![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik haat zeker op B., en ben er trots op. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Doe er maar 10! ![]() ![]() |
|
Wondermooie plaat dit, staat hier al dagen op repeat... En dat voor een collectie demo's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jaarlijstwaardig tot nu toe: Annihilator - Ballistic, Sadistic Ozzy Osbourne - Ordinary Man Wolf - Feeding the Machine Warbringer - Weapons of Tomorrow Winterfylleth - The Reckoning Dawn Paradise Lost - Obsidian Temple of Void – The World that Was Dämmerfarben - Des Herbstes Trauerhymnen MMXX Katatonia - City Burials Perdition Temple - Sacraments of Descension Vader - Solitude in Madness Myrkur - Folkesange Aara - En Ergô Einai Skyforest - A New Dawn Misschien: The Spirit - Cosmic Terror Testament - Titans Of Creation ...and Oceans- Cosmic World Mother Naglfar - Cerecloth With the End in Mind - Tides of Fire Malist - To Mantle The Rising Sun [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 18-05-2020 12:52] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: nu wil ik dat grotendeels wel onderschrijven, mens weet niet eens of ze een zangeres of een danseres is. of een moeder, of een blanke of zwarte. Ze weet gewoon heel erg weinig. Die laatste plaat - Lemonade dacht ik - is ze gelukkig al iets minder in de wolken met haar eigengereide emancipatie en Knowles nothing en doet ze gewoon bitchy en gefrustreerd met wannado hé hé zelfpep zoals het een ex-meant to be ghetto girl die omhooggevallen toch weer het glazen plafond tegenkomt betaamt. Dat Angel of Death gedoe light is wie ze is, venijnige wichttrekjes komen er eindelijk uit. signature ![]() |
|
Luister jij maar gewoon naar de nieuwe Gut. Beyoncé 《3 ![]() |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Stippenlift - Helemaal Het Einde (EP) Ik vind dit erg goed, zowel muzikaal (fijn elektronisch eighties geluid, hij noemt het het zelf depriwave) als tekstueel (vervreemdend en zwaarmoedig). ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Hmmm, klinkt niet verkeerd nee. Stiekem is het gewoon synthwave natuurlijk, maar het heeft idd wel een donkerder sfeertje. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Muzikaal niet onaardig, maar die tekst(en), dat is niet het vermelden waard, toch? Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Jawel man. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Toch knap voor een 8-jarige om deze tekst en muziek zo in elkaar te zetten. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
Commodore 64 riedeltjes meet Visage (van fade to grey, luister naar die bas lijn). Klinkt best gaaf dus, toen begon de zang. Veel echo en dat begrijp ik wel. Beetje onzeker, geen idee. Misschien zou ik nog een liedje moeten luisteren, ook wat gedaan met iemand van de jeugd van tegenwoordig zie ik op youtube. Maar nu geen tijd, misschien later. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Muziek is adequaat, maar weinig spannend; zou ook eerder voor het videogame- dan 80's-vergelijk gaan. De zang, tsja, hij had er iets meer effect op moeten gooien misschien? quote: Ja, wel toffe plaat. Voor mij iets te lief, alleen. Om het toch Soft te houden ga ik dan meer voor het in verlengde liggende The Soft Moon. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-05-2020 9:18] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ik had het op de achtergrond aangezet en vond het toen wel fijn. Bij het opnieuw beluisteren is de monotonie toch minder (onderwijl ik daar normaliter vrijwel nooit een probleem mee heb, in tegendeel). Ben het ook wel eens met wat Ascendant Grotesque hier boven zegt. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 20-05-2020 8:58] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Wat is deze? ![]() Wel druk geweest met het geluid zo te krijgen, alsof het een slecht draaiende cassette is. Zwabberende pitch shift die eea net rond het toonstelsel neerzet? No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Dat vond ik de eerste keren ook, maar hij kruipt zo onder je huid. Het klinkt voor mij niet lief, je voelt de pijn van Tobias Grave (zanger), de melancholie druipt er vanaf. Voor mij toch... ![]() ![]() |
|
Zal het nog weleens luisteren. Bedoelde ook niet dat het lief was, alleen dat ik dit soort muziek liever minder lief heb. No dogs, no masters. ![]() |
|
https://lesserglow.bandcamp.com/ Had hier nog niet van gehoord, maar eerste luisterbeurt maakt best wel indruk. Komt uit op Pelagic Records, dus dat geeft wel enige indicatie ... al vind ik het moeilijk om ze in een genre te plaatsen. ![]() |
|
Tussenstand: mei 1. Oranssi Pazuzu - Mestarin Kynsi 2. Sweven – The Eternal Resonance 3. Cryptic Shift – Visitations from Enceladus 4. Hällas – Conundrum 5. Black Curse - Endless Wound 6. Ulcerate - Stare Into Death and Be Still 7. Fluisteraars – Bloem 8. Elephant Tree – Habits 9. Envy – The Fallen Crimson 10. SLIFT – Ummon Spotify-playlist met tips uit mei Releases uit juni waar ik benieuwd naar ben: 05/06: Run the Jewels – Run the Jewels 4 05/06: Brigid Mae Power - Head Above the Water 05/06: Armand Hammer - Shrines 05/06: Covet - Technicolor 05/06: Trash Talk - Squalor 05/06: End – Splinters From An Ever-Changing Face 12/06: Flying Horseman - Mothership 12/06: Ulthar - Providence 12/06: Noveller - Arrow 12/06: Living Gate - Deathlust 12/06: This Will Destroy You – Vespertine 19/06: Hail Spirit Noir - Eden in Reverse 19/06: Vampire - Rex 19/06: Vile Creature - Glory, Glory! Apathy Took Helm! 19/06: Protest the Hero – Palimpsest 19/06: Eye Of Nix – Ligeia 26/06: Arca - KiCk i 26/06: Long Distance Calling - How Do We Want to Live? 26/06: Pyrrhon - Abscess Time 26/06: OHHMS - Close 26/06: Bell Witch & Aerial Ruin - Stygian Bough Volume I 26/06: Wren - Groundswells 26/06: Inexorum – Moonlight Navigation ![]() |
|
Fiona Apple's nieuwe al gehoord? Briljant. ![]() |
|
quote: Één keer gehoord, werd er niet zo enthousiast van. Hoorde op het eerste gehoor een aangename jazzy plaat met veel interessantdoenerij, maar ik ga hem meer kansen geven. Ik vind eerder werk (Tidal, When the Pawn...) van haar namelijk erg goed. ![]() ![]() |
|
Dan zie ik haar de toptienplek nog wel opeisen. ![]() Ik was in ieder geval al bij de eerste luisterbeurt overtuigd. Wilde, compromisloze plaat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |