms Defeated Sanity - The Sanguinary Impetus Elephant Tree - Habits Emma Ruth Rundle & Thou - May Our Chambers Be Full Envy - The Fallen Crimson Eternal Champion - Ravening Iron Faustian Pact - Outojen tornien varjoissa Fluisteraars - Bloem Goden - Beyond Darkness Grifteskymfning - Bedrövelsens Härd Hällas - Conundrum Havukruunu - Uinuos Syömein Sota Helfró - Helfró Hum - Inlet Ildskaer - Den rædsomste nat Inquisition - Black Mass for a Mass Grave Kaatayra - Só Quem Viu o Relâmpago à Sua Direita Sabe Katatonia - City Burials Kommodus - Kommodus Kvaen - The Funeral Pyre Lamp of Murmuur - Heir of Ecliptical Romanticism Lik - Misanthropic Breed Lowrider - Refractions Malokarpatan - Krupinské Ohne Mare Cognitum / Spectral Lore - Wanderers: Astrology of the Nine Mörk Gryning - Hinsides Vrede Necrot - Mortal Núll (0) - Entity Odraza - Rzeczom Olhava - Ladoga Oranssi Pazuzu - Mestarin Kynsi Panzerfaust - The Suns of Perdition - Chapter II: Render unto Eden) Paysage d’Hiver - Im Wald Pg.lost - Oscilliate Psychonaut 4 - Beautifall Regarde les Hommes Tomber - Acension Saturnalia Temple - Gravity Severoth - Vsesvit Shagor - Sotteklugt Skeletal Remains - The Entombment of Chaos Stälker - Black Majik Terror Sunken - Livslede Svalbard – When I Die, Will It Get Better? The Committe - Utopian Deception The Ocean - Phanerozoic II: Mesozoic | Cenozoic Tomorrow's Rain - Hollow Turia - Degen van Licht Uada - Djinn Ulcerate - Stare into Death and Be Still Undergang - Aldrig i Livet Völur - Death Cult Wailin Storms - Rattle Wake - Devouring Ruin Wytch Hazel - III: Pentecost [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert_ op 15-12-2020 17:27] |
|
quote: Hoi, ik mis Haken! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Aangename plaat! Duidelijke jaren '70 proginvloeden, maar wel met een moderne twist. |
|
quote:Hoi. Ik was afgelopen jaar op een of andere manier niet echt te porren voor (verder uitstekende) progplaten als Haken, Pain of Salvation, Caligula’s Horse en ook Our Oceans bijvoorbeeld. Wie weet komt dat nog. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |